معرفی و دانلود کتاب درک تصویر و خلاقیت نمایشی

عکس جلد کتاب درک تصویر و خلاقیت نمایشی
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درک تصویر و خلاقیت نمایشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درک تصویر و خلاقیت نمایشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درک تصویر و خلاقیت نمایشی

کتاب درک تصویر و خلاقیت نمایشی نوشته‌ی نیلوفر فرج پور، کتاب سوم از مجموعه 25 کتاب تخصصی ارشد هنر، با ارائه مجموعه سوالات سال‌های اخیر آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی و سینما به همراه پاسخنامه تستی آن‌ها، شما را یاری می‌کند تا بتوانید برای شرکت در این آزمون دانش لازم را به دست آورید و نتیجه مطلوب را کسب کنید.

درباره‌ی رشته هنرهای نمایشی و سینما:

ایران از جمله کشورهایی به شمار می‌آید که از دیرباز هنر و نمایش در آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. نمایش‌های سیاه بازی، تعزیه، رو حوضی و... نشان دهنده‌ی این است که ایرانیان از گذشته توجه و علاقه‌ی ویژه‌ای به نمایش داشته‌اند. امروزه رشته هنرهای نمایشی نیز در کشور جزو پرطرفدارترین رشته‌ها است که سالانه افراد زیادی برای تحصیل در آن با هم رقابت می‌کنند. ادبیات نمایشی، کارگردانی، بازیگری، صحنه آرایی و نمایش‌های عروسکی از جمله گرایش‌های این شاخه از هنر هستند.

درباره مجموعه تست‌های ارشد هنر:

این مجموعه کتاب‌های درسی و آموزشی توسط گروهی از نویسندگانِ متخصص تألیف گشته و از سوی انتشارات نویسندگان آزاد خدمت شما ارائه گردیده است. تلاش مولفین در هر یک از مجلدات این مجموعه بر آن بوده که با گردآوری تمام تست‌های مهم و کاربردیِ آزمون‌های کارشناسی ارشد هنر در سالیان اخیرِ، شما را از مراجعه به هر منبع دیگری بی‌نیاز سازند.

کتاب درک تصویر و خلاقیت نمایشی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای تمامی متقاضیانی که در کنکور کارشناسی ارشد رشته‌ی هنرهای نمایشی و سینما شرکت می‌کنند، منبعی مناسب و کاربردی باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درک تصویر و خلاقیت نمایشی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نویسندگان آزاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-622-7021-22-6
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درک تصویر و خلاقیت نمایشی

متین حسینی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
من برای کنکور میخونم خوبه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب درک تصویر و خلاقیت نمایشی

برای دریافت کتاب درک تصویر و خلاقیت نمایشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.