معرفی و دانلود کتاب A persian in London (یک ایرانی در لندن)

عکس جلد کتاب A persian in London (یک ایرانی در لندن)
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب A persian in London (یک ایرانی در لندن) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب A persian in London (یک ایرانی در لندن) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب A persian in London (یک ایرانی در لندن)

کتاب A persian in London (یک ایرانی در لندن) به قلم محمد افشاروالا، اصطلاحات و واژگان مهم و کاربردی زبان انگلیسی را مورد بررسی قرار می‌دهد. تمرکز این کتاب بر روی فراگیری اصطلاحات بریتانیایی است.

یادگیری اصطلاحات در هر زبانی نقش مهمی را در ارتباطات و مکالمات واقعی ایفا می‌کند. به طوری که اگر شما در هر زبانی به تمامی لغات و گرامر تسلط داشته باشید اما اصطلاحات آن زبان را فرا نگرفته باشید و برایتان آشنا نباشد، قطعاً در فهم بعضی موقعیت‌ها دچار چالش و سوء تفاهم خواهید شد.

اصطلاحات، تعبیرات و یا کلماتی هستند که از لحاظ دستوری غیرعادی هستند و یا از جهت معنای لغوی دارای پیچیدگی خاص خود می‌باشند و دارای معانی متفاوتی هستند که نمی‌توان از معانی کلمات تشکیل دهنده آن، معنی دقیق و منسجم استخراج کرد.

در این کتاب سعی شده تا از اصطلاحاتی استفاده شود که از جهت کاربردی بودن، در سطح بالایی قرارگرفته‌اند به طوری که قطعاً در کشورهای انگلیسی زبان، مانند بریتانیا، استرالیا، نیوزلند، آمریکا و کانادا با آن‌ها مواجه خواهید شد.

محمد افشاروالا، کارشناس آموزش زبان انگلیسی و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی از دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با سابقه یازده سال تدریس آموزش زبان انگلیسی و سازنده پادکست‌های آموزشی زبان انگلیسی در اینستاگرام شما را به خواندن این کتاب ارزشمند که تالیف آن پنج سال به طول انجامیده دعوت می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب A persian in London (یک ایرانی در لندن)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات164
زبانانگلیسی
شابک978-622-6237-72-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب A persian in London (یک ایرانی در لندن)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب A persian in London (یک ایرانی در لندن)

برای دریافت کتاب A persian in London (یک ایرانی در لندن) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.