معرفی و دانلود کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده

عکس جلد کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده
قیمت:
۳۳,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده

کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده، درست مانند اسمش فوق‌العاده و کمک‌کننده است. شیلا الیسون و باربارا آن بارنت، نویسندگان این راهنمای کاربردی، به شما کمک می‌کنند به تمام چیزی که به‌عنوان یک مادر یا پدر به آن نیاز دارید، دست پیدا کنید و فرزندانی دوست‌داشتنی، ملاحظه‌گر، صادق، محترم و خلاق تربیت کنید. این کتاب شامل راهنماهای عملی بسیاری است که به شما یاری می‌رساند مهارت‌های مهم و اساسی یک زندگی سالم را به فرزندان‌تان بیاموزید.

درباره‌ی کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق‌العاده

شیلا الیسون (Sheila Ellison) مادر چهار فرزند و مادرخوانده‌ی دو کودک است. او خالق و نویسنده مجموعه کتاب‌های «فرزندپروری 365» است؛ کتاب‌هایی از جمله «365 بازی برای کودکان»، «365 روز با بازی‌های خلاقانه»، «365 فعالیت بعد از مدرسه»، «365 غذایی که بچه ها دوست دارند»، و کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق‌العاده (365 Ways to Raise Confident Kids) که در حال حاضر پیش روی شماست.

شیلا الیسون در برنامه‌های الهام‌بخش بسیاری حضور داشته و کتاب‌های او همواره جزء برگزیده‌های انجمن کتاب ماه کودکان بوده است. در کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق‌العاده، او به این موضوع مهم اشاره می‌کند که تربیت کودکانی با اعتماد‌به‌نفس و خوش‌رفتار بیشتر از هر چیزی نیازمند عشق است. عشق به فرزند به طور طبیعی درون قلب والدین وجود دارد، اما چیزی که حائزاهمیت است و نیاز به مهارت دارد، نحوه‌ی ابراز و نشان دادن این عشق به کودکان است. چراکه عشقی که به‌درستی ابراز نشود، انگار به‌کل وجود ندارد.

معرفی و دانلود کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده

شیلا الیسون والدین را برای نشان دادن محبت و علاقه‌شان به روش‌های جدید راهنمایی می‌کند. با مطالعه‌ی این کتاب فعالیت‌های تازه و خلاقانه‌ای می‌آموزید که آزمایش‌شده و مطمئن هستند. در واقع انجام این فعالیت‌ها به کودکان‌تان کمک می‌کند تا نقاط قوت و استعدادهای شخصی‌شان را کشف کنند، مهارت‌ حل‌مسئله را تقویت نمایند و از نیازهای خود و دیگران آگاهی پیدا کنند.

در کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق‌العاده می‌آموزید که چطور کودکانی مدبر، خلاق و متکی به خود تربیت کنید، عزت‌نفس بالا و احساس ارزشمندی را از سنین کم در بچه‌ها پرورش دهید، ارتباطی مؤثر با دیگران داشته باشید و به فرزندانتان کمک کنید تا در بیان احساسات و نیازهای خود احساس راحتی کنند. شیلا الیسون به همراه باربارا آن. بارنت (Barbara A. Barnett) برای هر روز از سال فعالیت‌های عملی فراوانی ارائه می‌کند که کودک شما را سرگرم می‌سازد و همچنین ویژگی‌های شخصیتی مثبتی از جمله شجاعت، صداقت، صبر، مسئولیت‌پذیری، بردباری و نظم و انضباط را در او تقویت می‌کند. علاوه بر این‌ها به کودک شما می‌آموزد پیوندهایی قوی با اعضای خانواده‌اش ایجاد کند.

کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق‌العاده را لاله مهدی‌نژاد برای انتشارات مهرسا ترجمه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق‌العاده

  • راه و روش‌هایی خلاقانه برای ساخت یک خانواده سالم و شاد. (Healthy Kids magazine)
  • یک منبع عالی برای والدین و معلم‌ها. این کتاب به کودکان برای رشد و ساخت شخصیتی قدرتمند و عزت‌نفسی تکرارنشدنی کمک می‌کند. (Creative Classroom magazine)
  • ایده‌ها، فعالیت‌ها و پیشنهادات این کتابْ ارزشمند و فوق‌العاده کاربردی هستند. (Children's Television Workshop)

کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق‌العاده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دغدغه‌ی تربیت فرزندان‌تان را دارید و دنبال راه‌هایی نوین و خلاقانه برای ابراز عشق و محبت به کودکتان هستید، این کتاب برای شماست. شیلا الیسون این کتاب را به تمام والدین و معلم‌های دغدغه‌مند پیشنهاد می‌کند‌.

در بخشی از کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده می‌خوانیم

خودتان را دوست داشته باشید!

قدردانی دیگران و دوست داشتن ویژگی‌های شما کافی نیست؛ شما هم باید خودتان را دوست داشته باشید. با کودکتان بنشینید و از ویژگی‌هایی که او درباره خودش دوست دارد، فهرستی تهیه کنید. اگر کودکانتان به اندازه‌ی کافی بزرگ هستند، شاید بخواهید پرسشنامه تهیه کنید و به هر کس در خانواده یک فرم بدهید تا پر کند. ویژگی‌ها را به شکل زیر طبقه‌بندی کنید:

ظاهر، توانایی‌ها یا استعدادها، دوستی‌ها، عادات و احساسات. هر کدام از کودکانتان زیر هر طبقه حداقل 5 ویژگی را که درباره‌ی خودش دوست دارد، بنویسد. اگر پیدا کردن ویژگی‌ها برایشان سخت است، سؤالاتی شبیه این‌ها بکنید: «چه چیزی را بیش از همه درباره‌ی صورتت دوست داری؟»، «کدام کارها را خوب انجام می‌دهی؟» یا «چرا دوستانت از تو خوششان می‌آید؟»

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی خودتان
اعتماد به نفس
انگیزه‌ی شخصی
کاردانی
وقت جداگانه
خیال‌پردازی
بیان خودتان
احساسات
ارتباطات
لمس
درباره‌ی دیگران
مراقبت
دوستی
احترام
همکاری
پذیرش تغییرات در زندگی
آداب اجتماعی
ساختن جامعه
شخصیت‌سازی
شجاعت
راستی
صبر
تحمل
کمک کردن
مسئولیت
نظم و انضباط
بخشش
چالش‌ها
مواقع سختی
درباره‌ی مرگ
موضوعات خانوادگی
تاریخچه‌ی خانوادگی
مادر
پدر
والدین باهم
خواهرها و برادرها
بزرگ‌تر به کوچک‌تر
جلسات خانوادگی
تفریح دسته‌جمعی
خنده و بازی
طنزپردازی
سنت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده
نویسنده،
مترجملاله مهدی نژاد
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات433
زبانفارسی
شابک978-600-6591-64-3
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده

کاربر E
۱۴۰۳/۱/۲۰
این کتاب، راهکارهای بسیار هوشمندانه و در عین حال ساده و کارآمدی به ما میده تا بتونیم خانواده‌ای شاد و قوی داشته باشیم و دیدگاهمون به زندگی، طور دیگه‌ای باشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده

برای دریافت کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.