معرفی و دانلود کتاب آن چند نفر

عکس جلد کتاب آن چند نفر
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آن چند نفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آن چند نفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آن چند نفر

شاهکاری خواندنی از ادبیات امروز آمریکا؛ لیلی کینگ در کتاب آن چند نفر به روایت سرگذشت زنی به نام کیسی پرداخته است؛ نویسنده‌ای جوان که برای کار بر روی تازه‌ترین رمان خود، منزلی محقر را اجاره می‌کند، و در این گیرودار، درگیر روابط و عواطف عاشقانه‌ی خطرناکی می‌شود... گفتنی است که اثر پیش رو، یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز و برنده‌ی جایزه‌ی ادبی New England Society به شمار می‌رود.

درباره کتاب آن چند نفر

لیلی کینگ در میان نویسندگان نسل جدید آمریکا چهره‌ای استثنایی است. آثار او که از میان آن‌ها می‌توان به عناوینی چون «معلم انگلیسی» و آن چند نفر (Writers & Lovers) اشاره کرد، به یک میزان به مذاق مخاطبین عام و منتقدان ادبی خوش می‌آیند. در این آثار شور و حالی وصف‌ناشدنی نهفته است؛ شور و حالی که به بهترین و عیان‌ترین شکل ممکن، در طنز خاصی جلوه‌گر می‌شود که صفحات کتاب‌های لیلی کینگ را انباشته است.

کتاب آن چند نفر یکی از تازه‌ترین آثار کینگ، و البته، یکی از تحسین‌شده‌ترینِ آن‌ها به شمار می‌رود. لیلی کینگ در این رمان عاشقانه‌ی خواندنی که چاپ نخست آن به سال 2020 بازمی‌گردد، تمام هنر خود در مقام یک نویسنده‌ی چیره‌دست را به نمایش گذاشته، و با نقل داستانی جذاب و پرکشش، توانایی‌های خود در زمینه‌ی قصه‌گویی را به رخ کشیده است.

قهرمان کتاب آن چند نفر «کیسی» نام دارد. او زنی سی و یک‌ساله است که به تازگی مادر خود را از دست داده و از رابطه‌ی عاشقانه‌ی نافرجامی بیرون آمده است. کیسی یک نویسنده است؛ نویسنده‌ای معمولی که تاکنون به موفقیت چندانی دست نیافته است. او در چند سال اخیر، تمام نیروی فکری خود را صرف کار بر روی رمانی دشوار نموده است؛ رمانی که گویی قرار نیست هرگز به انتها برسد.

کیسی برای تمرکز بیشتر بر روی کار ادبی خود، به ماساچوست عزیمت می‌کند و در خانه‌ای محقر ساکن می‌شود. در این گیرودار آشنایی او با دو مردِ مختلف، زندگی‌اش را به مسیری پیشبینی‌ناپذیر سوق می‌دهد؛ مردانی که هر یک ویژگی‌های خاصی دارند که دل از کیسی می‌بَرد. آیا کیسی می‌تواند به یافتن دوباره‌ی عشق از دل ویرانه‌های زندگی تازه‌ی خویش امیدوار باشد؟ آیا رمان او سرانجام به فرجام خواهد رسید؟ باید منتظر ماند و تماشا کرد...

معرفی و دانلود کتاب آن چند نفر

کتاب آن چند نفر رمانی کمیک - عاشقانه است. در این اثر در باب مسائل بسیاری بحث می‌شود؛ از معنای زندگی گرفته، تا ماهیت عشق و ارزشِ هنر و ادبیات. خواندن این کتاب، برای هر مخاطبی با هر سلیقه‌ی ادبی، تجربه‌ای دلکش و فراموش‌نشدنی خواهد بود.

کتاب آن چند نفر به قلم فاطمه پیرهادی به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر امتیاز در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب آن چند نفر

  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز در بخش بهترین داستان سال
  • یکی از بهترین کتاب‌های سال 2020 به انتخاب نشریه‌ی Lit Hub
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز
  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبی New England Society
  • یکی از بهترین کتاب‌های داستانی سال 2020 به انتخاب نشریه‌ی Kirkus
  • حضور در فهرست «ده کتاب برتر سال 2020» نشریه‌ی واشنگتن پست
  • حضور در فهرست عناوین منتخب سایت آمازون
  • و...

