معرفی و دانلود کتاب از دخترت قهرمان بساز

عکس جلد کتاب از دخترت قهرمان بساز
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از دخترت قهرمان بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از دخترت قهرمان بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از دخترت قهرمان بساز

دارلین براک در هر فصل از کتاب از دخترت قهرمان بساز، مسئولیت‌هایی را که تمام مادران و پدران، جهت پرورش دخترانی قدرتمند با آن‌ها رو به رو هستند، شرح داده است و راهنمایی‌های لازم را نیز ارائه می‌دهد.

تفاوتی ندارد دخترانی که در زندگی شما هستند از طریق ازدواجتان وارد زندگی‌تان شده باشند و یا آن‌ها را به فرزندخواندگی پذیرفته باشید، یا خودتان آن‌ها را به‌ دنیا آورده باشید، در‌ هر‌ حال هر مادری آرزو دارد آن‌ها را طوری تربیت کند که تبدیل به دخترانی شایسته و توانمند شوند. دخترانی که با شجاعت و عزمی راسخ زندگی کنند، روی پای خود بایستند و در عین‌ حال تکیه‌گاهی برای دیگران هم باشند.

آن‌ها علاوه‌ بر داشتن وقار و متانت باید همیشه مهربان، دلسوز و فهمیده باشند. این دختران نه بی‌عیب‌ و‌ نقص خواهند بود و نه عاری از مشکل و مسئله؛ آن‌ها دردسرساز، غیرمنطقی، خودسر و گاهی کمی پیچیده خواهند بود. آن‌ها همچنین افرادی شگفت‌انگیز، دوست‌داشتنی و همچون جواهری هستند که رابطۀ بین شما و آن‌ها فراتر از هر رابطه‌ای در زندگی‌تان خواهد شد.

دارلین براک (Darlene Brock) در کتاب از دخترت قهرمان بساز (Raising great girls: help for moms to raise confident, capable daughters) در مورد کارهایی که مادران باید در آن‌ها مهارت داشته باشند، آگاهی‌هایی که کسب کرده و نصایح زنان دیگری که به او کمک کرده‌اند، می‌گوید. همچنین برخی حقایق در مورد زندگی را برای شما آشکار می‌سازد تا به کمک آن دید شما را بازتر کند.

در این کتاب سه فصل هم به پدران اختصاص داده شده و سه‌ مورد از مهم‌ترین کارهایی که یک مرد در زندگی دختران می‌تواند انجام دهد تا زندگی آن‌ها را بهبود ببخشد، به صورت مختصر و مفید ارائه شده است.

کتاب از دخترت قهرمان بساز مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای همه‌ی مادران و پدرانى که قصد دارند دخترانی قدرتمند و با اعتماد به ‌نفس تربیت کنند بسیار مفید و قابل استفاده خواهد بود.

جملات برگزیده‌ی کتاب از دخترت قهرمان بساز:

- زنان ژنی دارند تحت‌ عنوان اگه لازمه چیزی رو بشنوی، من اونی نیستم که قراره بهت بگه.
- نحوۀ صحبت کردن شما با پدر دخترتان تعیین کنندۀ نحوۀ صحبت کردن دخترتان با همسرش خواهد بود.
- مردها ژنی دارند که به آن‌ها این توانایی را می‌دهد که کنترل تلویزیون را در تصرف خود دربیاورند، در حالی که روی کاناپه لم داده‌اند و با پلک‌های بسته مطالعه می‌کنند.
- مردها دوست دارند برای تحت تأثیر‌ قرار‌ دادن همسرشان تمام وسایل خود را (از جمله DVD, CD و ... ) در معرض نمایش بگذارند، اما زنان دوست دارند همه چیز را در کمد پنهان کنند.

در بخشی از کتاب از دخترت قهرمان بساز می‌خوانیم:

برای خوب مدیریت‌ کردن زمان، اول باید دخترتان را بشناسید و او را درک کنید. همۀ بچه‌ها بااستعداد هستند ولی همۀ آن‌ها هر استعدادی را ندارند. به‌ ندرت در زندگی پیش می‌آید ورزشکاری را پیدا کنید که موسیقی‌دان هم باشد؛ و یا ریاضی‌دانی که نقاش باشد.

بعید است که یک مهندس، سیاستمدار باشد و یا یک رقصنده از کارمندی و پشت‌ میز‌نشینی خوشحال باشد. حس شادی و رضایت را در کارهایی می‌توانیم پیدا کنیم که در آن‌ها استعداد داشته باشیم و تمایلی ذاتی به‌ سمتشان داشته باشیم. اگر قبل‌ از هر اقدامی، و به‌جای ثبت‌ نام‌ کردن فرزندانمان در هر‌ کلاسی که به‌ دستمان می‌رسد، استعدادهای ذاتی آن‌ها را پیدا کنیم خدمت بزرگی به آن‌ها می‌کنیم.

