معرفی و دانلود کتاب پس از تو

عکس جلد کتاب پس از تو
قیمت:
۱۸۰۰۰ 9000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پس از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پس از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پس از تو

کتاب پس از تو، عاشقانه‌ای است در ادامه رمان معروف و موفق من پیش از تو. اثر ارزشنمد دیگری از جوجو مویز که حاضر نیستید حتی یک لحظه آن را رها کنید.

آن‌چه در کتاب پس از تو (After you) رخ داده مربوط به دو سال بعد از اتفاقات کتاب اول است؛ جایی‌ که «لویزا کلارک» دیگر یک دختر عادی با یک زندگی معمولی نیست. او در کافه فرودگاه مشغول به کار و مدام درگیر خاطرات ویل است و هنوز آن زندگی را که ویل از او خواسته بود در پیش نگرفته است. کتاب دوم با ملایمت پیش می‌رود که ناگهان مانند کتاب اول یک حادثه در زندگی لویزا اتفاق افتاده و داستان آغاز می‌شود.

کتاب پس از تو در مورد توانایی انسان در بازسازی زندگی خود پس از اتفاقات غم‌انگیز و از دست دادن‌هاست و بدون خواندن جلد اول آن مشکلی پیش نخواهد آمد و کاملاً قابل‌ هضم و خواندنی است. البته این کتاب نیز مانند جلد اول، حرف‌ و‌ حدیث‌های زیادی در محافل ادبی برپا کرد.

عده‌ای آن را باعث عقیم‌ نشدن رسالت جلد یک دانستند و گروهی دیگر نوشتن ادامه آن را بدون وجود شخصیت اصلی جلد اول پوچ و تهی قلمداد کردند، هر چند برخی نیز معتقد بودند که هنوز جایی برای کتاب سوم نیز در مورد زندگی «لو» وجود دارد!

کتاب پس از تو نیز مورد استقبال بسیار زیاد طرفدارانش قرار گرفت و بارها تجدید چاپ شده و در رده «پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز» قرار گرفت تا مویز در مزرعه شخصی‌اش، لبخندی رضایت‌بخش بزند و با آرامش‌خاطر به فکر نوشتن رمان بعدی‌اش باشد.

جوجو مویز (Jojo Moyes) از شناخت خوبی در مورد اشتباهات زندگی مردم این روزهای جهان برخوردار است به خوبی از این موضوع برای رمان‌نویسی استفاده کرده و آن را به طرزی حرفه‌ای وارد کتاب‌هایش نموده است. در کتاب پس از تو نیز مسائلی آورده شده که از مشکلات اساسی تمام جوامع بوده و از دردهایی حرف زده که داخل زندگی هر انسانی ممکن است وجود داشته باشد. حوادثی غیر قابل‌ پیش‌بینی که خواننده را مبهوت و به‌ گونه‌ای درگیر داستان می‌نماید.

در بخشی از کتاب پس از تو می‌خوانیم:

مادرم گفته بود که بودن در کنار ویل تمام زندگی‌ام را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و من فکر می‌کردم که منظورش از نظر روحی و روانی است. گمان می‌کردم منظورش احساس گناهی است که باید با آن کنار می‌آمدم، اندوهی که بر سرم خراب می‌شد، بی‌خوابی که به سراغم می‌آمد، خشونت‌های عجیب‌ و غریب و نامناسبی که در رفتارم ظهور می‌کرد، مکالمات بی‌پایانی که با کسی در درونم داشتم که حتی وجود هم نداشت؛ اما حالا می‌بینم که این من نیستم: در این عصر دیجیتال، من هرگز آن انسان قبلی نخواهم شد. حتی اگر کاری کنم که کل خاطرات از ذهنم پاک شود، هرگز نخواهم توانست خودم را از مرگ ویل جدا کنم. تا زمانی‌ که صفحه نمایش و پیکسل‌های کامپیوتر وجود داشت اسم من در کنار مرگ او همیشه به‌ هم گره خورده بود. مردم در مورد من قضاوت می‌کردند، فقط با یک سری اطلاعات ناقص و بی‌اساس یا گاهی هم بدون این‌که اطلاعاتی داشته باشند من هم هیچ کاری نمی‌توانستم در مورد آن انجام دهم.

موهایم را مدل منگوله‌ای کوتاه کردم. مدل لباس پوشیدنم را تغییر دادم، هر چیزی که مرا متفاوت نشان می‌داد جمع کردم و همه را در کمد چپاندم. مدل لباس ترینا را انتخاب کردم که شلوار جین و تیشرت گشاد می‌پوشید. حالا دیگر وقتی‌ که در مورد یک متصدی بانک در روزنامه خبر می‌خواندم که کلی پول دزدیده، زنی که بچه خودش را کشته، برادری که گم شده، دیگر مانند قبل، از ترس شانه‌هایم نمی‌لرزید؛ اما به این فکر می‌کردم که شاید ماجرا این‌قدر هم که می‌گویند سیاه‌ و سفید نباشد و بخشی از ماجرا را اصلاً نگفته‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پس از تو
نویسنده
مترجممهدی صائمی
ناشر چاپیانتشارات پر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات472
زبانفارسی
شابک978-600-8137-99-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۰۰۰ 9000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پس از تو

