معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot
قیمت:
85000 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot

CCNP Tshoot یک مهارت تخصصی در زمینه‌ی عیب‌یابی شبکه و آگاهی از عملیات‌های سوئیچینگ است. در کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot، نوشته‌ی حمید ریاضی، با صفر تا صد یکی از حوزه‌های تخصصی و پردرآمد حوزه‌ی فناوری اطلاعات آشنا می‌شوید.

آموزش کاربردی CCNP Tshoot

CCNP در حقیقت به معنای توانایی در زمینه‌ی طراحی، بررسی و عیب‌یابی شبکه‌های محلی و گسترده است. امروزه آگاهی از این مهارت برای کسانی که در زمینه‌ی شبکه فعالیت می‌کنند، سرنوشت‌ساز است و می‌تواند به پیشرفت جایگاه حرفه‌ای‌شان بینجامد.

CCNP Tshoot یک شاخه‌ی تخصصی در حوزه‌ی شبکه است که در کتاب حاضر به‌شکل مفصل و طبقه‌بندی‌شده با جزئیات آن آشنا می‌شوید. کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot شامل مباحثی چون هدایت فریم‌ها، عیب‌یابی ترانک‌ها، عیب‌یابی VTP، عیب‌یابی VLANها، طوفان داده‌پراکنی، عیب‌یابی پورت‌های مجازی سوئیچ و بسیاری مسائل تخصصی دیگر می‌شود که در فصل‌های چهارگانه‌ی آن با جزئیات هریک از این مباحث آشنا خواهید شد.

از آنجا که پیش از کسب مهارت در زمینه‌ی عیب‌یابی تکنولوژی‌های لایه 2، می‌بایست درک درستی از عملیات‌های سوئیچینگ اترنت‌ها در لایه 2 داشته باشید، در این اثر به بررسی مفاهیم پایه‌ی عملیات‌های سوئیچ در لایه‌ی 2 و عیب‌یابی ترانک‌ها، VTPو VLANها پرداخته خواهد شد.

کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot از سوی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به حوزه‌ی IT قرار دارد.

کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به دانشجویان رشته‌های کامپیوتر، IT و سایر علاقه‌مندان به حوزه‌ی شبکه‌های کامپیوتری توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot می‌خوانیم

جدول آدرس فیزیکی

جدول آدرس فیزیکی مهم‌ترین جدول برای سوئیچ است. جدول آدرس فیزیکی ساختاری است که توسط آن سوئیچ تصمیمی برای هدایت بسته‌ها اتخاذ می‌کند. اگر اطلاعات این جدول توسط آنچه که شما انتظار دارید جمع‌آوری نشده باشد، می‌بایست به جست‌وجوی علت آن بپردازید. این بخش جدول آدرس فیزیکی به همراه عناوین مهم آن را پوشش می‌دهد، از شکل 11 به عنوان توپولوژی مرجع استفاده کنید. مثال 24 آدرس‌های فیزیکی که سوئیچ 1 به صورت اتوماتیک یاد گرفته را با استفاده از دستور ‌show mac address. table dynamic‌ نشان می‌دهد. ساختار این جدول اهمیت حیاتی دارد. خروجی این دستور VLAN‌ها آدرس‌های فیزیکی که به صورت انوماتیک شناسایی شده و پورت‌ها را نمایش می‌دهد. این اطلاعات به شدت ارزشمندند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: عیب‌یابی ارتباطات لایه VTP، 2 و VLANها
فصل 2: عیب‌یابی STP و EtherChanelهای لایه 2
فصل 3: عیب‌یابی Inter-VLAN Routing و EtherChanelهای لایه 3
فصل 4: عیب‌یابی RIP؛ EIGRP؛ OSPF و BGP

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات183
زبانفارسی
شابک978-600-124-465-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش شبکه
قیمت نسخه الکترونیک
85000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی CCNP Tshoot و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.