معرفی و دانلود کتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی پایتون

عکس جلد کتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی پایتون
قیمت:
۶۹۹۰۰ 45435 تومان ۳۵%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی پایتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی پایتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی پایتون

کتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی پایتون اثر جواد وحیدی و رمضان عباس نژاد ورزی به بررسی و آموزش زبان برنامه‌نویسی پایتون که یک زبان همه منظوره است، می‌پردازد. (فایل کتاب در تاریخ 29 آبان 1397 به روز رسانی شده است.)

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خودو فان روسوم در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد. فلسفه ایجاد آن تأکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های‌ نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است. کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

عصر حاضر از نظر بسیاری از روشنفکران انقلاب ارتباطات و اطلاعات نام گرفته است. در واقع کلیه کارهای روزمره‌ی انسان با سیستم‌های ارتباطی نوین و فناوری اطلاعات گره خورده است. لذا اهمیت علم کامپیوتر به عنوان نمود اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کسی پوشیده نیست. در دنیای مدرن امروز تسلط و آشنایی با نحوه کار با سیستم‌های کامپیوتری به عنوان یک سطح سواد مطلوب در جامعه شناخته می‌شود که اگر کسی آن را نداشته باشد باید بهای عدم آشنایی با دنیای کامپیوتر در زندگی روزمره خویش را با مراجعه به کافی نت‌ها، درخواست‌های الکترونیکی و موارد دیگر بپردازد.

بدون شک، برنامه‌نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها نیز به شکل ضروری، مورد نیاز است. هر ساله، بر تعداد موقعیت‌های شغلی که مرتبط با برنامه‌نویسی هستند و یا پیش نیاز اصلی آن‌ها برنامه‌نویسی است، افزوده می‌شود. از طرفی، بخشی جدا نشدنی از فرآیند تحقیق و پژوهش در اکثر رشته‌های دانشگاهی امروزی، کار با کامپیوتر و توانایی پیاده‌سازی ایده‌ها الگوریتم‌ها در قالب برنامه‌های کامپیوتری است.

قطعا در این مسیر، دانشجویان نیازمند یادگیری و کسب مهارت‌های برنامه‌نویسی هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با زبان پایتون
فصل دوم: ساختار تصمیم و تکرار
فصل سوم: توابع
فصل چهارم: آرایه‌ها و بسته
فصل پنجم: رشته ها
فصل ششم: لیست‌ها، چندتایی‌ها، دیکشنری‌ها و مجموعه‌ها
فصل هفتم: کلاس‌ها و وراثت
فصل هشتم: فایل ها
پیوست: مسائل تکمیلی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی پایتون
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات383
زبانفارسی
شابک978-600-7272-07-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۹۰۰ 45435 ت ۳۵%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی پایتون

