معرفی و دانلود کتاب علم ثروتمند شدن

عکس جلد کتاب علم ثروتمند شدن
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب علم ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب علم ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب علم ثروتمند شدن

کتاب علم ثروتمند شدن نوشته‌ی والاس واتلز اولین کتابی است که با موضوع موفقیت و با هدف راهنمایی مردان و زنانی نوشته شده که بیشترین دغدغه‌شان پول و ثروتمند شدن است و می‌خواهند رموز متافیزیک را در جذب ثروت بیاموزند. با خواندن این کتاب، ثروت و فراوانی را به زندگی خود دعوت کنید.

درباره‌ی کتاب علم ثروتمند شدن

تاکنون کتاب‌های بی‌شماری درباره‌ی موفقیت در زندگی و کسب‌وکار در دنیا نوشته و منتشر شده‌اند تا راه‌های رسیدن به هدف را به مردمان سراسر جهان آموزش دهند. بسیاری از این کتاب‌ها به فلسفه‌ی موفقیت پرداخته‌اند و برخی هم راهکارهای عملی در این زمینه را در دستور کار قرار داده‌اند؛ اما مهم‌ترین پرسش همچنان این است که چگونه می‌توان در زندگی به موفقیت مالی و معنوی رسید، بدون آن‌که لازم باشد درباره‌ی پیچیدگی‌های فلسفی در این حوزه بیندیشیم.

کتاب علم ثروتمند شدن (The Science of Getting Rich) نوشته‌ی والاس واتلز (Wallace D. Wattles) پیشگام همه‌ی کتاب‌های موفقیت و نخستین متن جامعی است که در این حوزه نوشته و منتشر شده است. این کتاب یک راهکار عملی و نه فلسفی برای رسیدن به اهداف در مسیر کسب ثروت است و راه را برای تفکر و تعقل در این زمینه باز می‌کند؛ راهی که منجر به تغییر فکر و عمل نسبت به زندگی و موفقیت در آن می‌شود.

نویسنده‌ی کتاب، دستورات و راهکارهای خود را مانند قانون جریان الکتریسیته می‌داند و از خواننده می‌خواهد که ابتدا به آن‌ها باور و ایمان قلبی پیدا کند و بدون آن‌که درصدد اثبات آن‌ها بربیاید، مو‌به‌مو موارد آن را به اجرا بگذارد. همچنین کتاب حاضر برای افرادی که می‌خواهند از نقطه‌نظر منطقی و فلسفی به این قوانین برسند، نکات، نمونه‌ها و منابع معتبری را معرفی می‌کند تا همگان بتوانند با باوری عمیق راهکارهای آن را به کار ببندند.

در کتاب علم ثروتمند شدن نوشته‌ی والاس واتلز به شما نشان داده خواهد شد که در مسیر ثروتمند شدن هیچ‌گاه نباید به کم راضی و قانع باشید؛ چراکه هر فرد تا زمانی‌ که لیاقت و توانایی ثروتمند شدن را دارد نباید از تلاش در این زمینه دست بردارد و هر آن‌چه را می‌خواهد باید با تمام انرژی، وجود و شکوه در آغوش بکشد؛ تنها در این صورت است که می‌توان به راز موفقیت در کسب ثروت پی برد و به رؤیاها تحقق بخشید.

در کتاب حاضر به سوی این واقعیت راهنمایی خواهید شد که بدون ثروت، بخشی از وجود شما ناقص خواهد ماند؛ بنابراین کسب دانش ثروتمند شدن یک حق طبیعی است که اگر فردی از آن چشم‌پوشی کرده یا آن را در اولویت زندگی خود نبیند، یک انسان غیرطبیعی است. پس آرزوی ثروتمند شدن حق همه‌ی انسان‌هاست و کاملأ جا دارد که هر فرد برای این آرزو بیشترین تلاش و کوشش خود را به کار بگیرد.

کتاب علم ثروتمند شدن توسط سید خشایار کیافر ترجمه شده و انتشارات کدیور آن را منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب علم ثروتمند شدن

  • کتاب علم ثروتمند شدن، علم قطعی جذب ثروت را توصیف می‌کند که بر اساس یک ایده‌ی دستوری منحصر‌به‌فرد ساخته شده است. (گودریدز)

  • این کتاب دقیقاً به شما نشان می‌دهد که چگونه افکار خود را کنترل کنید تا بتوانید به موفقیتی که برای آن خلق شده‌اید دست پیدا کنید. (آمازون)

  • این کتاب را باید آهسته بخوانید زیرا لازم است که واقعاً اطلاعات آن را هضم کنید. اگر بتوانید زمان بگذارید، درس‌های بسیار مهمی در زندگی و کسب درآمد خواهید آموخت. (سایلین دایله، نویسنده و سخنران انگیزشی)

کتاب علم ثروتمند شدن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی و موفقیت انتخابی عالی خواهد بود؛ به‌ویژه آن‌ها که می‌خواهند در زندگی و کسب‌وکار خود تحولی ایجاد کرده و به ثروت فراوانی برسند.

