معرفی و دانلود کتاب آموزش فتوشاپ برای همه

عکس جلد کتاب آموزش فتوشاپ برای همه
قیمت:
95000 تومان - 10.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش فتوشاپ برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش فتوشاپ برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش فتوشاپ برای همه

کتاب آموزش فتوشاپ برای همه به صورت جامع، قابل فهم و مرحله به مرحله شما را با نرم‌افزار فتوشاپ و قابلیت‌های ریز و درشت آن آشنا می‌کند. زینب مزرعه فراهانی در این اثر حاصل چندین سال تجربه‌ی کار با نرم‌افزارهای گرافیکی را در اختیار شما قرار داده است.

درباره‌ی کتاب آموزش فتوشاپ برای همه

توسعه‌ی روزافزون فناوری ارتباطی، باعث شده هر روز شاهد تحولات اساسی چشمگیری در دنیای خود باشیم. این گسترش و توسعه نیاز به منابع مختلف از جمله کتاب را به عنوان قدیمی‌ترین و راحت‌ترین راه دستیابی به اطلاعات و اطلاع‌رسانی، بیش از پیش افزایش می‌دهد. کتاب آموزش فتوشاپ برای همه، با هدف دسترسی به منبعی پربار، معتبر و با کیفیت برای آموزش یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای گرافیکی‌ نوشته شده است.

زینب مزرعه فراهانی در 9 فصل مفصل به زبانی ساده و به دور از پیچیدگی‌های بیهوده شما را با برنامه‌ی فتوشاپ آشنا می‌کند. از ویژگی‌های کتاب آموزش گام به گام است که با تصاویر منوی هر بخش همراه شده و شناسایی بخش‌های مختلف فوتوشاپ را در محیط برنامه آسان‌تر می‌کند.

در فصل‌های نخست این کتاب که توسط «موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران» به انتشار رسیده است، مفاهیم پایه‌ای فتوشاپ و قابلیت‌های آن بیان خواهد شد. در ادامه در سرفصل‌هایی چون انواع گرافیک، رنگ‌های فرعی، جعبه‌ابزار، ابزارهای انتخابی، مجموعه ابزارهای روتوش، مجموعه ابزارهای نقاشی و رنگ‌آمیزی، منوی ادیت، منوی لایه، فیلتر و... با زیر و بم این برنامه‌ی کاربردی آشنا می‌شوید.

کتاب آموزش فتوشاپ برای همه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانشجویان رشته‌ی گرافیک، عکاسی و کلیه‌ی افرادی که به دنبال یادگیری فتوشاپ به صورت خودآموز هستند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش فتوشاپ برای همه می‌خوانیم

منو Select

با استفاده از این منو می‌توانید تنظیماتی که مربوط به ابزارهای انتخابی هستد را ادیت کنید. برای توسعه یا کاهش کادر انتخاب، صاف کردن، ایجاد حالت محو و ایجاد قاب در اطراف کادر انتخاب، انتخاب اجزاء تصویر و قسمت‌های آن و بارگذاری و ذخیره کردن انتخاب می‌توان از این منو استفاده کرد.

All

برای انتخاب کل عکس یا بوم طراحی از منوی Select گزینه All را انتخاب کنید تا کل تصویر یا بوم مانند شکل زیر انتخاب شود.

Dselect

برای بی‌اثر کردن یا به عبارتی خارج شدن از حالت انتخاب از منوی Select فرمان Dselect را انتخاب کنید تا عکس یا بوم شما از حالت انتخاب خارج شود.

Reselect

برای برگشت به حالت قبلی انتخاب یعنی حالتی که قبلا انتخاب و بعد از آن خارج شدیم باید از منوی Select فرمان Reselect را انتخاب کنید. این دستور برای بازگشت به عملیات‌های اجرا شده توسط منوی Select می‌باشد.

Inverse

برای انتخاب قسمت‌های انتخاب‌نشده یا به عبارتی معکوس کردن قسمت‌های انتخاب‌شده از این فرمان استفاده می‌شود. یعنی ما قسمتی از تصویر را سلکت می‌کنیم و با انتخاب فرمان Inverse قسمت انتخاب شده را بی‌اثر و مابقی تصویر مورد انتخاب قرار می‌گیرد و این گزینه زمانی فعال می‌شود که قسمتی از تصویر انتخاب شده باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: آشنایی با محیط کاری فوتوشاپ
فصل دوم: منوی ادیت (edit)
فصل سوم: منوی (image)
فصل چهارم: منوی لایه (Layer)
فصل پنجم: منوی تایپ  (Type)
فصل ششم: منوی سلکت (Select)
فصل هفتم: منوی فیلتر (Filter)
فصل هشتم: منوی view
فصل نهم: انجام پروژه‌های کاربردی عملیاتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش فتوشاپ برای همه
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-600-124-565-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
95000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش فتوشاپ برای همه

مهرناز وکیلی نژاد
۱۴۰۲/۴/۱۹
خیلی خوب بود. چون نکات ازصفرتاصدبصورت کامل بیان شده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آموزش فتوشاپ برای همه

برای دریافت کتاب آموزش فتوشاپ برای همه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.