معرفی و دانلود کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم گیری مدیران

عکس جلد کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم گیری مدیران
قیمت:
۳۳۰۰۰ ۲۹,۷۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم گیری مدیران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم گیری مدیران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم گیری مدیران

مباحث تئوری اقتصادی و دروس مدیریتی را با کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم گیری مدیران بیاموزید! هدیه علیشیری و محمدرضا اخوان، نویسندگان این کتاب اثرگذار، الفبای حضور در بازار اقتصاد را به شما خواهند آموخت و به شما کمک خواهد کرد تا با شناخت کافی از مباحث مدیریتی، جای پای خود را در جهان پرتلاطم رقابت تجاری مستحکم کنید و عملکرد بهینه و پربازدهی در این عرصه داشته باشید.

درباره‌‌ی کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم‌گیری مدیران

راز پیروزی در جهان کسب‌وکار و به‌ دست آوردن کلید موفقیت اقتصادی، دیگر چندان به سادگی گذشته نیست. به عبارت دیگر، این‌روزها در دریای بی‌کران بازار رقابت، باد‌های موافق و مخالف زیادی جریان دارد و می‌توان گفت مدیریت عبور از این جریان‌ها، تنها در گرو مطالعه و شناخت بالای مدیران از شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی‌ست. کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم‌گیری مدیران، نوشته‌ی هدیه علیشیری و محمدرضا اخوان، سعی دارد با مجموعه‌ای از درس‌گفتار‌های کاربردی و با ارائه‌ی مباحث راهبردی در جهان مدیریت اقتصادی، هرآنچه برای حضور در بازار رقابت و عبور از چالش‌‌های این مسیر نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.

با کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم‌گیری مدیران می‌آموزید به عنوان یک مدیر چگونه ریسک‌پذیری را در بازار رقابت به‌نحوی اصولی اداره کنید و درعین‌حال عملکردی حساب‌شده و با برنامه داشته باشید. نویسندگان این کتاب همچنین به شما کمک خواهند کرد تا با تقویت نوآوری و همچنین مهارت علمی، بازار کار خود را گسترده‌تر کنید و بازدهی آن را به چند برابر برسانید. مباحث این کتاب به‌گونه‌ای طبقه‌بندی شده که هم برای مدیران تازه‌کار و هم برای افراد پرتجربه و کارکشته‌ی این عرصه، نکات و مباحث مفیدی ارائه دهد. فصل‌های اول کتاب هدیه علیشیری و محمدرضا اخوان، هر سرفصلی که در شناخت شاخص‌های کلان اقتصادی نیاز دارید، از مباحثی همچون سرمایه‌گذاری، بی‌کاری و تورم تا بازار ارز، در اختیارتان قرار خواهد داد و همچنین از قدم اول یعنی آشنایی با تعاریف کلی تا ارائه‌ی مباحث جزئی و تخصصی‌تر‌ همراهتان خواهد بود. در فصل بعدی همین روند در خصوص شاخص‌های خرد اقتصادی شکل خواهد گرفت و در فصل آخر به درس‌هایی درمورد تصمیم‌گیری در شرایط ریسک و نااطمینانی خواهد پرداخت. در نهایت، می‌توان گفت کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم‌گیری مدیران، یک کلاس درس منحصر‌به‌فرد برای کسانی‌ست که می‌خواهند به عرصه‌ی مدیریت اقتصادی وارد شوند یا موقعیت خود و مجموعه‌ی تحت‌نظرشان را ارتقا دهند. این کتاب همچنین یک مجموعه‌ی کامل و جامعه برای تمامی دانشجویان و علاقه‌مندان به مباحث مدیریتی و اقتصادی است.

کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم‌گیری مدیران، با تلاش مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم‌گیری مدیران برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمامی مدیران عرصه‌ی اقتصادی و فعالان این حوزه و همچنین به علاقه‌مندان و دانشجویان رشته‌ی اقتصاد و مدیریت اقتصادی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم گیری مدیران می‌خوانیم

هدف از اقتصاد کلان علاوه بر معرفی و تعریف متغیرهای کلان اقتصادی، چگونگی اندازه‌گیری و پیدا کردن روابط بین آن‌ها نیز است تا بتوان با دستیابی به شاخص‌های عمده اقتصادی الگوسازی‌های لازم را انجام داد. در بررسی‌هایی که در سطح بنگاه‌های اقتصادی انجام می‌شود سرمایه گذاری به عنوان یکی از مهمترین متغیرهای تأثیرگذار بر الگوهای کلان اقتصادی حائز اهمیت است؛ زیرا بنگاه‌ها به دلایل مختلف دائماً در حال سرمایه‌گذاری هستند. در متون اقتصادی ماشین آلات تجهیزات ساختمان و تأسیسات از جمله فعالیت‌های سرمایه‌ای بنگاه تولیدی محسوب می‌شوند و هرگونه خرید یا تغییر در موجودی کالاهای سرمایه‌ای در یک جامعه در طول یک دوره مالی را سرمایه گذاری می‌نامند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: شاخص‌های اقتصاد کلان
فصل سوم: شاخص‌های اقتصاد خرد
فصل چهارم: تصمیم‌گیری در شرایط ریسک و نااطمینانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم گیری مدیران
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-218-391-2
موضوع کتابکتاب‌های اقتصاد، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۳۳۰۰۰ ۲۹,۷۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم گیری مدیران

یوسف عواطفی نژاد
۱۴۰۳/۱/۸
از لحاظ سادگی خوبه. مثال‌های خوبی زده شده در کتاب. و تقریبا از پایه‌های اقتصاد شروع کردن که این جذابیت بیشتری برای خواننده داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم گیری مدیران

برای دریافت کتاب آشنایی با شاخص‌های خرد و کلان اقتصادی و اهمیت آن‌ها در تصمیم گیری مدیران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.