معرفی و دانلود کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال)

عکس جلد کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال)
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال)

کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال) یک مجموعه‌بازی آموزشی و سرگرم‌کننده می‌باشد. آلیسون بارتل این بازی‌ها را با هدف افزایش تمرکز و بهبود عملکرد کودکان در فعالیت‌های اجتماعی و یادگیری بهتر طراحی کرده است.

درباره‌ی کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال)

هنگامی که کودکان غرق در بازی‌های مهیج می‌شوند، به‌دلیل رهایی ذهن و لذت جستجو برای حل یک مسئله، آمادگی بسیار بیشتری برای یادگیری دارند. بازی کردن با گروه دوستان علاوه‌ بر آن که اعتماد‌به‌نفس کودک را افزایش می‌دهد، به توسعه‌ی کار گروهی در میان آن‌ها کمک می‌کند. در کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال) (101 Quick Thinking Games and Riddles)، نوشته‌ی آلیسون بارتل (Allison Bartl)، بازی‌ها و معماهای متنوعی وجود دارد که مشوّق کودکان به تمرکز و صبر بیشتر، استفاده از منطق، توانایی درک اعداد و کار با حروف و کلمات هستند. تمامی این بازی‌ها انعطاف‌پذیرند و می‌توان آن‌ها را با نیازهای گوناگون آموزشی کودک تغییر داد.

از دیگر ویژگی‌های کتاب نامبرده کمک به تقویت دروس ریاضی است. اعداد همواره قادرند کودکان را به تجربه‌های تازه تشویق کنند و توانایی تمرکز بر مشکلات را در آن‌ها افزایش دهند. به بیان دیگر، کار با اعداد به کودک کمک می‌کند راه‌حلی جهت‌دار و منطقی برای چالش‌های پیش روی خود پیدا کند.

به‌علاوه، این بازی‌ها فعالیت‌های معنی‌دار را در موقعیت‌های یادگیری مختلف فراهم می‌کنند و سبب می‌شوند کودک در یادگیری درس‌هایی مثل ریاضی خجالت و اعتمادبه‌نفس پایین خود را به جسارت و لذت از یادگیری بدل کند. کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال)، به‌قلم آلیسون بارتل و ترجمه‌ی حسین دنیاپور و مهری عابدینی از سوی نشر مبانی منتشر شده است.

در نکوداشت‌ کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال)

  • این کتاب حاوی بسیاری از ایده‌های خلاقانه و تازه است و من فکر می‌کنم هر معلم، والدین یا رهبر گروه، فعالیت‌های متعددی را پیدا می‌کند که می‌تواند از آن‌ها استفاده کند! (Kam Aures)

کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال) مناسب چه کسانی است؟

بازی‌ها و معماهای این کتاب برای کودکان 6 تا 10 سال طراحی شده و می‌تواند یک کتاب راهنما برای معلمان و مربیان به‌شمار رود.

با آلیسون بارتل بیشتر آشنا شویم

آلیسون بارتل، نویسنده‌ی کتاب‌های بسیاری برای کودکان است که برخی از آن‌ها با اثری که پیش روی شماست ساختار مشابهی دارند. او یک معلم باتجربه در مقطع ابتدایی‌ست؛ بنابراین، قطعاً زمینه‌ی لازم برای ایجاد فعالیت‌های سرگرم‌کننده و آموزشی را برای این گروه سنی دارد. از دیگر کتاب‌های او که به فارسی ترجمه شده است باید به کتاب‌های «101 بازی نشاط‌آور» و «101 بازی برای حضور ذهن» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال) می‌خوانیم

نحوه‌ی بازی: چه کسی می‌تواند اولین کسی باشد که بگوید کدام کلمه در این ضرب‌المثل اشتباه است؟

  • احمق و پول او به‌زودی دوباره متحد می‌شوند.
  • یک دوست نیاز به یک دوست موافق دارد.
  • قبل از خواب نگاه کنید.
  • یک پرنده در شن و ماسه ارزش دو برابر نسبت به پرنده در بوته‌زار دارد.
  • دستکش‌های خود را قبل از اینکه آن‌ها را بیرون بیاورید، شمارش نکنید.
  • یک زنجیره از یک تخته‌ی ‎نازک ‏قوی‌تر نیست.
  • لباس‌ها طرح را می‌سازند.
  • کسی که سریع می‌خندد، بهترین خنده را دارد.

نکته: برای ایجاد رقابت بیشتر رهبر می‌تواند تمام ضرب‌المثل‌ها را بر روی تخته و یا بر روی کاغذی که کپی شده است، بنویسد (به‌طوری که هر کودک یک کپی داشته باشد). بچه‌ها همه حدس‌وگمان‌ها را می‌نویسند و بعد از چند دقیقه معلم می‌تواند کاغذهای پاسخ داده شده را جمع‌آوری کند، تا بتواند برنده را برحسب بیشترین پاسخ صحیح داده شده، تعیین کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چرا بازی‌های تفکرسریع؟
کلید تمثال‌های مورد استفاده در بازی‌ها و معماها
معماها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال)
نویسنده
مترجمحسین دنیاپور، مهری عابدینی
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات139
زبانفارسی
شابک978-622-95609-1-4
موضوع کتابکتاب‌های سرگرمی، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال)

درین درویشی
۱۴۰۳/۱/۴
حتما بخرید عالی بود
parinaz Tofighi
۱۴۰۲/۲/۲۵
کاربردی و مفید است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال)

برای دریافت کتاب 101 بازی و معمای تفکر سریع برای کودکان (برای 6 تا 10 سال) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.