معرفی و دانلود کتاب آسایشگاه حیوانات

عکس جلد کتاب آسایشگاه حیوانات
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آسایشگاه حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آسایشگاه حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آسایشگاه حیوانات

کتاب آسایشگاه حیوانات به قلم نوراله ملک، رمزگشایی ساده و روان از زبان حیواناتی‌ست که به ‌طور ناخودآگاه قربانی رفتار مخرب بشر شده و در معرض خطر نابودی قرار گرفته‌اند.

طبیعتی که در آن زندگی می‌کنید زنجیره‌ای از کنش و واکنش‌ها است. در این میان، انسان به عنوان بازیگر اصلی سیاره، طبیعت را به بیشترین عکس‌العمل وا می‌دارد و فعالیت‌هایش تأثیرات عمده‌ای بر حیات جاندارن (اعم از گیاهان و حیوانات) دارد. او با ترجیح دادن گونه‌ای بر گونۀ‌ دیگر، مهم‌ترین عامل برهم زننده تعادل زیست کره به شمار می‌رود.

این داستان اعلام خطر نابودی نسبت به پیامد رفتار مخرب بشر است که می‌تواند گریبان خود انسان را نیز بگیرد. حتی اگر او آخرین حلقه از زنجیره حیات باشد.

در بخشی از کتاب آسایشگاه حیوانات می‌خوانیم:

سپس دکتر کلاغ از کبوتر می‌خواهد که حیوانات آن ناحیه را از وجود چنین سرزمینی و قصد حیوانات مطب برای کوچ به آن مکان با خبر کند. کبوتر نیز بر فراز جنگل و کوه و دشت پرواز می‌کند و مرتباً حیوانات را ندا می‌دهد: همگی گوش کنید ما تصمیم داریم به سمت یک سرزمین ایمن که خارج از دسترس آدم‌هاست حرکت کنیم. هر حیوونی که دوست داره می‌توونه با ما بیاد. توجه کنید. ما یک سرزمین بکر و دست نخورده پیدا کردیم. همه می‌توونن با ما به اون جا مهاجرت کنند. ما فردا صبح زود به سمت اون سرزمین حرکت می‌کنیم. هر کس بخواد می‌توونه با ما به او سرزمین بیاد. کو کو کو...

حیوانات که غالباً مشغول خوردن هستند. برای لحظاتی دست از غذا خوردن می‌کشند و به سخنان کبوتر گوش می‌دهند. اما به محض این‌که دهانشان خالی از غذا می‌شود. دوباره مشغول خوردن می‌شوند. کبوتر چندین بار، گفته‌هایش را تکرار می‌کند ولی هیچ حیوانی تمایلی از خود نشان نمی‌دهد و کبوتر بی‌نتیجه و ناامید به مطب نزد کلاغ باز می‌گردد: دکتر، متاسفانه داوطلبی نداشتیم. همه حیوانات به پیشنهاد مهاجرت به پناهگاه بی‌اعتنا بودند.

کلاغ: مهم نیست کبوتر، اون‌ها زمانی متوجه خواهند شد که کار از کار گذشته باشه و دیگه نشه کاری براشون انجام داد. حالا که چنین سرنوشتی رو پذیرفته‌اند. بذار در بی‌‌خبری از زندگیشون لذت ببرند. ما که نمی‌توونیم اون‌ها رو به کوچ اجباری وا داریم.

دکتر کلاغ وظیفه انتقال بیماران را برعهده کبوتر و سگ می‌گذارد. تا آن‌ها را به منزل جدیدشان "آسایشگاه حیوانات" هدایت و همراهی کنند.

فهرست مطالب کتاب

سخن نخست
دکتر کلاغ
گاو
غاز
میمون
خفاش
گاو، ناعلاج
بچه آهوی سیاه
بازگشت غاز
زاغ
خرگوش
مرگ زاغ
نشست حیوانات
عقاب
آسایشگاه حیوانات
تاثیرات انواع آلودگی بر محیط زیست
کلام آخر
چند راهکار ساده برای حفظ محیط زیست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آسایشگاه حیوانات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهرراوش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-600-7119-43-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آسایشگاه حیوانات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آسایشگاه حیوانات

برای دریافت کتاب آسایشگاه حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.