معرفی و دانلود کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی

عکس جلد کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی
قیمت:
۲۹۹۰۰۰ ۱۴۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی

کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی، نوشته‌ی مائده محمودی و سکینه پناهی، شامل آناتومی گری برای دانشجویان، اطلس آناتومی نتر و آناتومی بالینی اسنل، همراه با آخرین آزمون‌های علوم پایه‌‌ی پزشکی و دندان‌پزشکی است که براساس منابع اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پنج بخش منتشر می‌شود.

درباره‌ی کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی

امروزه با توجه به نیازهایی که در یادگیری علوم پزشکی به‌ویژه علوم پایه به وجود آمده است، وجود کتاب‌هایی که مطالب را به‌طور خلاصه و جامع بازگو کنند، احساس می‌شود. کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی خلاصه‌ای از جدیدترین مباحث در حوزه‌ی آناتومی را با تصاویر مناسب و نکات کلیدی از مرجع کتاب‌های آناتومی ارائه می‌دهد تا شما مطالعه‌ی مطالب این کتاب را در کمترین زمان به انجام برسانید.

مؤلفان در انتهای هر فصل از این اثر، آزمون‌های طبقه‌بندی‌شده‌ی علوم پایه‌ی پزشکی سالیان اخیر را قرار داده‌اند تا داوطلبان به‌‌عنوان تمرینات خودآزمایی از آن‌ها بهره ببرند. کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی پنج بخش اصلی دارد که هر بخش نیز شامل چند فصل است. بخش اول به مباحث استخوان‌شناسی اختصاص دارد. بخش دوم و سوم به‌ترتیب به آناتومی سر و گردن و آناتومی تنه می‌پردازند. بخش چهارم درمورد اندام بدن است و در بخش پنجم از نوروآناتومی صحبت می‌شود.

در انتهای هر یک از فصول کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی، مجموعه‌ای از آزمون‌های موضوعی به همراه پاسخ کلیدی آن‌ها ارائه شده است که داوطلبان آزمون‌های جامع، می‌توانند از آن بهره ببرند. مباحث آناتومی و نوروآناتومی از جمله مباحث دشوار حوزه‌ی پزشکی محسوب می‌شود که تقسیم‌بندی منظم مباحث، خلاصه کردن و جمع‌بندی مطالب در آن بسیار اهمیت دارد. کتاب حاضر از جمله آثاری است که تمامی این موارد را لحاظ کرده و از این‌ جهت اثری جامع در این حوزه به شمار می‌آید.

کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی که توسط مائده محمودی و سکینه پناهی تألیف شده، به همت انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده. سید محمد پیری مدیریت گروه تدوین این کتاب را به عهده داشته. امید است با بهره‌مندی از کتاب حاضر موفقیت و یادگیری این علم برای دانشجویان حاصل شود.

کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این اثر به دانشجویان رشته‌های علوم پایه‌ی پزشکی و دندان‌پزشکی، همچنین داوطلبان آزمون‌های جامع پزشکی توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی می‌خوانیم

ونتریکول راست

هرمی شکل بوده، از سه جداره تشکیل شده است. جداره قدامی - فوقانی آن قسمت اعظم سطح استرنوکوستال قلب را تشکیل می‌دهد و جداره تحتانی با واسطه پریکاردیوم به روی دیافراگم و به طور عمده وتر مرکزی آن چسبیده است. جداره چپ (خلفی) آن هم از سپتوم بین بطنی تشکیل شده است. در قسمت فوقانی آن مخروط شریانی (انفندیبولوم) قرار گرفته که از بالای آن تنه شریان ریوی آغاز می‌گردد.

عناصر موجود در این حفره:

1- سوراخ دهلیزی - بطنی و دریچه تری کوسپید: وسیع‌تر از سوراخ سمت چپ است و در هنگام انقباض بطن‌ها (سیستول قلب) توسط دریچه تریکوسپید بسته می‌شود. این دریچه از 3 لت مثلثی شکل تشکیل شده است. سطح دهلیزی لت‌ها صاف ولی سطح بطنی آن‌ها ناصاف است؛ زیرا لبه‌ها و سطح بطنی لت‌ها محل اتصال الیاف وترى است.

2- ستیغ بطنی که حد تحتانی جدار خلفی مخروط شریانی است.
3- ستون‌های یا ترابکولاهای گوشتی در تمام بخش‌های بطن راست جز انفندیبولوم دیده می‌شوند که خود بر سه دسته‌اند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: استخوان‌شناسی
فصل اول: استخوان‌شناسی سر و گردن
فصل دوم: استخوان‌شناسی تنه
فصل سوم: استخوان‌شناسی اندام فوقانی
فصل چهارم: استخوان‌شناسی اندام تحتانی
بخش دوم: آناتومی سر و گردن
فصل اول: آناتومی گردن
فصل دوم: صورت
پرسش‌های سر و گردن
بخش سوم: آناتومی تنه
فصل اول: قفسه سینه
پرسش‌های قفسه سینه
فصل دوم: شکم
پرسش‌های شکم
فصل سوم: لگن و پرینه
پرسش‌های لگن و پرینه
بخش چهارم: اندام
فصل اول: اندام فوقانی
پرسش‌های اندام فوقانی
فصل دوم: اندام تحتانی
پرسش‌های اندام تحتانی
بخش پنجم: نوروآناتومی
فصل اول: طناب نخاعی
فصل دوم: ساقه مغز
فصل سوم: مخچه
فصل چهارم: دیانسفال
فصل پنجم: تلنسفال
فصل ششم: دستگاه لیمبیک
فصل هفتم: اعصاب مغزی
فصل هشتم: خون‌رسانی به مغز و استخوان
فصل نهم: خون‌رسانی به نخاع
پرسش‌های بخش 5

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات456
زبانفارسی
شابک978-600-238-407-2
موضوع کتابکتاب‌های علوم پزشکی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۹۰۰۰ ۱۴۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی

رضا محمدصالحی
۱۴۰۲/۱۱/۲
از لحاظ شکل و تطابق با متن فوق‌العاده ضعیف مناسب شرایط خودخوانی اصلا نیست با توجه به شکل ها
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی

برای دریافت کتاب GBS آناتومی - نوروآناتومی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.