با والاس واتلز بیشتر آشنا شوید

والاس دلیوس واتلز، نویسنده و متفکر آمریکایی در سال 1860 در ایلینوی به دنیا آمد و در سال 1911 درگذشت. او تنها فرزند خانواده بود و تا نوجوانی در مزرعه به‌عنوان کارگر فعالیت می‌کرد. او تحصیلات آکادمیک نداشت و هیچ‌گاه به دانشگاه نرفت ولی از سنین کودکی و نوجوانی نسبت به کار و تجارت علاقه‌مند بود. والاس د واتلز در جوانی و میان‌سالی به کسب درآمد و ثروت پرداخت و توانست از راه تجارت پول خوبی به‌دست آورد. دو کتاب مشهور او «دانش کسب عظمت» و «علم ثروتمند شدن» بارها توسط ناشران در سراسر دنیا منتشر شده است.

جملات برگزیده کتاب علم ثروتمند شدن

  • باور کنید چیزی را که می‌خواهید دریافت خواهید کرد.
  • اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، نباید به فقر و بی‌پولی فکر کنید.
  • اساس تمام پیشرفت‌ها برای انسان علم ثروتمند شدن است.
  • برای ثروتمند شدن از روش علمی، نباید سعی کنید تا قدرت اراده خود را بر هر چیزی خارج از خودتان به کار بگیرید.
  • فکر تنها نیرویی است که می‌تواند از مواد بدن شکل ثروت تولید کند. ماده‌ای که همه چیز از آن ساخته شده است، جوهری است که می‌اندیشد و وقتی به شکلی فکر می‌کند آن را تولید می‌کند.

در بخشی از کتاب علم ثروتمند شدن می‌خوانیم

فکر نیرویی آفریننده و یا نیروی وادار کننده‌ای است که باعث می‌شود نیروی آفریننده عمل کند. فکر کردن به روش معین ثروت را به سوی شما می‌آورد؛ اما شما نمی‌توانید فقط بر فکر کردن تکیه کرده و به عملکرد شخصی خود بی‌توجه باشید. این مانعی است که بسیاری از کسانی که فکر متافیزیکی و علمی می‌کنند شکست می‌خورند. شکست می‌خورند زیرا نمی‌توانند فکر و عملکرد شخصی خود را به هم مرتبط کنند.

بشر نمی‌تواند مستقیماً از ماده‌ی بدون شکل، بدون روندهای طبیعی یا بدون کار دست خودش چیزی خلق کند. شخص نباید فقط فکر کند، بلکه عملکرد شخصی او باید مکمل افکار او باشد.

با فکر کردن می‌توانید باعث شوید تا طلای در قلب کوه‌ها به سمت شما حرکت کند اما طلا نمی‌تواند خود را استخراج کند. نمی‌تواند خود را تصفیه کرده و از خود سکه ضرب کند و در خیابان غلت خورده و راه خود را به جیب شما جستجو کند.

در زیر نیروی پیش برنده کائنات، کسب‌وکار افراد چنان منظم و مرتب خواهد شد که شخصی دیگر هدایت خواهد شد تا طلا را برای شما استخراج کند. دادوستد بعضی افراد تاجر چنان جهتی پیدا خواهد کرد که طلا به سمت شما بیاید و شما باید چنان تجارت خود را برنامه‌ریزی کنید که وقتی به سمت شما می‌آید قادر به دریافت آن باشید. فکر شما همه‌چیز و همه‌کس را به کار و حرکت درآورده و روح می‌بخشد تا چیزی را که می‌خواهید برایتان بیاورند؛ اما عملکرد شخصی شما باید چنان باشد که زمانی که چیزی را که خواستید به سمت شما می‌آید بتوانید دریافت کنید. قرار نیست چیزی را صدقه بگیرید و یا از کسی بدزدید. استفاده‌ای که شما به هرکسی می‌دهید باید از ارزش پول نقدی که از او دریافت می‌کنید بیشتر باشد.

