معرفی و دانلود پله پله تا اوج

عکس جلد پله پله تا اوج
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی پله پله تا اوج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی پله پله تا اوج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی پله پله تا اوج

کتاب پله پله تا اوج، اثری در حوزه‌ی موفقیت به‌شمار می‌رود که به قلم زیگ زیگلار به رشته‌ی تحریر درآمده است. این اثر که در فهرست 14 اثر برتر موفقیت از دیدگاه کوین ترودو، کارآفرین انگلیسی قرار گرفته، گام‌ها و تمریناتی را به خواننده آموزش می‌دهد که به کمک آن‌ها بر افسردگی و کسالت روح خود غلبه کرده و بتواند با وجود شرایط روحی نامناسب، انرژی مناسب برای رسیدن به موفقیت را به دست بیاورد.

درباره‌ی کتاب پله پله تا اوج

کتاب پله پله تا اوج (Steps to the top)، نوشته‌ی زیگ زیگلار(Zig Ziglar)، اثری نجات‌بخش در مسیر موفقیت و برنامه‌ریزی است. نویسنده‌ی این کتاب که به خوبی بر موانع رسیدن به موفقیت، اشراف دارد، می‌داند که یکی از مهم‌ترین عوامل شکست در کارها ابتلا به افسردگی‌ است. در همین راستا زیگ زیگلار، هوشمندانه، تمریناتی را برای غلبه بر این احساس و ایجاد انرژی مثبت به خواننده ارائه کرده است.

معرفی و دانلود پله پله تا اوج

می‌دانیم که مهم‌ترین پیش‌برنده‌ی انسان برای عملی‌ کردن برنامه‌ها، آرامش روان است. وضعیت روحی و عاطفی نامناسب می‌تواند اثرات مخربی همچون تضعیف اعتماد‌به‌نفس، بی‌ارزش‌پنداشتن خود و... را بر جای بگذارد که سرعت ما را در رسیدن به اهدافمان به طرز چشم‌گیری کاهش دهد. حتی ممکن است موارد مهم‌تر و حساس‌تری همچون انتخاب شغل، شریک زندگی و... تحت‌تأثیر این طغیان‌های عاطفی و جسمی در مسیر اشتباه قرار بگیرند... اما چطور می‌توان این آرامش را حتی در سخت‌ترین شرایط حفظ کرد؟ پاسخ این سوال را در این کتاب راه‌گشا می‌یابیم!

زیگ زیگلار بهترین راه را برای کسب آرامش روحی و روانی به ما معرفی می‌کند. او نشان می‌دهد حال خوب چیزی نیست که در انتظارش بنشینیم تا ما را بیابد و بتوانیم کارها را انجام دهیم؛ بلکه حال خوب را می‌توان با تمرین آموخت و همیشه همراه با خود داشت!

ایده‌ی کتاب پله پله تا اوج بر ارائه‌ی تمریناتی به خواننده بنا شده است که بتواند روزانه دقایقی را با افکار مثبت سپری کند. تا جایی که پس از چند روز این تمرینات به یک عادت روزانه تبدیل شوند. علاوه بر این، مؤلف مثال‌هایی را از زندگی افراد مختلف برای مخاطب شرح می‌دهد که شرایطی بسیار طاقت‌فرسا داشته‌اند و با این حال توانسته‌اند بر وضعیت خود غلبه کرده و به موفقیت دست یابند.

با مطالعه‌ی کتاب پله پله تا اوج، اثر زیگ زیگلار، می‌توان رفته‌رفته آرامش روان را در زندگی به دست آورد و مسیری را یافت که مقصدش آن اهداف و آرزوهای دیرینه است. این اثر توسط مهناز فاتحی، به زبانی روان به فارسی ترجمه شده و با اهتمام انتشارات ققنوس چاپ و انتشار یافته است.

کتاب پله پله تا اوج برای چه کسانی مناسب است؟

هر انسانی در طول سال، ماه و هفته با مشکلاتی رو‌به‌رو می‌شود که روحش را خسته و جسمش را کسل می‌کنند. آنگونه که دیگر قادر نباشد مثل روزهای دیگر به برنامه‌ای که برای کارهایش داشته عمل کند. اگر دوست دارید رمز پیروزی در این مسیر را دریابید و بدانید که چطور می‌شود حتی در لحظات سخت و طاقت‌فرسا هم ایستادگی کرد و بازدهی بالایی برای انجام هر کاری داشت،کتاب پله پله تا اوج می‌تواند کلید این راز را به شما نشان دهد!

در بخشی از پله پله تا اوج می‌خوانیم

با داشتن نگرش صحیح و اندکى شوخ‌طبعى مى‌توانید همان کارى را بکنید که مال هنکوک کرد. او تلخى ناشى از سقوطى فلج‌کننده را به نوعى شیرینى در زندگى واقعى تبدیل کرد. مال هنکوک در مدرسه بود و کار نویدبخشى را در زمینه ورزش در پیش رو مى‌دید که ناگهان بر اثر حادثه‌اى از کمر به پایین فلج شد. روزهاى غم‌انگیزى را سپرى کرد تا خود را از لحاظ روحى و جسمى با شرایط جدید تطبیق داد.

پس از این حادثه مال هنکوک فهمید که هیچ تضمینى وجود ندارد که زندگى مطلوب و بى‌دغدغه باشد. در عوض، مى‌توان یقین داشت که برخى وقایع عجیب ممکن است پیش آیند. اما اگر بیاموزیم که با وقایع غیرمنتظره با شوخ طبعى و خوش‌بینى روبرو شویم، مى‌توانیم سرحال و خوش‌روحیه باشیم. مال وقتى که در بیمارستان بسترى بود، مناظرى را در اطراف خود نقاشى کرد. او به جاى شکایت کردن از پرستارى که ساعت 3 بامداد او را بیدار کرده بود، طرح کارتونى از او کشید و نکته را با طنز همراه ساخت. پس از مدتى پرستاران براى دیدن موضوع‌هایى که مال طراحى کرده بود، مرتبا به اتاق او مى‌آمدند.

پس از مدتى یکى از طرح‌هاى خود را به منظور چاپ به مجله‌اى داد و همین کار باعث شد او تحت عنوان کاریکاتوریست، شغل موفقى بیابد. نام مال هنکوک را، امروزه، بر روى کارتون‌هاى معروف مى‌توان دید. عنوان اولین کتاب او که شما نیز مى‌توانید آن را حدس بزنید شوخی‌هاى بیمارستان نام دارد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مؤلف
نگرش
انتخاب
جرئت
هدف‌ها
چگونه
عشق
پشتکار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابپله پله تا اوج
نویسنده
مترجممهناز فاتحی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات287
زبانفارسی
شابک978-964-311-095-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات پله پله تا اوج

.M Rezaee
۱۴۰۲/۱۲/۲
با احترام به نویسنده و مترجم محترم کتاب تقریبا بدون انرژی است.
راهکارهای کلیدی کم دارد. بیشتر از جملات تاکیدی که همه میدانیم استفاده شده ولی…
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه پله پله تا اوج

برای دریافت پله پله تا اوج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.