معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی

برای یادگیری کامل دانش «مدیریت داده‌ها» با کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی همراه باشید، مهندس مهرداد سلامی و بهنام نوبخت، در این کتاب، صفر تا صد مراحل یادگیری یکی از پرطرفدار‌ترین نرم‌افزار‌های مدیریت اطلاعات، یعنی SQL Server را آن هم با رویکردی کاملا عملی و کاربردی به شما خواهند آموخت. مبنای آموزش این کتاب، یکی از به‌روزترین نسخه‌‌های موجود از این ابزار یعنی نسخه‌ی 2017 است.

درباره‌‌ی کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی

با ورود نرم‌افزار منحصر‌به‌فرد SQL Server به عرصه‌ی داده‌های کامپیوتری، جهان فناوری اطلاعات به کل زیرورو شد! شرکت مایکروسافت با ارائه‌ی این ابزار حرفه‌ای، مجموعه‌ی عظیمی از خدمات را به بازار مدیریت داده‌ها سرازیر کرد و کار ذخیره و استخراج اطلاعات ایجاد بانک‌ها و پایگاه‌ داده‌ها را به امری قابل‌دسترس برای کاربران مختلف و با نیاز‌های گوناگون تبدیل کرد. بااین‌حال، هم‌چون هر ابزار حرفه‌ای دیگری، این برنامه نیز زمانی قابلیت‌های مختلف خود را نشان خواهد داد که کاربر به خوبی با فضای استفاده از آن آشنا باشد و با آموختن اصولی قواعد آن، پروژه‌ها را به درستی و به‌دور از خطا، به ثمر برساند. مهندس مهرداد سلامی عضو هیئت علمی دانشگاه ولیعصر و بهنام نوبخت استادیار دانشگاه و مدیر پروژه‌های مختلف فناوری اطلاعات، نتیجه‌ی بیش از 10 سال تجربه و مطالعه‌ی گسترده‌ی خود در زمینه‌ی مدیریت داده‌ها را در کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی گنجانده‌اند، تا با کمک مجموعه‌ای از درس‌نوشتار‌های کاربردی، کاربران فارسی‌زبان نیز بتوانند به حداکثر توانایی در استفاده از این نرم‌افزار دست‌ یابند.

زندگی هریک ‌از ما در عصر اطلاعات، به‌گونه‌ای با سیستم‌ها و پایگاه‌های آماری گره خورده است. زمانی که قسط آب و برق را پرداخت می‌کنیم، در حقیقت به بانک عظیمی از داده‌ها وصل می‌شویم؛ یا زمانی که کارت حضور و غیاب محل کار خود را در دستگاه قرار می‌دهیم؛ اطلاعات جدیدی را به شبکه‌ای از داده‌ها منتقل می‌کنیم. فناوری اطلاعات و مدیریت داده‌ها موضوعی دور از جریانات روزانه‌ی ما نیست، بلکه می‌توان گفت ثبت داده‌ها امروزه به رکن جدانشدنی سیستم‌ها تبدیل شده و نظم جهان امروزی بیش از هرچیزی در گرو همین مدیریت داده‌‌هاست. کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی، قصد دارد تا با آموزش یکی از پرکاربرد‌ترین نرم‌افزار‌های ذخیره و مدیریت اطلاعات، به نظم حرفه‌ای ما کمک کند و با طبقه‌بندی حرفه‌ای داده‌ها، بقای سیستم موردنظر مخاطب را تضمین نماید. کارکرد‌های برنامه‌ی SQL Server باتوجه به نیاز‌های گوناگون کاربران، از جمله استفاده در سیستم‌های تجاری و یا اقتصادی، قابل انعطاف است و برای افرادی که موضوع شغلی آن‌ها به نوعی با «اطلاعات» ارتباط دارد، به کار خواهد آمد. نکته‌ی ویژه در کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی، رویکرد کاملا عملی آن و محدود نشدن مباحث به وجه تئوری و نظری است؛ به‌طوری که درنهایت و در پایان این کتاب خواننده به‌طور کامل قادر به پیاده‌سازی پروژه‌ی مدنظر خود خواهد بود. این کتاب همچنین مخزنی از نکته‌های مفید و کاربردی برای دیگر فعالان علوم کامپیوتری همچون مدیران حوزه‌ی آی‌تی و همچنین فعالان دنیای برنامه‌نویسی و طراحی سایت دربردارد که می‌تواند راه‌گشای نواقص و چالش‌های کاری آن‌ها نیز باشد.

این کتاب جامع و کاربردی با تلاش انتشارات موسسه‌ی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده و سراسر نکته، یک پیشنهاد ویژه برای تمامی دانشجویان، هنرآموزان و متخصصین حوزه‌ی علوم کامپیوتری، IT، برنامه‌نویسی و علوم فناوری اطلاعات است.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی می‌خوانیم

پایگاه داده model: همانطور که از نام این پایگاه داده پیداست، به‌عنوان یک مدل استفاده می‌شود و می‌توان از ساختار آن برای ایجاد پایگاه داده کپی‌برداری کرد. در اصل این پایگاه داده به‌عنوان یک الگو برای ساخت دیتابیس‌های موردنیاز شما می‌باشد. این بدان معناست که شما می‌توانید قوانین و استانداردهای ساخت پایگاه داده جدید را توسط این پایگاه داده مشخص کرده و یا آن را تغییر دهید. با استفاده از این امکان شما می‌توانید تنظیمات را طوری تعیین کنید که تعدادی از جداول پراستفاده در تمامی پایگاه داده‌های جدیدی که ایجاد می‌کنید اضافه شوند یا تعدادی از کاربران و گروه‌های کاربردی به‌طور اتوماتیک به دیتابیس‌های ایجادشده، افزوده شوند.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسندگان
تشکر و قدردانی
فصل اول: مقدمه‌ای بر پایگاه داده
فصل دوم: شروع به کار با SQL Server 2017
فصل سوم: دستورات T-SQL
فصل چهارم: توابع پرکاربرد در SQL
فصل پنجم: VIEW و STORED PROCEDURE
فصل ششم: محافظت از پایگاه داده
فصل هفتم: امنیت پایگاه داده
فصل هشتم: ساخت پروژه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات187
زبانفارسی
شابک978-622-218-180-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۸۰۰۰ ۵۲,۲۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی SQL Server 2017 همراه با پروژه عملی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.