برای فهمیدن اینکه چه‌کارهایی برای دخترتان مناسب‌تر است، با قراردادن او در‌معرض انتخاب‌های تاحد‌امکان زیاد تحقیقاتتان را شروع کنید. توجه داشته باشید که من نگفتم او را در کلاس‌ها یا جاهای مختلف ثبت‌نام کنید؛ به‌ جای این کار، او را برای تماشای مسابقات فوتبال، مشاهدۀ کنسرت‌ها و موسیقی‌های مختلف و دیدن نقاشی‌های موزه‌های هنری ببرید. به دخترتان دقت کنید تا ببینید چه‌ زمانی چشمانش برق می‌زنند، به نظرات و برداشت‌هایی که از آن اتفاق دارد خوب گوش کنید و از او بپرسید که آیا باز‌ هم دلش می‌خواهد به آن مکان برود؟

اینکه او هیجان‌زده هست یا نه به شما پاسخ را نشان می‌دهد. آیا مجذوب آن جایی که او را برده‌اید شده و با‌ اشتیاق می‌خواهد تجربۀ بیشتری از آن جا داشته باشد؟ و یا بی‌توجه به راه خود ادامه می‌دهد تا کار دیگری برای انجام‌ دادن پیدا کند، برای رسیدن زمان استراحت مدام بی‌قراری می‌کند، یا روی هر تکه کاغذی که در کیفتان پیدا می‌کند نقاشی می‌کشد تا وقتی که زمان رفتن فرا برسد؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: هیچ تجربه‌ای لازم نیست
1. مربی
2. مشاور خلاق
3. مدیریت‌کنندۀ زمان
4. مدیر رسانه
5. حامی آموزشی
6. استاد مطالعات جنسیتی
7. مشاور روابط
8. معلم آموزش مسائل جنسی
9. مشاور مالی
10. مأمور امنیتی
11. متخصص ارتباطات
12. نمایش‌دهندۀ در منزل
13. استراتژیست نظامی
نتیجه‌گیری: این وظیفه را به‌عهده بگیرید!
برای پدرها: شغلی برای پدرها!
1. استاد جواهرشناس
2. هماهنگ‌کنندۀ کارهای هیجانی
3. بادی‌گارد
پدران عزیز این وظیفه را به‌عهده بگیرید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از دخترت قهرمان بساز
نویسنده
مترجمزهرا جهانفریان
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات310
زبانفارسی
شابک978-600-461-223-4
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از دخترت قهرمان بساز

