معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند: استفاده از ارکان کارآفرینی برای به دست آوردن و حفظ بلند مدت ثروت

عکس جلد کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند: استفاده از ارکان کارآفرینی برای به دست آوردن و حفظ بلند مدت ثروت
قیمت:
۴۴۹۰۰ ۲۲,۴۵۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند: استفاده از ارکان کارآفرینی برای به دست آوردن و حفظ بلند مدت ثروت

کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند اثری از جانی ویمبری، بازاریاب شبکه‌ای برجسته، شخصیت الهام‌بخش در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و نویسنده‌ی نام‌آشنای آمریکایی است. ویمبری در این کتاب، با تمرکز بر ایجادِ تغییر در ذهنیت افراد، راهکارهایی عملی و کاربردی را جهت دستیابی به ثروت و موفقیت به مخاطبان خود ارائه کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند

جانی ویمبری (Johnny Wimbrey) در کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند (Building a Millionaire Mindset) بر موضوع ثروت و چگونگی به دست آوردن و حفظ آن متمرکز است. جانی ویمبری از جمله‌ی موفق‌ترین بازاریابان شبکه‌ای در جهان و شخصیت‌های برجسته در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی است. او خود دوران کودکی بسیار دشواری را سپری کرده است. زندگی جانی در نوجوانی و اوایل دوران جوانی‌اش همراه با باندهای تبهکار خیابانی و درگیری با مواد مخدر گذشت اما قتل دوست نزدیکش، به رویدادی الهام‌بخش برای او تبدیل شده و منجر به این شد تا به لزوم ایجاد تغییر در نگرش و افکارش پی ببرد و یک بار و برای همیشه مسیر زندگی‌اش را تغییر دهد. شیوه‌ی تفکر جدیدی که ویمبری برای خود در پی گرفت، او را به سطحی از موفقیت و ثروت رساند که برای خودِ وی نیز قابل‌تصور نبود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند

جانی ویمبری در کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند به ما می‌گوید که برای تبدیل شدن به فردی ثروتمند، کافی نیست شبانه‌روز تلاش کنید، بلکه بیشتر از آن، به نگرش یا ذهنیتی سازنده و غنی نیاز دارید تا به آنچه ایده‌آل‌تان است، دست پیدا کنید. ویمبری بر این باور است که ویژگی‌های شخصیتی از جمله‌ی مهم‌ترین عوامل جذب ثروت هستند و از این رو، پیش از هر کاری، مخاطب را دعوت می‌کند تا درباره‌ی شخصیت خود، عمیقاً بیندیشد و با خود گفت‌وگویی تأثیرگذار و مکاشفه‌گونه داشته باشد تا بتواند ذهنیت خود را به سمت‌وسوی کسب ثروت، سوق دهد. اگر فرد بتواند از توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود آگاه شده و آن‌ها را به جهت صحیح هدایت کند، به موفقیت دست خواهد یافت. کشف و بهره‌گیری از قابلیت‌های فردی در کسب ثروت، به حفظ و نگه‌داری طولانی‌مدت آن نیز می‌انجامد.

جانی ویمبری علاوه بر آن معتقد است که ذهنیتِ مناسب برای کسب ثروت، تنها با قرار گرفتن در موقعیتِ مناسب شکل می‌گیرد. به همین دلیل به شیوه‌ی پول درآوردن از طریق راه‌اندازی کسب‌وکاری سودده یا تأسیس شرکت‌های چندمیلیاردی اشاره نمی‌کند؛ بلکه هدف او، آن است که شما را یاری کند ذهنیت و شخصیتی را برای خود بسازید تا بتوانید به‌وسیله‌ی آن، رویای ثروتمند شدنتان را به واقعیت بدل کنید. ویمبری در کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند سه نکته‌ی کلیدی را برای متقاضیانِ بهره‌مندی از چنین ذهنیتی برمی‌شمارد: ارزش، ایمان و تعهد.

اولین گام در راه رسیدن به ثروت این است که ارزش‌های خود را بشناسید و به آن، احساس پایبندی داشته باشید. اعتمادبه‌نفس بسیاری در پیِ شناسایی و قدردانی از ارزش‌های‌تان در انتظار شماست. در گام دوم، این پرسش را برای خود مطرح کنید که آیا اعتماد شما به خودتان است یا به دیگرانی که در ارتباط با شما هستند یا دوستان و نزدیکان و هر عاملی که خارج از وجود شماست؟. داشتنِ ایمانی قوی به خود، در برابر هر اندیشه و اقدام منفی و مخربی، از شما محافظت می‌کند. و در نهایت در گام سوم، میزان تعهد خود را بسنجید و ببینید که آیا به مسیری که در پیش گرفته‌اید و راهی که آغاز کرده‌اید، متعهد هستید یا خیر، زیرا این تعهد است که می‌تواند در لحظات دشوار، شما را به پیش براند.

کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند، با تکیه بر تغییر شخصیت و ذهنیت مخاطب، نقشه‌ی راهی برای دستیابی به موفقیت و ثروت را در اختیار او قرار داده است. این کتاب را پیمان کیانیان به فارسی ترجمه کرده و انتشارات اندیشه آگاه آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی صوتی این اثر را به همت مؤسسه‌ی فرهنگی کتاب‌یاران فناور و با خوانش پیمان شیخی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب ذهنیت ثروتمند

  • جانی ویمبری، الگویی عالی برای تمام افرادی است که گمان می‌کنند موانع بسیاری بر سر راه موفقیت‌شان وجود دارد. (تیم استوری، نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی زندگی)
  • جانی ویمبری، نویسنده‌ی کتاب ذهنیت ثروتمند به شما می‌آموزد چگونه از جایی که هم‌اکنون هستید، آغاز کنید و بتوانید به اولین میلیاردر خانواده‌ی خود تبدیل شوید. (هولتون باگز، مربی)
  • برای آنکه به یک میلیاردر تبدیل شوید، تنها به یک چیز نیاز دارید: اینکه تصمیم بگیرید و اولین قدم را بردارید. (مایکل برت، نویسنده و مربی آمریکایی)
  • پیام جانی ویمبری به مردمِ جهان، همیشه پیامی ثابت بوده است: به خداوند اعتماد کنید، به خانواده‌هایتان عشق بورزید و تنها روی خودتان حساب کنید. (لری براون جونیور، بازیکن فوتبال آمریکایی)
  • جانی ویمبری نه‌تنها توانست خودش را از یک زندگیِ سطح پایین به ثروتی میلیاردی برساند، بلکه دیگران را نیز در این مسیر یاری می‌کند. (ری کراکت، نویسنده، سخنران انگیزشی و کارآفرین)

کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مترصد ایجاد تغییر در زندگی و سرنوشت خود هستید و در این راه، آمادگی دگرگون شدنِ افکار و ذهنیاتِ خود را دارید، شنیدنِ کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند: استفاده از ارکان کارآفرینی برای به دست آوردن و حفظ بلند مدت ثروت می‌شنویم

یکی از تصورات غلط راجع‌به رشد شخصی این است که هرچه اطلاعاتتان بیشتر باشد، وضعیت بهتری خواهید داشت. این یک مغالطه است و باید گفت که هرچه تمرکزتان روی اطلاعاتی که شما را به هدفتان می‌رسانند، بیشتر باشد، هرچند آن اطلاعات کم باشند، موفق‌تر خواهید بود.

من نمی‌توانم به‌اندازه‌ی کافی اهمیت متمرکز ماندن را به شما گوشزد کنم. پس اجازه دهید که برای صحبت کردن راجع‌به آن در مورد چیزی غیرمنتظره صحبت کنیم و آن، غذا خوردن است.

من عاشق غذا هستم و به‌نظرم هیچ‌چیز قابل مقایسه با لذت و رضایت حاصل از خوردن یک غذای خوشمزه نیست. بیایید وانمود کنیم که من همه انواع غذاها را آن‌قدر دوست دارم که تصمیم می‌گیرم در یک روز به همه‌ی رستوران‌ها بروم تا بتوانم همه‌ی آن‌ها را بخورم. از رستوران آمریکایی گرفته تا مکزیکی، تایلندی، هندی و ایتالیایی. واقعیت این است که حتی اگر همه آن‌ها پنج ستاره و با کیفیت هم باشند، احتمالاً بیمار خواهم شد و هر چقدر هم آن غذاها را دوست داشته باشم، بدنم آن‌ها را پس خواهد زد. حتی اگر سرآشپزهای آن رستوران‌ها در کار خود بهترین باشند و هر کدام از غذاها خوشمزه‌تر از دیگری باشد، من در یک روز نمی‌توانم از همه‌ی آن‌ها لذت ببرم.

