معرفی و دانلود کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه

عکس جلد کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه
قیمت:
100000 تومان - 10.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه

کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه نوشته‌ی فرشاد چهاردولی، در مورد نحوه‌ی فعالیت در بازارهای مالی سخن می‌گوید و ابعاد و زوایای مختلف آن را شرح می‌دهد. نویسنده در این اثر از نظریه‌های اقتصادی استفاده می‌کند تا استراتژی‌های پیشرفت در سرمایه‌گذاری و سود در بورس را با شما در میان بگذارد.

درباره‌ی کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه:

همانطور که می‌دانید اگر کسی بدون دانش و تجربه وارد بازار سرمایه شود، شانسی برای بقا ندارد. باید بدانید وقتی وارد بازار می‌شوید، مسئولیت صد در صد سود و ضررتان بر عهده خود شماست و باید ریسک آن را بپذیرید. با این حال با اصولی که در کتاب حاضر گفته شده احتمال ضررتان در بازار سرمایه بسیار کم خواهد شد. هرچند در فضایی حضور دارید که قطعیتی ندارد، ولی با کمک آموزه‌های کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه شانس پیروزی را بالا می‌برید و می‌دانید کدام احتمال برای سرمایه‌گذاری قوی‌تر است

با مقدمه‌ای که پیش‌تر گفته شد، باید بدانید که تحلیلگری شباهت زیادی به یادگیری زبان برنامه‌نویسی دارد. به فرض مثال شما برای یادگیری زبان برنامه‌نویسی پایتون برای رسیدن به سطح مقدماتی حدود 16 الی 20 ساعت آموزش نیاز دارید اما همان مطالب را باید حدود 200 الی 250 ساعت تمرین کنید. شاید یادگیری این مطالب، نیاز به زمان زیادی نداشته باشد اما به تمرین بسیاری نیازمند است. تحلیلگران ماهر با یک نگاه به نمودار به صورت چشمی تمام الگوها و خطوط روند را می‌بینند. این نتیجه تحلیل و تمرین بسیار زیاد است.

همچنین قسمت اول این کتاب، قسمت مقدماتی محسوب می‌شود. نویسنده آموزش‌های پایه‌ای را که همه باید بدانند و همه بلد هستند، آموزش داده است اما در روش پیشرفته، استراتژی‌ها و روش‌هایی به شما یاد داده می‌شود که اکثر آن‌ها را نه در منابع فارسی و نه در منابع انگلیسی زبان، نمی‌توانید پیدا کنید.

پس اگر به تمام مطالبی که در این کتاب یاد می‌گیرید، تسلط یابید و آن‌ها را خوب تمرین کنید، یک معجزه را شاهد خواهید بود و خواهید فهمید سود گرفتن از بازار چقدر آسان است و چه مطالب بسیار زیادی وجود داشته که شما از آن اطلاع نداشته‌اید.

کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که در بازارهای مالی فعالیت می‌کنند و یا به مطالعه مطالب اقتصادی علاقه‌مند هستند، بسیار مفید و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه می‌خوانیم:

معامله‌گران تازه‌کار وقتی وارد بازار می‌شوند، انتظار دارند بعد از خرید آن‌ها، قیمت فقط بالا برود، آن هم به شکل یک خط مستقیم؛ اما ماهیت بازار چیز دیگری می‌باشد. قیمت بعد از هر حرکتی که انجام می‌دهد، نیاز به استراحت و یا اصلاح دارد.

شیب حرکت قیمت، نشان‌دهنده قدرت فروشنده و خریدار می‌باشد. در یک روند صعودی اگر شیب حرکت خیلی زیاد باشد، به این معناست قدرت خریداران بسیار بیشتر از فروشندگان است. معمولاً حرکت‌های اصلی شیب بیشتر و تیزتری دارند و اصلاح یا استراحت، شیب کمتری نسبت به حرکت یا موج قبل از خود دارد.

حداقال اصلاح می‌تواند 23% حرکت قبلی باشد و حداکثر میزان آن 88% می‌باشد. مثلاً اگر قیمت در یک مارکت از یک دلار به دو دلار برسد، اگر قیمت بین 23% الی 88% این یک دلار را که صعود کرده، به سمت پایین برگردد، می‌توانیم بگوییم قیمت اصلاح داشته است، اما اگر کمتر از 23% یا بیشتر از 88% برگردد، در مورد اول (کمتر از 23%) اصلاً اصلاح قیمتی نبوده و در مورد دوم، خودش یک حرکت محسوب می‌شود نه اصلاح؛ چون اصلاح باید از حرکت قبلی‌اش کوچک‌تر باشد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
«دوره مقدماتی»
فصل اول: آشنایی مقدماتی
فصل دوم: الگوها
فصل سوم: اندیکاتورها
فصل چهارم: مدیریت ریسک و سرمایه
فصل پنجم: کندل‌شناسی
«دوره پیشرفته»
فصل ششم: امواج الیوت
فصل هفتم: الگوهای هارمونیک
فصل هشتم: تحلیل زمانی و گن
فصل نهم: اندیکاتورهای پیشرفته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سپهر دانش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات277
زبانفارسی
شابک978-622-97421-5-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
100000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه

محبوب *
۱۴۰۱/۵/۲۴
کتاب به شدت خوب و پر محتوایی بود. دلیلش اینه که‌من خودم دوتا فیلمای اموزشی رو خریدم و‌نگاه کردم ولی این کتاب نکات اموزشی رو با یه قیمت کم بهم یاد داد که اصلا تو اون کلاسای انلاین اموزشی نبود. و همچنین این کتاب مطالب پیشرفته تکنیکال و همچنین اندیکاتورهای پیشرفته تر رو‌هم توضیح داده
خلاصه این کتاب به شدت عالی بود و پر محتوا هست
عماد زارع
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
۴ تا کتاب تکنیکال خونده بودم واقعا چیزی یاد نگرفتم و فکر میکردم واقعا تکنیکال خیلی سخته.
اینو به پیشنهاد یکی از دوستان خریدم و دیدم واقعا چقدر خوب یاد داده.
کتابهای تخصصی ترجمش به درد نمیخوره، فقط آدمو گیج میکنه. اگر پول و وقت براتون مهمه فقط همینو بخونید 🕑
حسین عباسی
۱۴۰۱/۲/۲۲
این کتاب مناسب کسانی هست که میخواهند وارد بازار سرمایه (بورس/ارز دیجیتال) شوند حسنی که این کتاب داره از الفبای این بازار و به شما یاد میده و با تمرین و تکرار بدون نیاز به استاد و هزینه سنگین کلاس‌ها به راحتی آموزش ببینید و بتونید خودتون ترید کنید
Ency
۱۴۰۲/۹/۷
با توجه به ویدیو‌های آموزشی متعددی که دیدم در رابطه با موضوع کتاب نظر من اینه که همه مطالب گفته شده در حد مقدماتی هست و کاملا مختصر و مفید اگر کسی تمایل دارید جزئیات مطالب رو درک کنید باید بعد از این کتاب که یه دید کلی بهتون داده سایر منابع رو نیز مطالعه کنید.
نعیم حق پناه
۱۴۰۰/۱۱/۶
یک کتاب عالی و با مطالب کامل و تخصصی که برای همه از صفر تا صد عالیه و با توجه به قیمت بازار که 270 تومنه واقعا خیلی قیمتش منصفانه و عالیه خیلی خوشحالم کتاب رو خریداری کردم واقعا ازتون ممنونیم کتابراه خیلیی کتاب عالی و مفیدی گذاشتید. 🌹🌹🌹
علی درفشی
۱۴۰۱/۶/۲۸
واقعا کتاب بی نظیری هست و کل مباحث را به بیان کاملا ساده و روان و قابل درک برای همه توضیح داده. بسیار ممنون از نویسنده و تشکر ویژه از کتابراه که این کتاب را توزیع کردن
amir rezaei
۱۴۰۱/۵/۱۴
سلام
کتاب خوبیه ولی برای شروع خوب نیست چون تمام مباحث بورس عملی هستند یعنی باید روی نمودار آموزش داده بشن پس بهتره اول آموزش بورس به صورت عملی ببینید بعد این کتاب و بخونید.
محمدباقر نجفی
۱۴۰۰/۱۱/۲
بهترین کتاب نوشته شده در زمینه آموزش تحلیل تکنیکال.
به قدری زیبا و راحت آموزش داده که فقط دوست داری بخونی.
ممنون از کتابراه بابت قرار دادن این چنین کتابهای...
محمد حسن پور
۱۴۰۱/۷/۱
فریب تبلیغات اول کتاب رو نخورید. اصلا چیز جدیدی به شما یاد نمیده. تمام مطالب به صورت خلاصه آورده شده که کاملشو میتونید از سایت‌های مختلف استخراج کنید.
ب م
۱۴۰۱/۲/۳
من تمام کتاب‌های کتابراه درباره بورس رو بررسی کردم...... تقریبا فقط همین یک کتاب به درد میخورد.... بقیه فقط کاغذ رو سیاه کردن
Alitavakoli
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
کتاب بسیار عالی و اموزنده. فقط اگر حالت تاریک برای فایل های PDF اضافه بشه در اپدیت های بعد که فوق العاده میشه کتابراه
مهران شهبازی
۱۴۰۱/۶/۱۶
کتاب خیلی خوبی در زمینه بورس و تحلیل تکنیکال است.
اما‌ای کاش برای افراد مبتدی توضیحات بیشتری ارائه میشد.
اما در کل کتاب مناسبیه
دانیال امین نژاد
۱۴۰۱/۵/۲۳
کتاب مفیدی بود اطلاعاتی ک در چندکتاب میشد مطالعه کرد یک جا جمع شده بود و مطالب جدیدی هم داشت راضی بودم
فاطیما
۱۴۰۰/۱۱/۲
جامع، آموزش راحت، آموزش ابزارهای جدید.
من وقتی اینو خوندم فهمیدم، چیز زیادی از تکنیکال نمی‌دونستم.
پنج ستاره کمه
حسین احمدی
۱۴۰۱/۹/۲۶
با سلام
من این کتاب را خریده‌ام عالیست برای تحلیل تکنیکال و... به دو قسمت مقدماتی و پیشرفته تقسیم شده در کل خوب هست
مشاهده همه نظرات 43

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه

برای دریافت کتاب آموزش تحلیل بازار سرمایه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.