فهرست مطالب کتاب

درباره والاس دلویس واتلس
مقدمه
حق ثروتمند شدن
یک علم برای ثروتمند شدن وجود دارد
آیا فرصت‌ها در انحصار در آمده است؟
اولین سرمنشأ علم ثروتمند شدن
گسترش زندگی
ثروت چطور به سمت شما می‌آید؟
شکرگزاری
فکر کردن به روش معین
چگونه از اراده استفاده نماییم؟
استفاده بیشتر از اراده
عمل کردن به روش معین
عملکرد مؤثر
دستیابی به تجارت مناسب
تأثیر افزایش
انسان افزایش‌یافته
چند هشدار و گفته‌های آخر
خلاصه علم ثروتمند شدن
پنج قانون طلایی موفقیت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب علم ثروتمند شدن
نویسنده
مترجمسید خشایار کیافر
ناشر چاپیانتشارات کدیور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-622-710518-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب علم ثروتمند شدن

رابعه اکبری
۱۴۰۱/۱۲/۷
کتاب خودسازی زیاد خوندم ولی چیزهایی در این کتاب نوشته شده که کتابای دیگه یا نگفتن یا سطحی رد شدن و اونم وجود ماده دارای فکره و ذات گستردگی، از دید من بیشترخواستن یه جور حرص همراهش بود و واسه همین پسندیده نبود وقتی درمورد تمایل ذاتی همه چیز به بیشترشدن خوندم توی این کتاب، متوجه مقاومت‌های ذهنی خودم شدم با تکرار خوندن و مراقبه روی حس خودم و کلمات کتاب، ریشه شو پیدا کردم درخودم و دارم روی این باورم کار میکنم و چنددفعه تکرار کردم خوندن کتابو،.. ویه سری چیزهای دیگه هم گفته شده که... بخونینش تا متوجه بشین چی میگم 😊 ترجمه دیگه‌ای هم از این کتاب خوندم ولی این ترجمه بهتره
افشین دارابی
۱۴۰۲/۵/۲
با سلام
این کتاب بر گرفته شده از تحقیق چندین تن از افراد ثروتمند هست که چطور ثروتمند شدن همه اونها از مخترعین و کارآفرینان بودن که با ایجاد آفرینش اول به دیگران سود رسوندن و بعد به خودشون رقابت نکردن آفرینش کردن و اینکه این کتاب توسط شخصی بعد از انتشار جمع آوری شد که نامش رو نمیگم که منفور نشه که
دیگران نتونن اون رو بخونن و به این راز بزرگ پی ببرند و در فیلم راز مشاهده کرده باشید از والاس حرفی نیست و این خودش هم راز شده این کتاب نتیجه یه تحقیق بزرگ هست و این کتاب خیلی مقدس امیدوارم این کتاب نسخه اصلی باشه که ترجمه شده امیدوارم
محمدرضا بهبهانیان
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
کتاب بسیار خوبیه. به نظرم چند بار باید مطالعه بشه. با هر بار مطالعه درک بهتری حاصل میشه. مباحث پیچیده نیست اما نیاز به تمرکز داره. در نظرات، بعضی‌ها نوشتند ما متوجه نشدیم منظور نویسنده از روش خاص فکر کردن یا عمل کردن چیه؟ در نگاه اول این دوستان درست میگن. برای همینه که عرض کردم این کتاب رو باید چند بار با تمرکز مطالعه کرد. خیلی واضح و روشن این موضوع بیان شده. به نظرم بیشتر کتاب هایی که پس از این کتاب نوشته شده اند، شرح مبسوط مطالب همین کتاب هستند. ممنون از کتابراه
Amir hosein Tajik
۱۴۰۲/۳/۹
بنده کتاب‌های زیادی در عرصه رشد و توسعه فردی مطالعه کردم و همچنین کتاب‌های زیادی در زمینه رشد اقتصادی، کتاب فوق العاده مهربانیه در زمینه رشد اقتصادی! نویسنده تماما با خلوص نیت راهکارهای موفق شدن رو بیان کرده و بارها و بارها روشون تاکید میکنه.
نثر کتاب یکم پیچیده است و اینم ناگفته نمونه این کتاب نوشته حداقل ۱۰۰سال پیشه و با نثر روان کتاب‌های امروز یکم فرق داره.
ممنون از ناشر و مترجم کتاب.
Nahid Hosseyni
۱۴۰۲/۱۱/۵
