معرفی و دانلود رایگان کتاب The Professor (پروفسور)

عکس جلد کتاب The Professor (پروفسور)
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب The Professor (پروفسور) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب The Professor (پروفسور) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب The Professor (پروفسور)

کتاب پروفسور، اولین رمان منتشر شده از شارلوت برونته است که تا حدودی نشان‌دهنده حالات روحی و درونی اوست. این کتاب اثری تامل برانگیز است.

از جمله صحنه‌های کلیدی رمان پرفسور (The Professor)، حوادث آن از دهۀ 1830 که زمانۀ مبارزه برای بهبود شرایط کار در کارخانه‌های انگلستان بود، است، که در اوایل دهۀ 1840، دورۀ گسترش اندیشه‌های آزادی‌خواهانه  پایان می‌یابد. در حقیقت تلاش نافرجام شارلوت برونته در دایر کردن یک موسسه آموزشی، خطاب انتقاد‌های کوبنده قرار گرفته شد. اشعارش و تجربه‌ی ‌عشق نافرجام به استادش از مسائل تاثیر گذار در زندگی شارلوت برونته بودند که همگی باعث شد تا برای نوشتن این کتاب قلم در دست گرفته و بازتاب تجربیات شخصی خود در زندگی را در کالبد قهرمان داستان به رشته‌ی ‌تحریر درآورد. 

شارلوت برونته (Charlotte Bronte)، نویسنده و شاعر انگلیسی بود. او و دو خواهرش به نام‌های امیلی و آن نویسندگان شهیر انگلیسی هستند که به خاطر عمر کوتاه‌شان نیز شهرت دارند. یکی از معروف‌ترین کتاب‌های وی رمان جین ایر است که آن را با نام هنری کِرِر بل منتشر کرد.

«جین ایر» از شاخص‌ترین رمان‌های کلاسیک انگلیسی‌ زبان و از جمله آثار مشهور وی محسوب می‌شود. شارلوت علی‌رغم عمر کوتاهش، بر شیوه‌ی نویسندگی شخصیت‌های ادبی بزرگی همچون «جورج الیوت»، «توماس هاردی»، «آن برونته»، «امیلی برونته» و «استفن میر» تأثیر بسزایی داشت. 

The hero of Charlotte Bronte’s first novel escapes a dreary clerkship in industrial Yorkshire by taking a job as a teacher in Belgium. There, however, his entanglement with the sensuous but manipulative Zoraide Reuter, complicates his affections for a penniless girl who is both teacher and pupil in Reuter’s school

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب The Professor (پروفسور)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات363
زبانانگلیسی
موضوع کتابstory books
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب The Professor (پروفسور)

Nafas
۱۴۰۲/۱/۱۱
اثر زیبای دیگری از جناب شارلوت برونته که خواندنی و جذاب است. یکی یگر از دلایلی که من این کتابهارا برای خواندن انتخاب میکنم زبان نوشتاری آن است که به تقویت زبان انگلیسی شما بسیار کمک میکند
زینب عطایی
۱۴۰۲/۱/۱
بسیار فوق العاده برای یادگیری زبان انگلیسی کمک میکند و شارلوت برونته هم که نیاز به تعریف ندارد واقعا نویسنده فوق العاده‌ای هست مرسی از همه❤️✨
محمد علی رحمانی
۱۴۰۱/۶/۲۲
این اولین کتاب شارلوت برونته هست که حالات روحی‌اش رو نشون میده و اولین کتابش هم بسیار دلنشینه که بعد از خوندش خیلی آدم رو احساساتی می‌کنه بسیار تاثیر گذار
ناهید
۱۴۰۲/۸/۱۳
به به شارلوت برونته. خیلیم عالی برای تقویت مهارت ریدینگ.
مرسی از کتابراه
arya hemmati
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
واسه کسایی که انگلیسی میخونن عالیه
عماد الدین پروانه حسینی
۱۳۹۷/۴/۱۰
هنوز نخوندم، اما همین که رایگان گذاشتین ممنونم، فعلا پنج ستاره
نینا عاطفی
۱۳۹۹/۵/۳۰
متن انگلیسیش بود😐
فاطمه نوایی
۱۴۰۱/۲/۵
راضی بودم خوب بود
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب The Professor (پروفسور)

برای دریافت کتاب The Professor (پروفسور) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.