معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی

امروزه یکی از ضروری‌ترین نیازهای دانش‌آموختگان رشته‌های کامپیوتر، تسلط بر طراحی وب‌سایت است. کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی نوشته‌ی مهرداد سلامی و بهنام نوبخت، یک راهنمای جامع برای دستیابی به این مهارت است.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی:

طراحی وب‌سایت در جهان امروز به قدری گستردگی پیدا کرده که دیگر محدود به متخصصان و مهندسان کامپیوتر نیست. افزایش تقاضا برای برنامه‌نویسی تحت وب باعث شده که دانش‌آموختگان دیگر رشته‌ها هم به فراگیری این مهارت روی بیاورند. بنابراین در میان جمعیت زیادی که با استفاده از منابع آزاد در حال یادگیری این مهارت هستند، کسب دانش و تسلط به ملزومات طراحی سایت یک ضرورت است.

کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC به صورت تخصصی به آموزش امکانات ASP.NET MVC می‌پردازد که یکی از کاربردی‌ترین فناوری‌ها برای طراحی و ساخت پروژه‌های تحت وب است. کتاب شامل پنج فصل است که به صورت گام به گام از لحظه‌ی آشنایی با ASP.NET MVC آغاز می‌کند، تاریخچه‌ای از این فناوری به دست می‌دهد و ساختار یک پروژه در این چارچوب را بررسی می‌کند. فصل دوم با نگاهی دقیق‌تر به MVC خواننده را با ابعاد و جزییات آن آشنا می‌کند. در فصل بعدی وارد مباحث اتصال به پایگاه داده و اکشن‌های عملیاتی می‌شود. فصل چهارم چشم‌اندازی از مفاهیم VIEW,HTML HELPER ارائه می‌دهد. خواننده‌ای که قدم به قدم تا این فصل از کتاب پیش آمده است، در نهایت با همراهی فصل پنجم کتاب، می‌تواند یک پروژ‌ه وب‌سایت داینامیک را تعریف کند.

مهرداد اسلامی و بهنام نوبخت که خود از برنامه‌نویسان و متخصصان حوزه‌ی فناوری اطلاعات هستند، در تدوین این کتاب تلاش کرده‌اند که یک راهنمای عملی و اصولی برای علاقه‌مندان به وجود بیاورند که باعث افزایش مهارت مخاطب و یافتن جایگاه شغلی در این حوزه بشود.

کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی برای چه کسانی مناسب است؟

دانشجویان مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، برنامه‌نویسان و تمام علاقه‌مندان به این مهارت، می‌توانند مخاطب این کتاب باشند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی می‌خوانیم:

تمام موجودیت‌های محیط عملیاتی و مورد استفاده در پروژه در این بخش تعریف می شوند. منظور از موجودیت تمام مواردی می‌باشد که می‌بایست در مورد آنها اطلاعاتی ذخیره گردد. برای مثال اگر قصد داشته باشید برای یک فروشگاه اینترنتی وبسایتی طراحی کنید برخی از موجودیت‌های آن به شکل زیر خواهد بود.

- مشتری
- گروه محصولات
- محصولات
- سفارش محصول

در پایگاه داده به ازای هر موجودیت یک جدول ایجاد می‌شود. و در برنامه نویسی تحت وب هنگام مدل‌سازی، هر جدول پایگاه داده به یک کلاس برنامه‌نویسی و هر فیلد جدول به یک property تبدیل می‌شود و محل قرارگیری این کلاس‌ها در پوشه Models می‌باشد. در پروژه پیش فرضی که به وسیله MVC ایجاد می‌شود پوشه Models محتوایی ندارد و برنامه‌نویس می‌تواند تمامی کلاس‌های مورد نظر را به آن اضافه نماید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: شروع به کار با ASP.NET MVC 5
فصل دوم: نگاهی دقیق‌تر به MVC
فصل سوم: اتصال به پایگاه داده
فصل چهارم: HTML HELPER و VIEW
فصل پنجم: ساخت پروژه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات148
زبانفارسی
شابک978-622-218-201-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک
175000 ت - 18.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی

ali kargarian
۱۴۰۲/۲/۳
توضیحات نسبتا خوبی در خصوص برنامه نویسی‌ام وی سی ارائه شده و میتواند تا حدود زیادی به علاقه مندان برنامه نویسی‌ام وی سی کمک کند.
برای درک بهتر مطالب باید به صورت عملی همراه کتاب پروژه خودتون را ایجاد کنید.
مهدی
۱۴۰۲/۳/۲۸
کیفیت توضیحات خیلی ضعیفه برای کسایی که اصلا با‌ام وی سی آشنایی ندارن توصیه نمیشه اول برید به‌ام وی سی رو تا یه جایی یاد بگیرین بد تازه شاید این کتاب به دردتون بخوره شاید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی ASP.NET MVC همراه با پروژه عملی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.