کتابی بود مختصر و مفید که در مورد ایمان به فراوانی و تلاش موثر برای رسیدن به ثروت، از طریق ایجاد تصویر ذهنی شفاف از چیزی که میخواهیم و تکرار آن در اوقات فراغت با ایمان و سپاسگزاری بابت دریافت آن توضیح داده است. همچنین گفته نیاز نیست با دیگران رقابت کنید و سعی کنید برای هر روز خودتان و دیگران ارزش ایجاد کنید و درحال کارهای موثر و کافی انجام بدید کار کم ارزش و زیاد انجام ندهید و حرص نزنید
نیما طهماسبی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
اگر قرار است تنها یک کتاب در عمرتان بخوانید باید همین کتاب باشد، ده‌ها کتاب در زمینه موفقیت و خودسازی خوانده‌ام اما چیزی که آن‌ها ندارند این کتاب در دل خود جایی داده است، کتابی که ترند نشده و شاید نخواسته‌اند ترند شود یک کتاب در بالا در مورد ارتعاش و چگونه به کار گیری این نیرو حتما مطالعه فرمایید، سپاس بابت ترجمه روان
هادی رسولی فر
۱۴۰۲/۲/۵
کتاب، اصول علمی ثروتمند شدن بصورت خلاصه و مفید بیان کرده است و شاید در زمان خودش خیلی مفید و موجز بوده است اما من هم زمان کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا را میخوندم که به فهمیدن اصول تصویر سازی و مفهوم ذهن برتر کمک میکنه، به هر حال کتاب خوبیه و ارزش چند بار خواندن رو داره
علی قربانی
۱۴۰۲/۶/۱۳
کتاب کم نظیر و کم حجم در مورد قانون جذبه و می‌شه گفت چکیده و خلاصه‌ای از تمام گفته‌های ناپلئون هیل نویسنده‌ی کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید اما به شکلی دیگه و قلم والاس دیویس والتز که در آن ثابت کرده برای ثروتمند شدن باید دقیقاً چه کارهایی رو انجام داد.
09398193990
۱۴۰۲/۵/۱
کتابی بود که. یکی از دوستان جدیدم و به نوعی همکارم. معرفی کرد. به من. و من نکات خیلی خوبی دست گیرم. شد.
امید وار هستم. شما هم. مثل من برداشت. مفیدی داشته. باشید
البته باید کتاب را. چند بار. مطالعه کرد. تا متوجه نکات خیلی ریز بشید
امین
۱۴۰۲/۴/۴
تمام این مدل کتاب‌ها هر کدام بر اساس آگاهیه نویسنده نکاتی درست را بیان میکند که پایه و اساس کامل تمام این مباحث در قرآن گفته شده این کتاب تونسته راحت تر نکاتی رو بدور از مباحثه حاشیه‌ای بگه که خوب به نظرم بهتر از کتاب‌های دیگه هست
مسعود عباس پور
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
کتاب بسیار عالی و فوق العاده‌ای بود البته بعضی از قسمت‌های کتاب کمی گنگ و نامفهوم بود و فکر می‌کنم بیشتر اشکال در ترجمه بعضی قسمت‌ها بود ولی در مجموع نکات فوق العاده‌ای داشت و یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که در زندگی مطالعه کرده بودم
مسعودامتی
۱۴۰۲/۹/۲۷
ناگفته نمونه ازسال 1400باهمین روش کتاب رفتم جلووظرف سه ماه نتایج عالی گرفتم بطوریکه درامد سه ماه برابرباده سال گذشته‌ام بوددرضمن به ناشرپیام دادم تاتعدادی کتاب فیزیکی خریداری کنم وهدیه بدم به دوستانم شماره من 09010435373سوالی داشتیددرخدمتم
سلیمان لیتانی
۱۴۰۲/۶/۱۷
کتابی فوق العاده تاثیر گذار، اما باید با دقت وریز مطالعه شود تا واقعا تاثیرات خودش رانشان بدهد، مطالعه این کتاب باعث میشود که به فکر خواندن هیچ کتاب مشابه دیگری در باره‌ی موفقیت و ثروت نرویم
الهه ی ناز
۱۴۰۲/۳/۱۶
کتاب خوبی بود برای کسانی ک به روش قانون جذب زندگی می‌کنند یه جور راهنما هست
خیلی ساده و روان مطلب رو گفته و خوندنش یه گزینه‌ی مثبت به داشته هامون اضافه میکنه بنطرم این کتاب و بخونید
سارا ر
۱۴۰۲/۵/۷
فکر میکنم مطالب مفیدی توی کتاب بود که با یک بار خواندن همه مطلب رو نگرفتم، اخرای کتاب روان تر توضیح داده برای همین دلم میخواد یک بار دیگه از اول با دقت بیشتری بخونمش
مشاهده همه نظرات 62

راهنمای مطالعه کتاب علم ثروتمند شدن

برای دریافت کتاب علم ثروتمند شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.