نکوداشت‌های کتاب آن چند نفر

  • من این کتاب را، نه از همان فصل اول، و نه حتی از صفحه‌ی اول، بلکه از همان اولین پاراگراف دوست داشتم و با شور و شوقی وافر مطالعه‌اش کردم. صدایی که از رمان آن چند نفر به گوش می‌رسد صدایی به شدت صادقانه است، و دیدگاه‌های مطرح‌شده در این کتاب در باب زندگی و خلاقیت، بی‌اندازه بدیع به نظر می‌رسد. (Curtis Sittenfeld)

  • یک رمان شگفت‌انگیز و خواندنی در باب هنر، عشق و زندگی، از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، لیلی کینگ. (Amazon)

  • کتاب آن چند نفر رمانی لذت‌بخش و خواندنی است که نیروی عاطفی نهفته در آن شگفت‌انگیز می‌نماید. (New York Times Book Review)

  • از جمله عناصری که رمان آن چند نفر را بدل به اثری برجسته می‌کند، شوخ‌طبعی نهفته در این کتاب، دیالوگ‌های جذاب آن و توانایی نویسنده در پرداختن به جزئیات است. آن چند نفر داستانی شگرف در باب شور، اشتیاق، میل، عشق، اندوه و عزم و اراده است. (NPR)

  • اثری شگفت‌انگیز، شوخ و سرشار از صمیمیت... رمانی که به طرز خطرناکی رمانتیک است! (Washington Post)

  • کتاب آن چند نفر یک رمان تکان‌دهنده در باب عواطف اندوهناک، و مسیرهای پیچ‌درپیچی است که مردم در زندگی خویش طی می‌کنند. زمین گذاشتن آن دشوار است... (Seattle Times)

  • این رمان به زودی از شأن اثری کلاسیک برخوردار خواهد شد. (Vulture)

کتاب آن چند نفر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به ادبیات روز آمریکا و دوست‌داران داستان‌های عاشقانه و رمانتیک، از خواندن کتاب آن چند نفر لذتی وافر خواهند برد.

با لیلی کینگ بیشتر آشنا شویم

لیلی کینگ (Lily King) متولد سال 1963 و اهل کشور آمریکاست. عامل شهرت وی در مقام یک داستان‌نویس، کتابی‌ست با عنوان «آن چند نفر»؛ رمانی خواندنی که افتخارات فراوانی را برای نگارنده به ارمغان آورده است. گفتنی است که لیلی کینگ در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی تحصیل کرده است. از میان دیگر آثار او می‌توان به عناوینی چون «پدر باران»، «معلم انگلیسی» و «پنج سه‌شنبه در زمستان» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب آن چند نفر می‌خوانیم

هنگام ناهار، فابیانا دو پزشک را در گوشه‌ی سالن، برای من مستقر می‌کند. آن‌ها برچسب‌های بزرگ روکش‌دار که به جیب پیراهن وصل می‌شود را از لباس خود جدا نکرده‌اند. برچسب‌های آن‌ها حاکی است که هر دو در بیمارستان عمومی ماساچوست متخصص داخلی هستند. وقتی برای آن‌ها آب می‌ریزم، در مورد نمونه‌برداری از کبد صحبت می‌کنند و زمانی که ساندویچ‌های آن‌ها را می‌برم، در مورد انگل ژیاردیا بحث می‌کنند. اگر کل مدت غذا خوردن در مورد دارو صحبت نمی‌کردند، من چیزی نمی‌گفتم. اعصابم را کنترل می‌کنم تا وقتی‌که قهوه اسپرسو را می‌برم. اما بعد می‌گویم: «آیا می‌تونم خیلی صریح یک سؤال از شما بپرسم؟»

سمت چپی دست مرا می‌خواند و خودش را با یک بسته شکر مشغول می‌کند؛ اما فرد مسن‌تر سرش را به نشانه‌ی تأیید تکان می‌دهد. می‌گویم: «مادرم زمستون گذشته به شیلی رفت. اون از فونیکس به لس‌آنجلس و بعد به سانتیاگو پرواز کرد. سرفه‌ای از سرماخوردگی براش باقی‌ مونده بود اما تب نداشت. غیر از این، اون در سلامت کامل بود. پنجاه‌وهشت‌ساله و بدون هیچ مشکلی پزشکی.» جملات خیلی عالی از دهنم بیرون می‌آمد؛ انگار که آن‌ها را حفظ کرده‌ بودم.

