معرفی و دانلود کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سوالات

عکس جلد کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سوالات
قیمت:
۵۷۰۰۰ ۲۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سوالات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سوالات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سوالات

کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سوالات به تألیف و نگارش مهسا محمدی، ابراهیم علایی و علی طوفان‌زاده مژدهی، یک منبع جامع و دارای بانک سؤالات تستی جهت آمادگی شرکت در آزمون دکتری و کارشناسی‌ارشد برای دانشجویان رشته‌ی کامپیوتر در گرایش نرم‌افزار می‌باشد.

درباره‌ی کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه‌ تشریحی سؤالات

کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سؤالات، منبعی جامع و کامل برای آزمون‌های مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری است. یکی از دلایل نگارش و تألیف این کتاب، نداشتن یک منبع واحد و سؤالات تستی جهت آمادگی شرکت در آزمون دکتری و کارشناسی‌ارشد برای دانشجویان دانشگاه های دولتی، پیام نور و آزاد است. جهت ترجمه‌ی کتاب سعی شده از بهترین واژه‌ها استفاده شود و به شدت از ابداع واژه‌های جدید در آن پرهیز شده است.

مطالب آن با توجه به سرفصل‌های تعیین‌شده، برای دانشجویان در رشته کامپیوتر با گرایش نرم افزار تهیه و تنظیم شده است. در انتهای هر فصل تست‌های طبقه‌بندی شده‌ی دانشگاه پیام نور همراه با سؤالات تشریحی و یک مجموعه‌ی تست‌های اضافی که مؤلفین آن‌ها را طراحی نموده‌اند جمع‌آوری و پاسخ‌گویی شده است.

کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سؤالات در ده فصل کاربردی تنظیم شده است. در فصل اول به توصیف و تشریح مدل‌سازی معنایی داده و آشنایی با روش‌های متفاوت آن پرداخته شده است. در فصل دوم معماری پایگاه داده توضیح داده شده و فصل سوم به شرح و آموزش سیستم مدیریت پایگاه داده پرداخته است. فصل چهارم در خصوص معماری سیستم پایگاهی سخن می‌گوید و فصل پنجم به مفاهیم اساسی مدل داده رابطه‌ای می‌پردازد. فصل ششم دانشجو را با مفاهیمی چون جبر رابطه‌ای و حساب رابطه‌ای آشنا کرده و در فصل هفتم مفهوم SQL را توضیح می‌دهد. در فصل هشتم دید رابطه‌ای آموزش و در فصل نهم به طور کاربردی به طراحی منطقی پایگاه داده پرداخته شده است. فصل دهم به نرمال‌سازی پایگاه داده می‌پردازد و کتاب با بانک سؤالات چهارگزینه‌ای آزمون‌های رسمی و سوالات کنکور دولتی کارشناسی ارشد تکمیل می‌شود.

انتشارات فن و دانش، کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سؤالات به تألیف و ترجمه‌ی مهسا محمدی، ابراهیم علایی و علی طوفان‌زاده مژدهی منتشر و چاپ گردانیده است. کتابراه هم‌اینک نسخه‌ الکترونیکی این کتاب را در اختیار تمام مخاطبان عزیز قرار داده است.

کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سؤالات برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سؤالات نوشته‌ی مهسا محمدی، ابراهیم علایی و علی طوفان‌زاده مژدهی، برای تمام دانشجویان رشته‌ی کامپیوتر با گرایش نرم‌افزار که قصد شرکت در آزمون‌های دکتری و کارشناسی‌ارشد را دارند، مناسب و ضروری است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مدل‌سازی معنایی داده
فصل دوم: معماری پایگاه داده
فصل سوم: سیستم مدیریت پایگاه داده (DBMS)
فصل چهارم: معماری سیستم پایگاهی
فصل پنجم: مفاهیم اساسی مدل داده رابطه‌ای
فصل ششم: جبر رابطه‌ای حساب رابطه‌ای
فصل هفتم: آشنای با SQL
فصل هشتم: دید رابطه‌ای
فصل نهم: طراحی منطقی پایگاه داده
فصل دهم: نرمال‌سازی پایگاه داده
پیوست اول: سؤالات چهار گزینه‌ای آزمون‌های رسمی
پیوست دوم: آزمون‌های رسمی کنکور دولتی کارشناسی ارشد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سوالات
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات فن و دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات536
زبانفارسی
شابک978-622-92826-6-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی، کتاب‌های کنکور دکترا
قیمت نسخه الکترونیک
۵۷۰۰۰ ۲۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سوالات

برای دریافت کتاب پایگاه داده همراه با پاسخنامه تشریحی سوالات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.