معرفی و دانلود کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی: ارشد و دکتری

عکس جلد کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی: ارشد و دکتری
قیمت:
۹۴۵۰۰ ۴۷,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی: ارشد و دکتری

کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی تألیف احسان الوانی مجموعه‌ی بسیار خوبی از سؤال‌های تألیفی و مجموعه‌ی سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال‌های گذشته است. هدف این کتاب کمک‌آموزشی ایجاد آمادگی در داوطلبان برای شرکت در آزمون کنکور رشته تربیت بدنی و همچنین سهولت دسترسی به یک منبع جامع و به‌روز در این زمینه است.

درباره‌ی کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی

حرکت اصلاحی از گرایش‌های مربوط به علوم ورزشی است که علاوه‌بر محبوبیت در میان دانشجویان، ظرفیت‌های قابل‌توجهی را نیز در مقطع تحصیلات تکمیلی از آن خود کرده است. کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی نوشته‌ی احسان الوانی، دانشجوی دکتری آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، 51 آزمون را همراه با پاسخ آن‌ها در برمی‌گیرد که به نیاز دانشجویان علاقه‌مند به قبولی در این گرایش پاسخ می‌دهد. نکته‌ی شایان توجه در مورد این اثر تطبیق و هماهنگی سؤال‌های این منبع با تغییرات منابع در مقاطع ارشد و دکتری است.

از آن‌جایی که مرور سؤال‌های آزمون‌های سال‌های گذشته برای آمادگی در کنکور اهمیت ویژه‌ای برای قبولی در این رشته و پاسخ به سوالات آن دارد، در کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی نیز سؤال‌های مربوط به کنکورهای ارشد از سال 1384 تا سال 1400 گنجانده شده است. با مرور سوالات آزمون‌های سال‌های پیشین، با ساختار کلی الگوهای طراحی سؤال و گونه‌های مختلف کنکور ارشد و دکتری در رشته تربیت بدنی آشنا خواهید شد. علاوه بر آن مؤلف بخش چشمگیری از کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی را به سؤال‌های تألیفی اختصاص داده است. این سؤال‌ها الگوهای احتمالی آزمون‌های آینده را با تکیه بر تمام نکات موجود در منابع به‌روز پوشش می‌دهد.

پس از هر آزمون، کلید تصحیح آزمون نیز در اختیار مخاطب قرار گرفته است که او را در سنجش اطلاعات و معلومات خود و تسلط بر مباحث درسی یاری می‌کند. انتشارات حتمی این منبع کارآمد را ذیل مجموعه تربیت بدنی منتشر و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم؟

دانشجویان رشته تربیت بدنی و داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری حرکات اصلاحی مخاطبان این کتاب هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی: ارشد و دکتری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-355-587-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۹۴۵۰۰ ۴۷,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی

برای دریافت کتاب 1000+20 تست حرکت اصلاحی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.