معرفی و دانلود کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار

عکس جلد کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار
قیمت:
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار

موفقیت در زندگی و کار قوانینی دارد که یادگیری الگوهای آن از افراد باتجربه و متخصص می‌تواند به پیشبرد اهدافمان کمک کند. در کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار حاصل برخی تجربیات ریچارد برانسون را به‌عنوان یک کارآفرین میلیاردر می‌خوانید. سامی رد کار گردآوری این مجموعه را برعهده داشته است.

درباره‌ی کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار

ریچارد برانسون، یک کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق است که تاکنون سخنرانی‌های انگیزشی بسیاری را با موضوع سبک زندگی و موفقیت شغلی برگزار کرده. او توانسته است به افراد مختلف در حوزه‌های مدیریتی و راه‌اندازی کسب‌وکارهای پردرآمد مشاوره بدهد و سخنانش همواره الهام‌بخش افراد موفق بوده. کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار (45 Life Changing Teachings from Richard Branson about Life and Business) که سامی رد (Sami S Reed) آن را تهیه کرده یک راهنمای ارزشمند برای همه‌ی افرادی‌ست که در مسیر موفقیت‌های فردی، شغلی و تحصیلی گام برمی‌دارند و به‌دنبال تکنیک‌هایی ساده و موثر برای افزایش بازدهی خود هستند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ریچارد برانسون نخستین بار در شانزده‌سالگی فعالیت تجاری خود را آغاز نمود و سال‌ها بعد با پیشرفت چشمگیرش توانست شرکت‌های ویرجین را راه‌اندازی کند. او یکی از صد فرد تأثیرگذار جهان است و به عنوان یک نویسنده‌ی پرفروش همواره توجه مخاطبان بسیاری را به آثار خود جلب نموده.

از ویژگی‌های سبکی این اثر می‌توان به زبان ساده و آموزه‌های حکمت‌گونه و موجز برایسون اشاره کرد که به نوع نگاه او نسبت به مسائل و البته انتخاب‌های هوشمندانه‌ی سامی رد بازمی‌گردد. ریچارد برانسون اصولاً نگاهی ساده نسبت به موفقیت دارد و هدفش این است که با به اشتراک گذاشتن دانش خود در سبک زندگی خوانندگان آثارش تغییر و تحول ایجاد کند.

ازجمله ویژگی‌هایی که این کتاب را به اثری خوشخوان تبدیل کرده، فصل‌بندی‌های کوتاه و عناوین تأثیرگذار آن است که می‌توانید به شکل یادداشت‌های کوچک و باارزش جلوی میز کار، روی در یخچال یا هرکجا که پیش چشمتان باشد، قرارشان دهید تا الهام‌بخش لحظاتتان شوند. از این نویسنده تاکنون آثار دیگری چون «درنگ نکن انجامش بده» و «زندگی را ضربه فنی کن» منتشر شده است.

کتاب حاضر ترجمه‌ی فرشاد فیاضی فر است که انتشارات شادن پژواک آن را منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب می‌تواند به مخاطبانی که به موفقیت‌های فردی و شغلی می‌اندیشند و می‌خواهند تغییر و تحولی در سبک زندگی خود ایجاد کنند، انگیزه‌ ببخشد.

جملات برگزیده‌ی کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار

  • ساده بگیرید. وقتی دارید به ایده‌های تازه فکر می‌کنید خود را در پیچیدگی مسائل غرق نکنید.
  • همواره به اکتشاف‌های جدیدتر بپردازید و پیشگام باشید.
  • همانطور که قول داده ‌د ارائه کنید و اگر می‌دانید قادر به ارائه آن نیستید، قول آن را ندهید.
  • از جنجال‌آفرینی نترسید! زیرا راه خوبی برای جلب توجه دیگران است.
  • تنها به یک ایده بسنده نکنید، به دنبال ایده دوم باشید و درنگ نکنید و سومی را هم پیدا کنید.
  • بخشی از سود درآمد خود را برای اهداف خیرخواهانه اهدا کنید.
  • اگر از ترس شکست در کاری آن را امتحان نکنید، از قبل در آن کار شکست خورده‌اید.

در بخشی از کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار می‌خوانیم

تنها تغییر است که همیشگی‌ست. فرصت‌ها همیشه به سراغتان خواهند آمد و شرایط همیشه در حال تغییر خواهند بود. اگر همه به کلیشه‌ها پایبند بودند، هیچ‌گاه هیچ چیز تغییر نمی‌کرد و بدون تغییر، پیشرفتی در کار نبود." هیچ چیز در زندگی دائمی نیست. برای موفق بودن باید تغییر کنید، تجدید نظر کنید و [با شرایط] سازگار شوید. برای این‌که فردا موفق شوید، امروز باید تغییر را بپذیرید. گاهی اوقات باید سازمان خود را در جهت جدیدی پیش برید چون شرایط و موقعیت‌ها، دیگر به شما وابسته نیستند. راهی برای الهام بخشیدن به کارمندانتان و وادار کردن آن‌ها به اندیشیدن همانند کارآفرینان کوچک پیدا کنید. به آن‌ها مسئولیت بدهید. شما باید به دلتنگ بودن برای سازمان خود خاتمه دهید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار
نویسنده
مترجمفرشاد فیاضی فر
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات51
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار

حمید خواجه محمودآبادی
۱۴۰۲/۲/۳
کتاب خوبی است ولی شرط خوب بودن کتاب به کار بستن درس‌های گفته شده است
محراب
۱۴۰۲/۱/۶
خیلی عالی بود مطالعه کردم و پیشنهاد میکنم ک شما هم بخونید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار

برای دریافت کتاب 45 آموزه شگفت انگیز از ریچارد برانسون درباره زندگی و کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.