معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی
قیمت:
95000 تومان - 10.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی

خبری خوش برای علاقه‌مندان به طراحی وب! کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی از مهرداد سلامی و بهنام نوبخت، اصول اولیه و ضروری برای شروع برنامه‌نویسی وب را به شما آموزش می‌دهد و منبعی عالی برای آغاز این حرفه جذاب و پرطرفدار است.

درباره کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی

تصور اینکه روزی برای دانلود یک قطعه عکس مجبور بودیم دقایقی پشت سیستم منتظر بمانیم حالا خنده‌دار یا حتی باورنکردنی است. کاربران فضای مجازی شوخی‌های فراوانی درباره سرعت اینترنت در گذشته می‌سازند، اما مانند هر طنز دیگری واقعیتی در اینجا وجود دارد: سرعت تحول اینترنت! حالا به لطف کافی‌نت‌های فراوان و پر سرعت، دسترسی به کامپیوتر کار دشواری نیست. امروز دغدغه افراد، یافتن بهترین و سریع‌ترین خدمات اینترنتی است که جنبه‌های مختلفی از جمله سایت‌ها را دربرمی‌گیرد و کتاب آموزش کاربردی HTML5, CSS3 همراه با پروژه عملی نوشته‌ی مهرداد سلامی و بهنام نوبخت به توضیح یکی از مهم‌ترین بخش‌های وب‌سایت‌ها، یعنی صفحات وب‌سایت‌ها می‌پردازد.

هدف این کتاب ارائه مطالب پایه و کاربردی برای آشنایی با HTML، یعنی زبان استاندارد طراحی صفحات اینترنتی است. وجود پروژه‌های عملی به سنجش آموخته‌هایتان کمک می‌کند و می‌توانید با اطمینان خاطر از آن برای شروع برنامه‌نویسی تحت وب استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای انجام تمرین‌های کتاب آموزش کاربردی HTML5, CSS3 همراه با پروژه عملی (HTML5 CSS3 project based tutorial) به نرم‌افزار خاصی نیاز ندارید و برنامه Notepad به خوبی شما را در پیاده‌سازی دستورات همراهی می‌کند.

کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی مناسب چه کسانی است؟

اگر به طراحی صفحات وب علاقه دارید و به تازگی وارد این حوزه شده‌اید، این اثر آموزشی می‌تواند اطلاعات اولیه و موردنیازتان را در اختیارتان قرار دهد.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی می‌خوانیم

یک وب‌سایت واقعی تنها محدود به نمایش اطلاعات ثابت نیست، بلکه در پروژه‌های واقعی بخش زیادی از اطلاعات درون یک دیتابیس ذخیره شده و در مواقع مورد نیاز استخراج و به کاربر نمایش داده می‌شود که به این نوع وبسایت‌ها داینامیک گفته می‌شود. در سایت‌های داینامیک عملیات به دو بخش عمده تقسیم می‌شوند: 1. جمع‌آوری اطلاعات و ارسال به سمت سرور. 2. دریافت اطلاعات از سمت سرور و به نمایش به کاربر.

با استفاده از تگ form و کنترل‌های قابل استفاده می‌توانید برای هر یک از این دو حالت فرم مناسب را طراحی نمایید. تگ فرم یک خاصیت بسیار مهم به نام method دارد که مهمترین مقادیر آن می‌تواند POST (ارسال به سمت سرور) و یا GET (دریافت از سرور) باشد. در این کتاب ما امکان ساخت یک صفحه داینامیک واقعی را نخواهیم داشت و تنها به طراحی آن اکتفا خواهیم نمود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مبانی طراحی سایت
فصل دوم: استایل‌دهی به عناصر
فصل سوم: CSS3
فصل چهارم: نگاهی عمیق‌تر به CSS
فصل پنجم: HTML5
فصل ششم: پروژه عملی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات227
زبانفارسی
شابک978-622-218-160-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک
95000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی

کوروش ایرانی
۱۴۰۲/۱/۳۱
واقعا ممنونم، خیلی کتاب عالی هست و روان، بسیار خوب توضیح داده شده.
روح اله جهان بین
۱۴۰۳/۱/۲
بیان خوب و ساده برای یادگیری و برنامه نویسی برای مبتدیان
مهدی مهدوی
۱۴۰۲/۸/۹
بد نیست اما کاملم نیست
sadegh.teymouri
۱۴۰۱/۸/۲۶
کتاب بسیار عالی و مفید
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی HTML5,CSS3 همراه با پروژه عملی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.