«اون‌ها پنج روز رو در پایتخت سپری می‌کنن و بعد به مجمع‌الجزایر چیلوئه میرن و اونجا از چند جزیره بازدید می‌کنن و توی جزیره‌ی کوکائو، اون از خواب بلند میشه و احساس سرما و تنگی‌نفس می‌کنه. دوستاش اونو به کلینیکی می‌برن و بهش اکسیژن وصل می‌کنن و با آمبولانس هوایی تماس می‌گیرن، ولی قبل از اینکه آمبولانس برسه، مادرم فوت می‌کنه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آن چند نفر
نویسنده
مترجمفاطمه پیرهادی
ناشر چاپینشر امتیاز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات334
زبانفارسی
شابک978-622-5670-20-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آن چند نفر

خاطره اسماعیل نژاد
۱۴۰۲/۱/۲۰
در این کتاب با زندگی دختری آشنا می‌شویم که خانواده‌اش از هم جدا شدند واو در مسیر داستان مشکلات خانوادگی و ترس‌هایی را که در زندگی به سبب این مشکلات تجربه می‌کند مطرح می‌کند
و این که خودش از یه جایی به بعد باید برای زندگی و دوام ان تلاش کند و سخت کوشانه کار کند
و این که بسیار کتاب می‌خواند و با
تمام مشکلاتش سعی می‌کند کتاب بنویسد جالب و قابل تحسین است
اما متاسفانه نویسنده خیلی ذهن شلوغی دارد و از افراد بسیاری در داستان نام می‌برد و تعداد شخصیت‌ها و کارکتر‌های فرعی داستان خیلی زیاد است که باعث می‌شود که باید فکر کنی این فرد کی بود وکجای داستان بود و حتی برگردی عقب و ببینی کجا اسم این فرد رو در داستان دیدی
اوایل داستان خیلی خسته کننده و با کشش کمتری است اما از اواسط بهتر می‌شود و در فصل‌های پایانی روند خواندن و مطالعه داستان سریع تر اتفاق می‌افتد و رنگ بوی امید و نتیجه کار و تلاش و استقامت وگذر سختی‌ها دیده می‌شود
فاطمه ایزدی
۱۴۰۲/۲/۷
کتاب تا حدی در ترجمه اشکال داشت، و نویسنده هم اوایل کتاب خواننده رو ناگهانی وارد زندگی و افکار فرد کرد. مکان‌هایی که از آمریکا و انگلیس اسم میبرد هم مزید بر علت بود تا ارتباط کمی با کتاب برقرار بشه. در کل به شخصه انتظار بالایی از کتاب نداشتم و خودمو در جریان اصلی کتاب قرار دادم و در طول داستان حس کردم شباهت هاش رو با زندگی خودم، که همین مسئله اواسط تا آخر کتاب رو لذتبخش کرد.
F.Molaei
۱۴۰۲/۳/۲۶
میشه گفت بد نبود، ترجمه‌اش که کمی مشکل داشت، غلط هم که بماند، موضوع هم زیاد جذاب نبود، همینقدر که یه زمانی رو پر کرد برای من. 👍🏻
مهتاب کارشناس
۱۴۰۲/۱/۱۸
من متاسفانه نتونستم هیچ ارتباطی با موضوع رمان برقرار کنم.
یه داستان بی سر و ته!
نوشین نحریر
۱۴۰۲/۱/۳۱
متن کتاب گیرا نبود نمیدونم مشکل از ترجمه بود یا سبک نگارش نویسنده.
نگار میرنظامی
۱۴۰۲/۲/۷
جذبم نکرد و خوندنش برام زیاد راحت نبود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب آن چند نفر

برای دریافت کتاب آن چند نفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.