معرفی و دانلود کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی

عکس جلد کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی

کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی نوشته‌ی اسماعیل محبی کندسری، اطلاعات مفیدی در مورد موضوعات مدیریتی، کارآفرینی و کسب و کار جهت دستیابی به مهارت‌های جدید و پاسخگویی به چالش‌ها و تغییرات محیط رقابتی کسب و کار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی:

یکی از معتبرترین رشته‌های آموزشی در سراسر جهان، مدیریت شهری است که برای توسعه و رشد حرفه‌ای افراد جوان و توانمند که قصد دارند در حوزه ‌شهری و کارآفرینی و کسب و کار فعالیت داشته باشند، بسیار اهمیت دارد. در حقیقت مدیریت شهری می‌تواند برای همه کسانی که حرفه مدیریتی را در بخش خصوصی، بخش دولتی، فناوری و مهندسی دنبال می‌کنند بسیار مفید باشد.

با آگاهی از این واقعیت کتاب حاضر با عنوان آموزش کارآفرینی ‌بر شکل‌گیری سرمایه انسانی به برخی از مفاهیم اصلی مانند خلاقیت و کارآفرینی، بازاریابی، منابع انسانی و غیره می‌پردازد. ‌اطلاعات و مجموعه دانش انتقالی ‌در این کتاب بر مبنای آخرین تحولات دنیای کسب و کار و کارآفرینی و همچنین مدیریت سازمان‌ها است. همچنین این کتاب در جهت حمایت از دانشگاهیان و محققان، آخرین تحولات و یافته‌ها در مورد فعالیت تحقیقاتی، کارآفرینی، کسب و کار، اصول، راهبردها، مدل‌ها، فنون، روش‌ها و کاربردها در حوضه‌ی تجارت و کارآفرینی و مدیریت از جمله توجه ویژه به ارتقای فعالیت و نوآوری و چگونگی مدیریت این راهکار را یکجا فراهم می‌کند.

کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی با هدف افزایش دانش افراد علاقمند به موفقیت مستمر در مشاغل اقتصادی مختلف، کمک به تحقیق و فعالیت دانشگاهی (در مقطع تحصیلات تکمیلی)، تجارت، تولید کارآفرینی، آموزش و سایر بخش‌های خدماتی به رشته تحریر درآمده است. مزیت این کتاب نسبت به سایر آثار در حوزه‌ی مدیریت شهری و مدیریت نوین سازمان‌ها در این است که مطالب بر اساس پرکاربردترین و به روزترین موضوعات کاربردی دنیای کارآفرینی و کسب و کار و واقعی‌ترین نیازهای حرفه‌ای این حوزه به رشته تحریر درآمده است.

کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به همه علاقمندان حوزه‌ی شهری، مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی و تجاری، دانشجویان رشته مدیریت، و فعالان کسب و کارهای کوچک توصیه می‌شود.

اسماعیل محبی کندسری را بیشتر بشناسیم:

او دانش آموخته رشته حسابداری و مدیریت امور شهری و مدیرعامل شرکت صنایع غذایی بادرام است که مدت 15سال در بخش خصوصی و در حوزه‌ی صنایع غذایی و تولید، توزیع و پخش محصولات غذایی در سطح کشور فعالیت می‌کند. اسماعیل محبی یک کارآفرین، تولیدکننده و مدیر موفق در زمینه‌ی فوق است.

ایشان با ایجاد کسب و کار اینترنتی و دریافت نماد اعتماد الکترونیک و نشان ثبت علامت (رسانه‌های دیجیتال) در زمره کارآفرینان کشور قرارگرفته است. کندسری اتکا به خدا، دانش، تکنولوژی، شفافیت و تلاش برای سلامت جامعه انسانی در کنار کیفیت مستمر را همیشه به عنوان رمز موفقیت خود دانسته و هدف کلی تولید و اشتغال‌زایی و کارآفرینی را خدمت به بشر و محیط زیست می‌داند.

در بخشی از کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی می‌خوانیم:

آموزش ‌کارآفرینی در نقاط مختلف جهان به سرعت در دانشگاه‌ها و کالج‌ها در حال رشد است کتز1 و همکاران (2005) دولت‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم از طریق سرمایه گذاری‌های عمده در کارفرمایان احتمالی آینده و کسب و کارهای کوچک موجود در حال رشد می‌باشند. این روند با تایید این نکته که کارآفرینی می‌تواند نقشی مهم (حتی حیاتی) در رشد اقتصادی و اشتغال و ادعای این که آموزش کارآفرینی می‌تواند نقشی حیاتی در توسعه کارآفرینان بیشتر یا توانمندتر بازی کند، تقویت می‌شود.

آموزش کارآفرینی مهم‌ترین تلاشی است که بستر لازم برای فراگیری دانش و مهارت‌های ضروری رابرای افراد علاقمند مخصوصا دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی که جویای مشاغل ارضاکننده و چالش انگیز هستند فراهم می‌کند. این مسئولیت کلا بر عهده دانشگاه‌ها به ویژه دانشکده‌ها و گروه‌های علمی، تخصصی است که با توجه به مقتضیات کنونی و آتی کشور در جهت ایجاد سیستم‌های مطالعاتی و تدوین برنامه‌های آموزشی مناسب آموزش کارآفرینی را در سطح دانشگاه‌ها نهادینه کنند.

فهرست مطالب کتاب

درباره مولف
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: کارآفرینی و سیر تاریخی آن
فصل دوم: کارآفرین و آموزش کارآفرینی
فصل سوم: کارآفرینی سازمانی و ابعاد ساختاری آن
فصل چهارم: نقش دانشگاه در گسترش کارآفرینی
فصل پنجم: بررسی وضعیت کارآفرینی در کشور ایران
فصل ششم: رغبت و انگیزش شعلی و بررسی حوزه‌های آن
فصل هفتم: سرمایه انسانی و بررسی اهمیت آن
فصل هشتم: مروری بر تحقیقات صورت گرفته
فصل نهم: رویکردی کاربردی بر نقش آموزش کارآفرینی بر سرمایه انسانی
فصل دهم: جمع‌بندی نهایی
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید پژوه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات207
زبانفارسی
شابک978-622-6812-43-6
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی

amir reza
۱۴۰۱/۱/۹
کتاب بسیار مفیدی در زمینه کارافرینی بوده و مطالب کامل و جامعی در کتاب وجود دارد از تجربیات مفیداستاد استفاده کردم پیشنهاد می‌کنم در هر رشته‌ای که هستین از این کتاب استفاده کنید
الناز رسولی
۱۴۰۰/۹/۲۲
کتاب بسیااار مفید و ارزشمندی هست که واقعا ارزش مطالعه داره و پیشنهاد میکنم برای کسانی که فکر میکنن در راه موفقیت دچار چالش هستند، از تجربیات استاد حتما استفاده کنند.
فاطمه ساری خانی
۱۴۰۰/۹/۲۱
ماهیت و اهمیت این کتاب نسبت به کتابهای کارآفرینی که تا حالا خوانده‌ام عالی و بصورت سلیس می‌باشد. به همه پیشنهاد میکنم
شادی تنهایی
۱۴۰۰/۹/۲۱
کتاب فوق العاده‌ای هست و اطلاعات کاربردی و مفیدی در رابطه با کارآفرینی دریافت کردم، کتاب بسیار به روز و متناسب برای اقشار مختلف جامعه هست.
فریبا میرصاحبدل
۱۴۰۰/۹/۲۱
کتاب خوبی بود و آموزنده
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی

برای دریافت کتاب آموزش کارآفرینی بر شکل گیری سرمایه انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.