معرفی و دانلود کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال

برای دانلود قانونی کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال

رایان الکساندر در کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال روش‌هایی را به مربیان فوتبال آموزش می‌دهد که به کمک آن بتوانند آمادگی جسمانی تیم خود را به حداکثر خود برسانند و با یک برنامه‌ریزی اصولی و روحیه‌بخش صعود تیمشان به مسابقات کشوری و جهانی را تضمین کنند. خواندن این کتاب به فوتبالیست‌ها و سایر ورزشکاران دیدی تازه نسبت به شیوه‌های مدیریت تیم‌های ورزشی ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال

آماده‌سازی تیم‌های فوتبال برای جام جهانی، لیگ‌های داخلی و قاره‌ای و... می‌تواند به روش‌های متنوعی انجام شود؛ بااین‌حال اولویت در به‌روز بودن و کارایی این‌گونه برنامه‌ریزی‌هاست. امروزه روش‌های نوینی به مربیان ورزشی پیشنهاد داده می‌شود که هم تنوع بالایی دارند، هم متدهایی را در خود گنجانده‌‌‌اند که از دشواری برخی تمرین‌ها می‌کاهد و به معیار لذت بازیکنان در روند تمرین توجه بیشتری نشان می‌دهد.

در کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال (Complete conditioning for soccer) نوشته‌ی رایان الکساندر (Ryan Alexander)، مطالب مفیدی درباره‌ی بدن‌سازی تخصصی فوتبال خواهید خواند. این کتاب دارای ده فصل مجزاست که به موضوعاتی چون نحوه‌ی آمادگی جسمانی و انواع روش‌های تمرینی متنوع اختصاص یافته و در عین حال روش‌های درمان پس از آسیب ورزشی را نیز آموزش می‌دهد.

در این کتاب، اطلاعات متنوعی از بدن‌سازی تخصصی فوتبال می‌خوانید. به‌علاوه دو شیوه‌ی سنتی و مدرن بدن‌سازی به‌طور کامل با هم مقایسه شده تا نگاهی جامع نسبت به روش‌های کارآمد در تمرینات فوتبال پیدا کنید و متناسب با نیازتان از آن‌ها بهره ببرید.

این کتاب حاصل سال‌ها تجربه‌ی رایان الکساندر به‌عنوان پژوهشگر و متخصص علوم ورزشی است. کار با ورزشکاران بااستعداد در سطوح رقابتی متفاوت سبب شده او در نگارش اثر خود از دیدگاه‌های گوناگون بهره ببرد. درحقیقت دانسته‌های علمی رایان الکساندر در این حوزه از کار حرفه‌ای او با جوانان آماتور، دانشگاهی، حرفه‌ای و بین‌المللی به‌دست آمده است۔

او سعی داشته مهم‌ترین نکات آمادگی بدنی را که بیشترین کاربرد را در ورزش فوتبال و در سطوح مختلف آن دارند به خوانندگان کتابش معرفی کند. درنهایت این کتاب به مربیان و بازیکنان کمک می‌کند فرهنگ تمرین و رقابت را در خود کشف کنند و در طول مسیر مراقب نکات مثبت و منفی کار خود باشند.

کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال را زهرا لقائی، وهاب خان احمدی و محمدحسین عقیده مند اباتری ترجمه کرده‌اند و انتشارات حتمی آن را در دسترس علاقه‌مندان به این ورزش محبوب قرار داده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال مناسب چه کسانی است؟

مربیان فوتبال، فوتبالیست‌ها و دانشجویان و پژوهشگران رشته‌ی تربیت بدنی می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند.

با رایان الکساندر بیشتر آشنا شویم

دکتر رایان الکساندر متخصص بدن‌سازی و مدیر علوم ورزشی باشگاه فوتبال آتلانتا یونایتد ‌(MLS) ‌است۔ او سابقه‌ی کار در فدراسیون فوتبال ایالات متحده را در کارنامه‌ی خود دارد و به‌عنوان پژوهشگر ورزشی در تیم ملی مردان ایالات متحده و به‌عنوان فیزیولوژیست در تیم‌های ملی زنان جوان ایالات متحده فعالیت داشته است۔

رایان الکساندر دوره‌ی کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه باری در فلوریدا گذرانده و دکترای خود را در رشته فیزیولوژی ورزشی و عملکردی از دانشگاه ایالتی تنسی دریافت نموده۔ او در زمینه‌ی مربی‌گری قدرت، پژوهش ورزشی و مربی‌گری دروازه‌بان‌ها در مرکز تمرین المپیک و دانشگاه ایالتی تنسی نیز فعالیت داشته است۔

در بخشی از کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال می‌خوانیم

هنگامی که وزنه‌ی تعیین‌شده روی هالتر سوار می‌شود، هالتر را درست کنید، پاها را به اندازه‌ی عرض شانه باز کنید و انگشتان پا به سمت جلو باشد و کمی زانوها و مفصل ران خود را خم کنید، به‌طوری که زانوها نباید کاملاً قفل و نه کاملاً کشیده باشند. شانه‌ها باید به عقب کشیده شوند و سر در وضعیت خنثی به جلو باشد، هنگامی که شما در مرکز قرار گرفتید و پاها در یک خط قرار گرفته است، لگن را خم کنید و آن را به عقب حرکت دهید و از وزنه دور کنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: نیازهای بدنی فوتبال
فصل دوم: سنجش و ارزیابی آمادگی بدنی
فصل سوم: بدن‌سازی فوتبال
فصل چهارم: تمرین قدرتی
فصل پنجم: توسعه‌ی توان
فصل ششم: سرعت و چابکی
فصل هفتم: آمادگی برای تمرین و مسابقه
فصل هشتم: دوره‌بندی و برنامه‌نویسی
فصل نهم: ریکاوری
فصل دهم: پیشگیری از آسیب، مدیریت آسیب و بازگشت به مسابقه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آماده سازی کامل برای فوتبال
نویسنده
مترجمزهرا لقائی، وهاب خان احمدی، محمدحسین عقیده مند اباتری
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات197
زبانفارسی
شابک978-600-355-607-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال

برای دریافت کتاب آماده سازی کامل برای فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.