مرضیه کردبچه
۱۴۰۲/۱/۴
نویسنده کتاب خانن دارلین براک یک آمریکائی که مادرش هندی و پدرش آمریکائی است، در خانواده پر جمعیت زندگی کرده و تجربه زندگی مدرن و قدیمی را داره، تجربیاتش بسیار ارزشمنده و بسیار راهگشا و قابل استفاده و خیلی جالبه که چقدر دغدغه والدین در هر جای دنیا که باشند به هم شبیه هست. برای تربیت نوجوانان بسیار و کاربردی قابل استفاده و مسائلی که مطرح میکردند بسیار ملموس و واقعی هستند. برای من که نوجوان دارم بسیار کاربردی و قابل استفاده بود و خیلی نکته‌های خوبی ازش یاد گرفتم و به دوستان و مادران بسیاری پیشنهادش کردم. به همه‌ی کتابراهی‌های عزیز پیشنهاد میکنم این کتاب را بخوانند حتی اونایی که هنوز بچه ندارن چون یاد میگیرن چطور باید از همون اول قدم بردارن تا تو چاله نیافتن و در انتها از داشتن فرزندان موثر و بدرد بخور چه برای جامعه و چه برای خانواده به خودشون ببالن. از کتابراه برای ارائه کتابهای خوب و مفید بینهایت سپاسگزارم 🙏
Faeze Jebreiily
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
نیت نویسنده خوب بوده ولی ایراداتی هم داره تفکر نویسنده نسبت به زن برمیگرده به ۵۰ سال قبل از طرفی این کتاب برا مادرایی که تو آمریکا هستن نوشته شده از نظر فرهنگی و شرایط جامعه ما به این کتاب عمل کردن سخته مخصوصا تو بخش مربوط به آموزش پرورش و مشاوره روابط به نظرم نویسنده قدیمی فکر میکنه اونجوری که تو تیتر بزرگ نوشته از دخترت قهرمان بساز نیست باید اسم کتاب این بود از دخترت یک زن بساز به هر حال نظر من اینه شاید از یه بخش‌هایی از کتاب تو تربیت دخترم استفاده کنم ولی با بعضی از بخش هاش هم مخالفم....
سکینه مددی
۱۴۰۲/۱/۲۳
با سلام و عرض ادب خدمت کتابراهی‌های عزیز
بنده با مطالعه این کتاب علاوه بر اینکه روش تربیتی خودم را در مورد دختر 9 ساله‌ام ارزیابی نمودم؛ برای آینده تربیتی‌اش هم ایده‌های را کسب نمودم.
ضمن اینکه با نظرات و عقاید نویسنده کتاب موافقم و این عامل مرا بیشتر ترغیب کرد تا چندین بار کتاب را بخوانم.
و و
نکته دیگر اینکه با خواندن این کتاب متوجه شدم کم کاستی‌های که در مورد آموزش و پرورش در کشور ما وجود دارد، صرفا مختص ما نیست و از این کم و کاستی‌ها، بیشتر یا کمتر در همه کشورهای دنیا وجود دارد.
پاینده باشید
کیمیا اشرفی
۱۳۹۸/۱۱/۲۴
بنظرم کتاب فوق العاده ایه که میتونه مارو درمسیر رسیدن به اهدافمون کمک کنه وبا آموختن وبه کار بردن مطالبی که یاد میگیریم باکمترین اشتباه بیشترین میزان نتایج رو میتونیم بدست بیاریم. من به افرادی که دنبال راهی برای رسیدن به موفقیت هستن پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو مطالعه کنن.
ت. م
Mahsa
۱۴۰۱/۹/۱
خب من نتونستم خیلی با متن‌های کتاب ارتباط برقرار ر کنم، در کل کتابی بود که خیلی جزئیاتو شرح میده و برای من جذابیت زیادی نداشت که بتونم دنبالش کنم و تا آخر بخونمش، ولی اگر حوقله به خرج بدین و بخونین، درس‌هایی میتونین بگیرین ازش،
Saleh Siamaki
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
خیلی کتاب خوبیه. حتی کسانی که بچه ندارند هم میتونن از نکات مفید کتاب استفاده کنند. خیلی نکات جالبی و ضروری برای رفتار با کودک داره و حتی برخی از مشکلات دوران کودکی خود پدر و مادر را هم برای آن‌ها روشن میکند.
الهام احسان پور
۱۳۹۹/۱/۲۸
واقعا کتابش عالیه من همیشه دنبال چنین کتابی بودم که بهم بگه چطور باید با دخترم رفتارکنم. واقعا بی‌نظیره. امیدوارم بتونم به مطالب عمل کنم
فرحناز فلاح
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
کتاب خوبی است ولی‌ای کاش کتابهای مثل این برای فرهنگ و جامعه ما به نگارش در بیاید و مسلما پر فایده تر و مفید تر است
معصومه گلزاری فرد
۱۳۹۹/۴/۲۲
عالی بود امیدوارم که بتونم در تربیت دختران دوقلوی بکار ببرم و شاهد موفقیت‌های روز افزونشان باشم متشکرم
شقایق امیری
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
کتاب خوبیه وبه نظرم برا مادرا خوبه چه دختر دارن چه پسر چون اصول فرزند پروری رو یاد میده👌🏼
مهناز بابازاده
۱۳۹۹/۵/۱۷
اگر کتاب صوتی بود عالی میشد.
سیده سارا حسینی
۱۳۹۹/۲/۱
کتاب خیلی خوبی بود پر از تجارب و مطالب اموزنده. از اون دسته کتاب‌های روانشناسی که با خوندنش خسته نمیشی.
Maryam Khazan
۱۴۰۱/۶/۲۴
کتاب عالی است. باید همه یاد بگیریم که چگونه انسان بودن را به فرزندانمان آموزش بدهیم
کاربر a
۱۴۰۱/۶/۴
عالی بود چندین بارخوندمش نه برای تربیت دختران بلکه بهترین روش‌ها برای تربیت فرزنداست
مینا قنبری نیا
۱۳۹۹/۴/۲۳
به نظر من بیشتر توضیح میداد بهتر بود الان به درد من که مادر یک دختر یازده ساله هستم میخوره یا نه؟
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه کتاب از دخترت قهرمان بساز

برای دریافت کتاب از دخترت قهرمان بساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.