معرفی و دانلود کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده

عکس جلد کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده
قیمت:
۵۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده

کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده، اثری است که توسط زهره زاهدی تدوین و گردآوری شده. این کتاب شامل مجموعه‌ای از داستان‌های آموزنده و اخلاقی است که به صورت دوزبانه (فارسی و انگلیسی) ارائه شده.

درباره‌ی کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده

کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده، یک مجموعه داستان است که توسط نویسندگان مختلف نوشته شده و کار تدوین و ترجمه‌ی آن‌ها به عهده‌ی زاهره زاهدی بوده. داستان‌های این مجموعه بیشتر به مضامین تعلیمی و اندرزهای اخلاقی اختصاص دارند و در رابطه با رستگاری، ایمان به خدا،‌ زندگی با امید و... مطالب ارزشمندی را به مخاطب آموزش می‌دهند. لازم به ذکر است که مطالب موجود در این کتاب به صورت دو زبانه ارائه شده‌اند و بعد از شنیدن نسخه‌ی فارسی هر داستان، نسخه‌ی انگلیسی آن را نیز خواهید شنید.

در داستان اول این کتاب که «به کاشتن ادامه بده» نام دارد، قصه‌ی پسری با نیتِ خوبِ بازگرداندنِ حیات به گیاهانِ زمینی در نزدیکی محل سکونتش را می‌شنویم. زمینی که از آن نام برده شد،‌ به دلیل وجود یک کارخانه با دورریزی از مواد شیمیایی صنعتی، خالی از گیاهان و دیگر موجودات زنده شده. این پسر که بسیار دلش می‌خواهد کاری برای این قطعه زمین بایر بکند، از هر راهی که به ذهنش می‌رسد اقدام می‌کند ولی با شکست مواجه می‌شود. مسئولان کارخانه به او اجازه‌ی کشت درخت را در آن منطقه نمی‌دهند، علاوه بر این موجود زنده‌ای برای پراکنده کردن دانه‌ی گیاهان در آن منطقه وجود ندارد. پسر تصمیم می‌گیرد تا با وجود همه‌ی موانع، دست از امید نکشد و به کارش ادامه دهد، غافل از اینکه این مسیر سختی‌های بسیاری را برای او آماده کرده...

معرفی و دانلود کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده

در داستان دوم، قصه‌ای استعاری از رفتن مردی ژنده‌پوش و فقیر به یک رستوران لوکس می‌شنویم. صاحب این رستوران از مشتریانش خواسته تا هرجور که هستند به سوی آنجا بروند و دغدغه‌ی داشتن لباس رسمی را نداشته باشند. مرد در ابتدا برای ورود به رستوران مردد است، زیرا این رستوران و مشتری‌هایش چنان زیبا به نظر می‌رسند که او گمان نمی‌کند اصلاً به او اجازه‌ی ورود به چنین مکانی را بدهند. اما او تصمیم می‌گیرد تا همه‌ی جسارتش را جمع کند و پا به آن رستوران بگذارد. بعد از ورود، مرد فقیر درمی‌یابد که این رستوران، شباهتی به رستوران‌های دیگر ندارد و حتی کسانی نیز در آنجا منتظر استقبال از او هستند...

کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده اثری از زهره زاهدی است که توسط نشر صوتی جیحون و انتشارات آسمان نیلگون منتشر شده. این کتاب را با گویندگی فرهاد اتقیایی و سپیده احمدی می‌شنوید.

کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به علاقه‌مندان داستان‌های کوتاه و زبان‌آموزان توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده می‌شنویم

در جنگ‌های داخلی آمریکا، سرباز زخمی جوانی روی تخت بیمارستانی دور از خانه دراز کشیده بود. روزبه‌روز حالش بدتر می‌شد و احساس می‌کرد تنها علاجش بودن در کنار خانواده‌اش است. یک روز صبح رئیس جمهور لینکلن برای تسلی مجروحین از آن بیمارستان دیدن کرد. سربازِ دلتنگ، رئیس‌جمهور را تماشا می‌کرد و می‌دید که با تک‌تک افراد با چه محبتی رفتار می‌کرد. از کنار تخت کسی نمی‌گذشت مگر اینکه چند کلمه‌ی محبت‌آمیز و پدرانه با او ردوبدل کرده باشد. تصمیم گرفت وقتی رئیس‌جمهور به تخت او برسد، از وی تقاضایی کند. سرانجام نوبت او رسید. رئیس جمهور لینکلن از سرباز پرسید: «آیا در اینجا راحتی؟» او جواب داد: «آقای رئیس جمهور، نه آن‌قدر که می‌توانستم در خانه راحت باشم.» لینکلن پرسید: «اسمت چیست؟» سرباز با امیدی که در دلش به وجود آمده بود به سرعت گفت: «ساموئل استور، گروهان اچ، داوطلبین مری‌لند.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی فارسی
نمونه‌ی انگلیسی
1 دقیقه
شناسنامه
8 دقیقه
به کاشتن ادامه بده
8 دقیقه
Just Keep Planting
9 دقیقه
لباس رسمی لازم نیست
9 دقیقه
No Jacket Required
5 دقیقه
حسرتی نیست
5 دقیقه
No Regrets
3 دقیقه
فراموش‌نشده
3 دقیقه
Not Forgotten
8 دقیقه
دیدن، باور کردن است
7 دقیقه
Seeing is believing
7 دقیقه
آه
6 دقیقه
Sigh
4 دقیقه
قلوه‌سنگ‌های بزرگ
4 دقیقه
The Big Rocks
6 دقیقه
پسری که هرگز نمی‌توانم فراموش کنم
6 دقیقه
The Boy I Could Never Forget
7 دقیقه
تاکسی‌سواری‌ای که هرگز فراموش نخواهم کرد
7 دقیقه
The Cabride I’ll Never Forget
7 دقیقه
معرکه‌ترین بابای عالم
7 دقیقه
The Coolest Dad in the Universe
2 دقیقه
بریدن شیرینی
2 دقیقه
Cutting a pie
2 دقیقه
کاراته‌باز
2 دقیقه
The Karate Kid
2 دقیقه
خداحافظ مادر
2 دقیقه
Goodbye, Mother

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده
نویسنده
راویسپیده احمدی، فرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی آموزش زبان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده

برای دریافت کتاب صوتی لباس رسمی لازم نیست: داستان‌های کوتاه آموزنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.