معرفی و دانلود کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما، تست هوش

عکس جلد کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما، تست هوش
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما، تست هوش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما، تست هوش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما، تست هوش

کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما، تست هوش نوشته‌ی شهرام فیروزی، دربردارنده‌ی معماهایی جذاب و آموزنده است که علاوه بر سرگرم کردن شما، منجر به پرورش هوشتان نیز خواهد شد.

درباره‌ی کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما و تست هوش:

قسمتی از هوش کودکان ارثی و مقداری دیگر نیز اکتسابی است. به این معنا که پدر و مادرها پس از تولد فرزندانشان قادر هستند بر میزان هوش آنان تأثیر مثبت بگذارند. یک سری راهکار برای قدم برداشتن در این زمینه وجود دارد که عبارتند از: بازی کردن، ورزش کردن، تغذیه‌ی مناسب، کاهش تماشای تلویزیون و بازی‌های کامپیوتری، بهره‌گیری از علوم ریاضی، موسیقی و... . همچنین یکی از شیوه‌های مناسبی که والدین می‌توانند برای پرورش هوش فرزندشان از آن بهره بگیرند استفاده از معما و چیستان است که تأثیر به سزایی در روند رشد آنان خواهد داشت.

چیستان در واقع نوعی هوش آزمایی یا مسابقه به شمار می‌آید. در این کتاب از هر سه دسته چیستان، معما و تست هوش برای تمامی سنین استفاده شده است و بیشتر حالت سرگرمی دارد، در عین حال که باعث افزایش مهارت‌های بکارگیری هوش و حل مسأله نیز می‌شود و می‌تواند به شما در دروس تحصیلی کمک شایانی نماید.

کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما و تست هوش برای چه کسانی مناسب است؟

معما و چیستان‌های فارسی این کتاب برای تمام سنین به ویژه کودکان سرگرم‌کننده بوده و اوقات فراغت خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

در بخشی از کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما و تست هوش می‌خوانیم:

کامبیز که 15 ساله است به همراه پدرش که 45 ساله بود در کنار خیابان ایستاده بودند و می‌خواستند از خیابان عبور کنند که ناگهان ماشینی با سرعت زیاد به آن‌ها برخورد کرد و بعد هم فرار کرد. پدر کامبیز در جا فوت می‌کند ولی کامبیز را به بیمارستان می‌برند. هنگامی که کامبیز را به بیمارستان رساندند دکتری که او را دید گفت من این فرد را عمل نمی‌کنم چون او پسر من است! چنین چیزی چگونه امکان‌پذیر است؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما، تست هوش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اودیسه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات146
زبانفارسی
شابک978-600-95865-3-0
موضوع کتابکتاب‌های سرگرمی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما، تست هوش

Kasra
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
کتاب خوبی هستش و خیلی مفید هست و به هوش خیلی کمک میکند
فروزان کلهر
۱۴۰۰/۹/۱۳
خوب نیست چند تا معما داره بزن تو گوگل هم هست
بهروز عیدی وندی
۱۴۰۲/۳/۱
بد نبود زیاد باب میلم نبود
حسینعلی بخشی
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
خوبه ولی کاش طبق حروف الفباپیش میرفت
هانیه معتمدی
۱۴۰۰/۹/۶
از دیدگاه من قتل چیستان را بیشتر کنید
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما، تست هوش

برای دریافت کتاب چیستان و معما همراه با پاسخ چیستان، معما، تست هوش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.