معرفی و دانلود کتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی: ارشد و دکتری

عکس جلد کتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی: ارشد و دکتری
قیمت:
۱۰۹۵۰۰ ۵۴,۷۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی: ارشد و دکتری

کتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، گنجینه‌ای از سؤالات کنکور تربیت بدنی سال‌های اخیر است که توسط مهدی محسن‌زاده، مرضیه قاسمی جید و صادق امانی شلمزاری تألیف شده. هدف از نگارش این کتاب، تسلط یافتن متقاضیان شرکت در آزمون بر نحوه‌ی طراحی سؤالات و چالش‌های آن است و در نهایت، به خواننده کمک می‌کند تا در مسیر موفقیت تحصیلی قدم بردارد.

درباره‌ی کتاب‌ 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی

مرور سؤالات کنکور سال‌های قبل، یکی از مهم‌ترین تمریناتی است که متقاضیان شرکت در آزمون‌های سراسری موظّف به انجام آن هستند. ازاین‌رو، یکی از رایج‌ترین توصیه‌های مشاوران تحصیلی، استفاده از منبعی جامع و یکپارچه‌ای است که امکان مرور و مطالعه‌ی چندباره‌ی آن‌ها را فراهم کند. کتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی که به‌همت مهدی محسن‌زاده، مرضیه قاسمی جید و صادق امانی شلمزاری تألیف شده، یکی از این منابع است.

در سال‌های اخیر، کتاب‌های کمک آموزشی متعددی به چاپ رسیده‌اند که برخی از آن‌ها مجموعه‌ای از سؤالات آزمون‌های گذشته‌ را شامل می‌شوند. در این میان، دقت و توجه مؤلفین در گردآوری سؤالات دوره‌های قبل از اهمیت بسیاری برخوردار است. نکته‌ی دیگر درخصوص این کتاب‌ها، پیروی سؤالات تألیفی از قالبی استاندارد و مشابه به قواعد کنکور است.

کتاب پیش رو، از پنجاه آزمون تشکیل شده که هر کدام دارای سی سؤال‌اند. در این میان بیست سؤال به کنکور مقطع کارشناسی‌ارشد اختصاص دارد و دَه سؤال هم متعلق به آزمون دکتری است. شایان ذکر است که مؤلفین در درجه‌ی اول، سراغ سؤالات کنکور‌ سراسری سال‌های اخیر رفته‌اند و در درجه‌ی دوم، کنکور آزاد و سوالات تألیفی را هم پوشش داده‌اند. در نهایت، کتاب 1000 + 500 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، با ذکر نمونه‌های مستند، اطلاعات ارزشمندی درباره‌ی نحوه‌ی سؤالات در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و به عملکرد بهتر آن‌ها کمک می‌کند.

شایان ذکر است که نویسندگان از پرداختن به هیچ بخشی از مباحث کنکور چشم‌پوشی نکرده‌اند و پانصد سؤال تألیفی کتاب را به سرفصل‌هایی اختصاص داده‌اند که عموماً نادیده گرفته می‌شود؛ بااین‌حال در آزمون سراسری به چشم می‌خورند و نیازمند تمرین و تسلط‌اند. بنابراین، همه‌جانبه بودن کتاب پیش رو، تضمینی بر تسلط خواننده بر سرفصل‌های متنوع و متعدد آزمون خواهد بود.

این کتاب، بخشی از مجموعه‌ی کنکور تربیت بدنی است که توسط انتشارات حتمی، ناشر تخصصی علوم ورزش و پزشکی، منتشر شده است.

کتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمامی افرادی که قصد شرکت در کنکور مقاطع ارشد و دکتری رشته‌ی تربیت بدنی را دارند توصیه می‌شود.

با نویسندگان کتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی بیشتر آشنا شویم

مهدی محسن‌زاده، مترجم، نویسنده و کارشناس ارشد دانشگاه شهید بهشتی است که در سال 1374 متولد شده. او تألیف کتاب «تمرینات جنبش‌پذیری» را در کارنامه دارد و کتاب‌های «اطلس جامع تمرینات بدنسازی» و «هنر تراشیدن بدن» را به فارسی ترجمه کرده است.

صادق امانی شلمزاری، نویسنده، مترجم، عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی تهران و استادیار گروه آموزشی فیزیولوژی ورزشی دانشکده‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی است که نگارش کتاب «300 + 1000 تست آمار، سنجش و اندازه گیری» و ترجمه‌ی کتاب‌های «تمرینات توانی در فوتبال»، «تمرینات هوازی و بی‌هوازی در فوتبال» و «فوتبال جوانان فیفا» را در کارنامه دارد.

مرضیه قاسمی جید هم از کارشناسان ارشد دانشگاه شهید بهشتی است که با همکاری مهدی محسن‌زاده و صادق امانی شلمزاری، کتاب «500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی» را تألیف کرده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی: ارشد و دکتری
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات206
زبانفارسی
شابک978-600-355-526-6
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۹۵۰۰ ۵۴,۷۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی

برای دریافت کتاب 500 + 1000 تست فیزیولوژی و تغذیه ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.