معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس
قیمت:
180000 تومان - 18.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس دربردارنده‌ی تکنیک‌های برنامه‌ریزی، خلاصه و چکیده‌ی مباحث درسی و در نهایت تست‌های طبقه‌بندی شده است که دانشجویان و داوطلبان کنکور ارشد رشته‌ی طراحی پارچه و لباس می‌توانند از این اثر کاربردی استفاده کنند.

درباره کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس:

کسانی که در رشته طراحی پارچه و لباس به تحصیل می‌پردازند، مهارت‌هایی چون طراحی برای پارچه، انواع لباس، شال و روسری، کاغذ دیواری، کاشی و... را می‌آموزند و انواع روش‌های چاپ دستی و صنعتی را یاد می‌گیرند تا افراد بتوانند در شرایط مناسب کسب و کار خود را نیز راه بیاندازند. برای موفقیت در این رشته علاوه بر مهارت‌های تئوری، استعداد، علاقه و تمرین فراوان نیاز است به همین دلیل یکی از شروط قبول شدن در رشته دانشگاهی طراحی پارچه و لباس کسب نمره عملی بالا می‌باشد.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی:

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر به داوطلبین کنکور رشته‌ی طراحی پارچه و لباس که می‌خواهند در درس زبان کنکور کارشناسی ارشد آمادگی لازم را داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-600-8487-36-4
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
180000 ت - 18.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس

F F
۱۴۰۲/۱/۱۱
این کتاب میتونه به عنوان کتاب مرجع برای طراحان لباس هم استفاده بشه حتی فروشندگان لباس
فاطمه موسوی موسوی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
متن انگلیسی با سوالات تست که پایین درس مطرح شده اصلا همخونی نداره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی طراحی پارچه و لباس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.