معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch

این کتاب به آموزش دوره‌ی تخصصی CCNP اختصاص دارد و مباحث کاربردی مبتنی بر سوییچ‌های سیسکو را در بر می‌گیرد. در کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch، نوشته‌ی حمید ریاضی، مهارت‌هایی فراتر از دوره‌ی CCNA را خواهید آموخت و می‌توانید با خواندن مطالب جامع کتاب خود را برای آزمون مرتبط با این تخصص آماده کنید.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch

دوره‌های آموزشی شبکه در سه سطح CCNA ،CCNP و CCIE برگزار می‌شوند که از نظر علمی به ترتیب معادل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای شبکه هستند. امروزه سیسکو مهم‌ترین شرکت در زمینه‌ی تولید تجهیزات شبکه محسوب می‌شود که در جهان از نفوذ بالایی برخوردار است. CCNP در حقیقت از جمله سطوح مهم دوره‌های سیسکو است که بالاتر از سطح CCNA و یادگیری مفاهیم پایه‌ی سیسکو قرار می‌گیرد و بر مباحث تخصصی‌تر این حوزه تمرکز دارد.

در کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch، تألیف حمید ریاضی، تمرکز موضوع بر مبحث سوییچ و نحوه‌ی کار تخصصی با آن است. در این اثر مباحث عملی سوییچ را به خوبی می‌آموزید و در زمینه‌ی CCNA نیز اطلاعات تخصصی‌تری را می‌آموزید. از جمله مباحث این کتاب باید به آموزش‌هایی مبتنی بر Private VLan ،VSS ،VLan access List و... اشاره کرد. همچنین با خواندن این اثر اطلاعات جامعی درباره‌ی سوییچ‌های چندلایه و شبکه‌های بی‌سیم خواهید آموخت.

از دیگر ویژگی‌های کتاب حاضر نمونه‌سوالات آزمون بین‌المللی موجود در آن است که کمک می‌کند مهارت خود را در سطح جهانی ارتقا دهید، چراکه دریافت مدرک بین‌المللی می‌تواند در افزایش اعتبار علمی مهندسان حوزه‌ی شبکه نقش به‌سزایی داشته باشد.

کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان به مباحث مرتبط با حوزه‌ی کامپیوتر قرار داده است.

کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به دانشجویان رشته‌ی کامپیوتر و IT و کسانی که مایل‌اند خود را برای آزمون CCNP Switch آماده کنند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با سوییچ‌های سیسکو
فصل دوم: Broadcast Domain
فصل سوم: Virtual Lan
فصل چهارم: آشنایی با VTP
فصل پنجم: Spanning Tree Protocol
فصل ششم: آشنایی با EtherChanne
فصل هفتم: Private VLAN
فصل هشتم: VLAN Access Lists
فصل نهم: RSPAN و SPAN
فصل دهم: سوییچ‌های چندلایه (MLS)
فصل یازدهم: Redundancy
فصل دوازدهم: VSS
فصل سیزدهم: شبکه‌های بی‌سیم
فصل چهاردهم: مروری بر سوالات آزمون بین‌المللی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی CCNP Switch
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات185
زبانفارسی
شابک978-600-124-363-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش شبکه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی CCNP Switch و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.