Mike Wezovski
۱۳۹۷/۱۱/۲۶
اول از هر چیز باید یه خدا قوت و زنده باد به پدیدآورنده‌ی این کتاب گفت. کتاب فوقالعاده است. متن کاملا روان و قابل فهم. از ویژگی‌های دیگر این کتاب مثال هایش هستن. مثال‌ها سطحشون تقریبا به ترتیب از آسان به سخت هست. البته بنده خودم کتاب دیگر همین مولف به نام رو برای تمرین گرفتم که این کتاب رو هم برای اون کسایی که لازم میدونن سوال‌های بیشتری حل بکنن پیشنهاد میکنم.
رامین
۱۴۰۲/۲/۲۲
سلام، خط به خط همون کتاب مرجع کامل برنامه نویسی پایتون از همین نویسندگان هست وفرقی نمیکنه، فقط تفاوت این دو کتاب با هم تعداد فصل هاست، تعداد فصلهای کتاب مرجع بیشتر هست و گرافیک و شبکه و پایگاه داده و.... ‌ در کتاب مرجع هست ولی این کتاب نداره، پیشنهاد میکنم کتاب مرجع رو مطالعه کنیدکه کاملتر هست.
ali lavajoo
۱۳۹۷/۵/۲۱
باعرض سلام بنده دو سه تا کتاب مطالعه کردم ولی این کتاب از نظر گفتن جزییات و مورد بعدی اینکه همراه با شکل داره توضیح میده و واقعا گام به گام داره جلو میره بسیار خوبه و استفاده از کتابخونه مفید numpy که تو این کتاب گفته شده کاربردی بودن این کتاب دو چندان کرده ممنون از مولفین
هادی مصری
۱۳۹۸/۷/۱۱
کتاب فوق العاده ایه.. این کتاب فقط برا راهنمایی و راه اندازی ما برنامه نویسها است.. باقی دیگه به خودمون مربوطه که اگر استفاده کنیم عالی میشه برامون اما اگر نخونیم معلومه که دیدگاهمون بهش بده دا
Behnoud Aprin
۱۳۹۹/۴/۱
راه حل برخی از مسایل درست نیست (برای مثال پروژه 2 فصل 2). قصد داشتم که از طریق پست الکترونیکی به اطلاع نویسنده برسانم ولی در کتاب کناسفانه هیچ آدرسی از پست الکترونیکی ایشان پیدا نکردم.
all all
۱۳۹۷/۴/۳
کتاب خوبیه
ولی غلط املایی خیلی زیاد داره هم توی متن کتاب وهم در کدها وهمچنین غلط‌های گرامری زیاد داره امیدوارم درست بشن
امیرمحمد کاظم اصلانی
۱۳۹۹/۴/۱۱
سلام خدمت استاد بزرگوار. ببخشید من یک سوال داشتم. آیا یادگیری تمام مسائل حل شده نیازه؟ چون بنده در مقطع راهنمایی تحصیل میکنم و هنوز با خیلی از مفاهیم و روشهای ریاضی اشنایی ندارم.
hiva farhadi
۱۳۹۸/۱۱/۳
سلام خدمت شمااز این کتاب واقعا استفاده‌ی مفیدی کردم. از مثال‌ها و شیوه‌ی بیان کتاب واقعا خوشم اومد. یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که در حوزه‌ی برنامه نویسی خونده بودم. ممنونم
محمدرضا احمدی
۱۳۹۸/۷/۸
عالی. کتاب فوق العاده و کاربردی ست. به کسانی که میخوان برای اولین بار برنامه نویسی رو شروع کنن شدیدا توصیه میشه.
xenon null
۱۳۹۸/۶/۲۷
این کتاب بسیار مفید و کاربردیه من خودم به طور منظم روزی ۱ الی ۲ ساعت واسه‌ی این کتاب زمان میذاشتم و ۱ ماهه تموم شد خلاصه این کتاب مفید ترینه
محمدمهدی طالبی
۱۳۹۷/۱۲/۲۳
کتاب جامع و خوبی هست. یکی از مشکلات نسخه آنلاین این هست که قابلیت سرچ در کتاب مثل پی دی اف نداره بنابراین دنبال چیزی گشتن مشکل هست.
علی سروش
۱۳۹۶/۱۲/۶
توضیح روان و قابل فهمی داره حتی کسی که یک خط کدنویسی نکرده براحتی میتونه ازین کتاب استفاده کنه.
Shima
۱۴۰۲/۵/۳۰
خیلی کتاب خوبیه کامل و جامع همه چیز رو توضیح داده برای کسایی که مبتدی ان و میخوان شروع کند توصیه میکنم حتما این کتاب و بخونن
Amir Ali Moallem
۱۳۹۹/۱/۲۵
کتاب بسیار عالی و با اموزش گام به گام برنامه ریزی شده به دوستانی که میخوان از پایه یاد بگیرن پیشنهاد میکنم
farbod vosough
۱۴۰۰/۹/۹
بنظر من برای کسایی که صفر هستن کتاب عالی و مثال هاش قدم به قدم برن و خودشون بزنن کدهاش رو واقعا تاثیر داره
مشاهده همه نظرات 58

راهنمای مطالعه کتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی پایتون

برای دریافت کتاب آموزش گام‌به‌گام برنامه‌نویسی پایتون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.