معرفی و دانلود کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی: ارشد و دکتری

عکس جلد کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی: ارشد و دکتری
قیمت:
۹۹۵۰۰ ۴۹,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی: ارشد و دکتری

کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی نوشته‌ی احسان الوانی منبع جامع و کاملی از سؤال‌های تألیفی و مجموعه‌ی سوالات آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری را به مخاطبان و داوطلبان کنکور تحصیلات تکمیلی این رشته ارائه کرده است. هدف از تالیف این کتاب کمک‌آموزشی تدوین یک مجموعه‌آزمون به‌روز و جامع جهت ایجاد آمادگی برای شرکت در آزمون‌های مربوط به دو کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌ی آسیب‌شناسی ورزشی است.

درباره‌ی کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی

یکی از چالش‌های پیش روی داوطلبان کنکور، تأمین منابع معتبر و جامعی است که بتوانند با خواندن آن کار جمع‌بندی تست‌های کنکوری خود را به اتمام برسانند. این چالش برای دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی بیشتر است، چراکه مولفان اندکی در این زمینه فعالیت می‌کنند. کتاب 1000+20 تست آسیب‌شناسی ورزشی نوشته‌ی احسان الوانی از جمله منابع کامل و جامع برای آزمودن میزان اطلاعات در رشته‌ی آسیب‌شناسی ورزشی به‌شمار می‌رود. اثر حاضر شامل 51 آزمون است که به نیاز دانشجویان علاقه‌مند به قبولی در این گرایش پاسخ می‌دهد. نویسنده که خود دانشجوی دکتری آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی است به موضوع آسیب‌شناسی ورزشی به‌عنوان یکی از گرایش‌های مربوط به رشته‌ی تربیت‌بدنی می‌پردازد و اثر کاملی را برای سنجش دانش دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی به‌وجود آورده است.

از آن‌جایی که طراحان سوال کنکور گوشه‌چشمی نیز به سوالات آزمون‌های پیشین دارند، مرور و تحلیل سؤالات آزمون‌های سال‌های گذشته برای آمادگی در کنکور بسیار مؤثر است. در کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی نیز مجموعه‌ای از سؤال‌های مربوط به کنکورهای ارشد و دکتری از سال 1384 تا سال 1400 ذکر شده است. با این کار، مخاطبان با الگوهای پرتکرار آزمون‌ها و گونه‌های مختلف سؤال‌ها آشنا خواهند شد. بهتر است بدانید احسان الوانی بخش قابل‌توجهی از کتاب 1000+20 تست آسیب‌شناسی ورزشی را به سؤال‌های تألیفی اختصاص داده است.

پس از انجام هر آزمون، می‌توانید پاسخ‌هایتان را با پاسخ‌نامه‌ای که در انتهای آن قرار گرفته بسنجید و بر نقاط قوت و ضعف خود مسلط شوید. انتشارات حتمی این منبع جامع و کاربردی را ذیل مجموعه کنکور تربیبت بدنی روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم؟

دانشجویان علوم ورزشی و داوطلبان شرکت در آزمون کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته آسیب‌شناسی ورزشی، از مخاطبان اصلی این اثر هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی: ارشد و دکتری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات172
زبانفارسی
شابک978-600-355-588-4
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۹۹۵۰۰ ۴۹,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی

برای دریافت کتاب 1000+20 تست آسیب شناسی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.