معرفی و دانلود کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته

عکس جلد کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته
قیمت:
75000 تومان - 7.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته

کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته تکنیک‌های حرفه‌ای فتوشاپ را در به صورت درسنامه‌هایی کاربردی و همراه با تصویر در اختیارتان قرار می‌دهد. زینب مزرعه فراهانی ابن کتاب را به‌گونه‌ای تدوین کرده که هم بتوانید گام‌به‌گام و به‌ترتیب فصل‌ها پیش بروید و هم تنها به مباحثی که در هر سرفصل‌ نیاز بیشتری به آن‌ دارید مراجعه کنید.

درباره‌ی کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته

بیش از ۲۵ سال از ارائه‌ی اولین نسخه فتوشاپ می‌گذرد ولی این نرم‌افزار هنوز یکی از کامل‌ترین ابزار‌های ویرایش تصاویر به‌شمار می‌آید و با امکانات خود نیاز‌های یک کاربر حرفه‌ای را به‌خوبی برطرف می‌کند. در کتاب آموزش پیشرفته فتوشاپ که توسط «موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران» به انتشار رسیده است، علاوه بر مرور مهارت‌های مقدماتی این برنامه، با امکانات تخصصی آن آشنا می‌شوید. در این درسنامه‌ها کار با فیلترها و ادیت حرفه‌ای عکس را به شکل حرفه‌ای می‌آموزید و می‌توانید مطالب را با سرعت و پیشرفت خودتان بیاموزید و پیش بروید.

در دنیای گرافیک کمتر کاری هست که فتوشاپ از عهده آن برنیاید. مهمترین نقطه‌ی مثبت این نرم‌افزار محبوب، فضای دلنشین و کابرپسند آن است که با وجود پیچیدگی‌های موجود در برخی قسمت‌ها آن را به یک نرم‌افزار همه‌فن‌حریف و جذاب تبدیل کرده. بنابراین در هر رشته‌ی هنری که هستید، بنا به نیازتان می‌توانید از قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید و مهارت خودتان را با آموختن صحیح آن ارتقا دهید.

کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانشجویان رشته‌ی گرافیک، عکاسی و کلیه‌ی افرادی که به دنبال یادگیری فتوشاپ به صورت خودآموز و حرفه‌ای هستند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته می‌خوانیم

اگر بخواهیم یک عکس را طوری طبیعی جلوه دهیم که انگار از داخل تلویزیون مانند یک فیلم به‌نظر برسد. با چند حرکت ساده به کمک فتوشاپ می‌توانیم این عمل را انجام دهیم. به عکس زیر دقت کنید همان‌طور که می‌بینید تلویزیون خاموش است؛ اما در این آموزش به راحتی تلویزیون را روشن نمایش می‌دهیم.

خب! عکس تلویزیون و عکسی را که می‌خواهید در آن جاسازی کنید را باز کرده و عکس را روی تلویزیون بیاورید (کپی کنید). سپس آن را با اندازه‌ی قاب تلویزیون تنظیم کنید. در قدم بعد روی چشم لایه عکس کلیک کنید تا موقتا غیرفعال شود. با یکی از ابزارهای انتخابی دور تا دور قاب تلویزیون را ‎Select‏ کنید و ۱ مقدار ‎Feather‏ به آن بدهید.حالا دوباره چشم کنار لایه‌ی عکس را فعال کنید. در حالی که لایه‌ی عکس در حالت انتخاب باشد روی گزینه ‎Add Layer Mask‏ در پایین پالت لایه‌ها کلیک کنید همان‌طور که می‌بینید عکس داخل قاب تلویزیون قرار می‌گیرد. در مرحله بعد مد لایه را روی حالت ‎Ovrlay‏ یا ‎Multiply‏ قرار دهید. البته انتخاب مدها روی هر تصویر میتواند متفاوت باشد همه‌ی آن‌ها را تست کنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل صفر – پیش‌نیاز (مروری بر مفاهیم پایه‌ای و مهم)
فصل 1: چاپ و تبلیغات
فصل 2: طراحی بک‌گراندهای فانتزی
فصل 3: طراحی متن های فانتزی و تایپوگرافی
فصل 4: ایجاد تغییرات در چهره (رتوش)
فصل 5: ترفندها و تکنیک‌های فوتوشاپ (سطح متوسط)
فصل 6: ترفندها و تکنیک‌های فوتوشاپ (سطح پیشرفته)
ضمیمه 3-1
سوالات تست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات196
زبانفارسی
شابک978-600-124-593-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
75000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته

مریم علیپور
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
خیلی کتاب خوبیه مخصوصا شیوه آموزشش روانه و مطالب رو خیلی خوب توضیح داده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته

برای دریافت کتاب آموزش فتوشاپ پیشرفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.