معرفی و دانلود کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان

عکس جلد کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان
قیمت:
۵۲۰۰۰ ۴۶,۸۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان

یادگیری مهارت‌های لازم از سنین کم، تضمین‌کننده‌ی موفقیت شغلی در آینده است. کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان نوشته‌ی زینب مزرعه فراهانی، کار با فتوشاپ را از صفر تا صد به زبان ساده و همراه با تمرین‌های عملی به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان

فتوشاپ یک نرم‌افزارِ ادیت عکس است که شرکت ادوبی برای سیستم‌عامل ویندوز و مک‌اواس طراحی کرده. با این نرم‌افزار و افزونه‌های جانبی آن می‌توان تغییرات زیاد و متنوعی در عکس‌ها به‌وجود آورد. ازآنجاکه تعداد اندکی منبع در زمینه‌ی آموزش گرافیک و نرم‌افزار برای کودکان و نوجوانان وجود دارد، مهندس زینب مزرعه فراهانی اقدام به تألیف کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان نموده است.

با آموزش فتوشاپ به کودکان، می‌توان به کشف استعدادهای آنان در زمینه‌ی گرافیک و ویرایشِ عکس کمک کرد و باعث افزایش خلاقیت بصری در آن‌ها شد. در کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان سعی شده با کمک تمرینات تکنیکی و خلاق، ایده‌پردازی و طراحی در کودکان تقویت شود.

دسته‌ی عمده‌ای از مشاغلی که کودکان و نوجوانان قصد ورود به آن‌ها را دارند، نیازمند کار با فتوشاپ هستند. فتوشاپ نرم‌افزاری با امکانات گسترده است که به‌خاطر سپردن جای آیکون‌ها و نوارها در آن بسیار سخت و زمان‌بر است. حتی بعد از یادگیری نحوه‌ی اجرای امکانات، برای تشخیص موقعیت درستِ استفاده از آن‌ها چالش خواهید داشت. به‌این‌منظور زینب مزرعه فراهانی در کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان همه‌ی مراحل یادگیری فتوشاپ را، از نصب و راه‌اندازی تا جزئیات منوهای مختلف، تشریح کرده است.

کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان توسط انتشارات دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانانِ علاقه‌مند به علوم کامپیوتری مخاطبین اصلی کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان می‌خوانیم

ابزار clone همان‌طورکه از شکل آن نیز پیداست شبیه یک مهر است که برای ترمیم در رتوش عکس‌های قدیمی و خراب خیلی حرفه‌ای و قدرتمند عمل می‌کند؛ تا قبل از اینکه نسخه csفتوشاپ وارد بازار شود ابزارهای spot Healing و Healing Brush از ابزارهای رتوش بودند. نحوه‌ی استفاده از این ابزار این‌گونه است که ابتدا باید کلید Alt را روی کیبورد نگه داشته و از کناره‌ی قسمت‌های خراب که سالم هستند عمل کپی‌برداری را انجام داده و سپس برای چسباندن (paste) کلید Alt را رها کنید و با کلیک‌های بعدی عمل رتوش را انجام دهید. دوباره هرجا که خواستید عمل کپی‌برداری را انجام دهید، کلید Alt را نگه داشته و کلیک کنید، سپس آن را رها کرده و عمل چسباندن را انجام دهید. بهتر است بعد از کپی برداری حداکثر 5 الی Paste 6 را انجام دهید، زیرا وقتی تعداد pasteها زیاد می‌شود ابزار خاصیتش را از دست داده و نقاط خراب به جای می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول
نصب و شروع به کار با ابزارهای فتوشاپ
آموزش کرک کردن فتوشاپ
شروع به کار در فتوشاپ
بخش‌های مختلف فتوشاپ
مجموعه ابزارهای روتوش
مجموعه ابزارهای نقاشی
مجموعه ابزارهای رنگ‌آمیزی
تایپوگرافی با اشکال وکتور (SHAPE)
فصل دوم
فرامین منو EDIT
فصل سوم
منو IMAGE
MODE
ADJUSTMENTS
BRIGHTNESS/CONTRAST
LEVELS
CURVES
VIBRANCE
(فام رنگی) HUE/SATURATION
COLOR BALANCE
BLACK & WHITE
INVERT
THRESHOLD
GRADIENT MAP
DESATURATE
CANVAS SIZE
مجموعه فرمان‌های IMAGE ROTATION
فصل چهارم
منو LAYER
فصل پنجم
منو TYPE
فصل ششم
منو SELECT
فصل هفتم
منو VIEW

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-622-218-039-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
۵۲۰۰۰ ۴۶,۸۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان

برای دریافت کتاب فناوران جوان: آموزش فتوشاپ برای کودکان و نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.