معرفی و دانلود کتاب Under The Weight of a Spirit

عکس جلد کتاب Under The Weight of a Spirit
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Under The Weight of a Spirit و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Under The Weight of a Spirit و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Under The Weight of a Spirit

کتاب Under The Weight of a Spirit، داستان انگلیسی کتاب بر وزن یک روح نوشته امین ابراهیمی، جلد دوم از مجموعه داستان هیجان‌انگیز کوردل است.

کتاب بر وزن یک روح، داستان پسری جوان است که نقل مکان به خانه جدید او را ترغیب به ساخت آزمایشگاهی مخفی و دور از چشم پدر و مادر می‌کند، آزمایشگاهی که خیلی زود او در آن به دنبال یافتن رازگونه‌ای از عالم ارواح است، رازگونه‌ای که یافتن آن با زندگی خصوصی بسیاری از افراد پیوند خورده است و سبب پی بردن ناخواسته او به رازهای پنهان زندگی آن‌ها می‌شود و...

مجموعه کتاب‌های علمی و تخیلی ناجی در فصل‌های مختلف منتشر شده‌اند. هر فصل نیز دارای چهار جلد کتاب است. کتاب بر وزن یک روح در واقع جلد دوم از مجموعه ناجی محسوب می‌شود. این کتاب به زبان انگلیسی است.

A part of what have happened for me so far, I have narrated for Sayna. In Fact, which was a background to prepare her to confront what will be happen later. I think, passing of the past days may have acquired the needed condition, while I was replacing the stages, which she must pass to higher ones

فهرست مطالب کتاب

Chapter I: The laboratory
Chapter II: The experience
Chapter III: The teen girl
Chapter IV: Ms. Consultant
Chapter V: Insulated beds with antimatter insulation
Chapter VI: Police Officer
Chapter VII: The Ring
Chapter VIII: The train
Chapter IX: Vacation

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Under The Weight of a Spirit
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات154
زبانانگلیسی
موضوع کتابstory books
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب Under The Weight of a Spirit

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب Under The Weight of a Spirit

برای دریافت کتاب Under The Weight of a Spirit و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.