همین موضوع در مورد یادگیری زبان‌های جدید صادق است. اگر شما در یک زمان در حال تلاش برای یادگیری 5 زبان هستید و این‌ کار برای شما طاقت‌فرساست، به این دلیل است که باید بر تعداد زیادی از حروف الفبا، لغات و دستورهای زبانی تمرکز کنید. بهتر است که ابتدا یکی را خوب فرابگیرید، بعد دیگری و همین‌طور ادامه دهید. یادگیری حجم زیادی از مطالب در یک زمان، خطر آشفتگی ذهنی را در پی دارد، زیرا شما نمی‌توانید تمام حواستان را روی یک چیز معطوف کنید. برای هضم آن اطلاعات باید زمان بگذارید و اگر این کار را نکنید، تمام آن زمان و پولی که صرف کرده‌اید، به هدر خواهد رفت.

اگر خودتان را قربانی رویکردهای مختلف خودارتقایی، شرکت در سمینارهای فراوان و انبوه صداها در سرتان می‌دانید، از شما می‌خواهم که آهسته‌تر حرکت کنید و به برنامه‌ی کاری‌تان نگاهی بیندازید. اگر تمامِ وقت و انرژی‌تان را صرف انجام هم‌زمان چندکار و یا یادگرفتن هم‌زمانِ چند مطلب کردید، بدون اینکه اثرات و نتیجه‌اش را در زندگی‌تان لمس کنید، به‌احتمال‌زیاد، در حال خوردن چند بشقاب غذا در یک لحظه هستید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
معرفی
109 دقیقه
مقدمه
51 دقیقه
بخش اول: آماده بودن در برابر سرهم‌بندی کردن
62 دقیقه
بخش دوم: بصیرت یا توهم
87 دقیقه
بخش سوم: دوستان در برابر دشمنان
46 دقیقه
بخش چهارم: بررسی انتظارات
39 دقیقه
بخش پنجم: عمل کردن یا بهانه آوردن
8 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهنیت ثروتمند: استفاده از ارکان کارآفرینی برای به دست آوردن و حفظ بلند مدت ثروت
نویسنده
مترجمپیمان کیانیان
راویپیمان شیخی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
۴۴۹۰۰ ۲۲,۴۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند

ریحانه امیرزاده
۱۴۰۲/۱۱/۱
به نظرم یکی از بهترین کتاب هایی که هر کسی واقعا لازمه حتما یک بار بخونه یا گوش کنه ذهنیت ثروتمنده. این کتاب نه تنها کلی کمکت میکنه تا افکار منفی رو در مورد پول و ثروت بشناسی و بتونی کنار بذاری بلکه در بقیه بعد‌های زندگی هم خیلی باعث تامل میشه. یک کتاب بی نظیره
روح الله حیدری
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
کتاب عالی و بسیار کاربردی در زندگی روزمره و کاملا بر اساس فکت‌های روانشناختی هستش. پیشنهاد میشه.
آیدین ضیافت زاده
۱۴۰۳/۱/۷
این کتاب مهارت خود باوری شما را ارتقا میدهد و با راهکارهایی که بیان میکند در راه غلبه بر چالش‌های موجود در مسیر توسعه شغلی به شما کمک میکند.
هانی قاسمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
ارزش چندبار گوش کردن رو داره. میتونه تو همه‌ی بخش‌های زندگی موثر باشه به شرطی که به مطالبش عمل کنیم.
مریم کارگر
۱۴۰۳/۱/۴
خیلی کتاب خوب و مفیدی بود. یک کتاب عملی که کمک میکنه ذهنیت مون به ثروت مند بودن و ثروت سازی عوض بشه
Zahratavassoly
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
به نظر من که خیلی کتاب انگیزشی خوندم. این کتاب هم خوب بود و من راضی هستم از وقتی که برایش گذاشتم.
محمدرضا ملافتحی
۱۴۰۳/۱/۱۹
کتاب بسیار مفید و ارزشمندی بود با مطالبی ک واقعا راهگشا بود
Mahsa
۱۴۰۲/۱۲/۶
زمانی که تو موقعیت بد مالی قرار داشتم دانلودش کردم وواقعا انگیزه بخش بود
علی حسین محمدی
۱۴۰۳/۲/۶
اگر تکنیکا رو عملی کنیم واقعا تاثیر گذار هستش
محمدرضا کاشی
۱۴۰۳/۱/۳
یکی از بهترین کتاب‌هایی که تا به حال خوندم
رضا پور
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خواندن این کتاب را به همه دوستان توصیه میکنم بسیار عالی
Amin Bostan
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
عالی هست پیشنهاد میکنم
Sfahancar
۱۴۰۲/۱۱/۵
برای من که موثر شد
علیرضا جلیلوند
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
فعلا دارم گوش میدم
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند

برای دریافت کتاب صوتی ذهنیت ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.