نیل آ
۱۴۰۰/۳/۱۸
باسلام و احترام، بنظرم خواندن جلد اول کتاب یا دیدن فیلم آن برای درک موقعیت قهرمان داستان لازم است نویسنده به خوبی مشکلات شخصیتی قهرمان کتاب را پس از فقدان عزیز از دست رفته، در کتابش منعکس کرده، در طول این داستان پرفراز و نشیب به این نتیجه می‌رسیم که داشتن هدف و امید به آینده و دانستن ارزش هر آنچه و که داریم باعث میشود از روزمرگی به سمت زندگی هدف دار پیش رویم، گاهی وقتها به چشم برهم زدنی تمام آنچه که برایمان عادی است، از دست میرود ما بعدها متوجه ارزش واقعی آن میشویم، همین شادیهای کوچک زندگی و همین کسانیکه شاید بی تفاوت از کنارشان رد میشویم بیشترین اثر‌ها را در زندگیمان دارند و فقط وقتی کنارمان خالی میشود قدرشان را می‌فهمیم. پس باید قدر لحظه لحظه زندگی و فرد فرد عزیزانمان را بدانیم لحظات رابیهوده از دست ندهیم، همینطور افراد دور و بر مان را.
Fr Fr
۱۳۹۹/۲/۲۴
پس از تو ادامه پیش از تو هست. بنظرم اگر ابتدا پیش از تو خوانده بشه بهتر هست. هیجانات پیش از تو بیشتر هست. اما دلیل بر پایین تر بودن سطح پس تو نیست. هر دو کتاب معرفی شخصیت‌های مختلف انسان‌ها و فراز و نشیب‌های زندگی مردم را نشان میدهد. و یاد میده در هر صورت با شکل‌های مختلف، زندگی ادامه داره. و نیمه پر لیوان را باید دید.
Elham Azizpour
۱۳۹۹/۱/۶
به نظرم کتاب خیلی خوبی هست به نظرم عجیبه هم زمان ادم رو تو حال واینده می‌بره و گاهی هم گیج می‌شم ولی در کل خوبه بعد پایان هم نظرمو میگم ولی تا اینجا خوب بوده البته کتاب من پیش از تو عالی بود واقعا، هر چند می‌تونست پایانی اینقدر تلخ نداشته باشه
نازی حیدری
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
تازه کتاب و شروع کردم و باز هم مثل کتاب من پیش ا، تو، غلط املایی داره، خیلی فاجعه است که یک مترجم مثل عوام به جای هم ذات پنداری بنویسه همزاد پنداری. بسیار این غلطهای املایی و اصطلاحی برام عجیبه، در مورد خود کتاب تموم شد نظرم و می‌گم
Reza .r
۱۳۹۷/۲/۲۳
حتما سری رمان‌های جوجو مویز مطالعه کنید. کسانی به سبک درام علاقه دارن این نویسنده جز بهترین هابرای اینگونه سلیقه‌هاست همچنین فیلمهای خوبی هم از رمانهای جوجو‌مویز ساخته شده.
Banoo
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
عالی مثل همیشه بعد از رمان من پیش از تو باید این رمان رو خوند و همچنین باز هم من امید به زندگی درسته از دست دادن عزیزان بسیار دردناکه اما نباید ناامید بود عشق عزیزان در قلب ماندنی است همیشه
Hadis Gholipour
۱۴۰۱/۲/۷
درود، این مجموعه یکی از معروف‌ترین و برازنده‌ترین اثر‌های دنیاست. نکات ریز و درشت زیادی توی اون برای آموختن وجود داره. کمی ترجمه برای من گنگ بود. اما در هر صورت بسیار لذت بردم. سپاس.
الهه جوان
۱۴۰۱/۷/۲۷
کلا این ۳ کتاب که در راستای هم هستن قلم نویسنده عالی بوده.
مکمل خیلی خوبی بود‌. حتی بدون وجود ویل.
حتما اول کتابِ، منِ پیش از تو رو بخونین. بعد این. و بعد، باز هم من رو بخونید.
Water 19m
۱۴۰۱/۵/۷
کتاب رو کامل خوندم. حاوی مطالب جالبی بود. اما همانطور که دوستان اشاره کردن اشتباهات املایی و نگارشی زیاد بود مثلا کلمه سوت رو صوت نوشته بودن. ترجمه میتونست خیلی بهتر از اینا باشه.
Shiva D
۱۳۹۷/۵/۶
داستانش به جذابی داستان پیش از تو نبود وگاهی هم خسته کننده میشد اما من سبک نویسندگی جوجومویز را دوست دارم ولی برای کسانی که این کتاب را میخوانند باید اول من پیش از تو را بخوانند
Ziba Abu
۱۴۰۱/۳/۱۸
خیلی عالی و جذاب بود من از خوندن هر دو جلدش لذت بردم. به نظر من خواننده باید اول من پیش از تو را مطالعه کند وبعد من پس از تو. اینجوری جذابیتش بیشتره.
Amir hossien
۱۳۹۸/۱۲/۱
خیلی طولانیه و داستان خیلی کش داری داره اواسطش خسته کننده میشه ولی شروع و پایان جذاب داره در اگه علاقه دارید ارزش وقت گذاشتن رو داره
لیدا تهرانی
۱۳۹۸/۵/۲۰
نقطه‌ی اوج نداشت. اتفاقات روتینی بود و کلا هیجان و کشش احساس نمیشد. ولی چند صفحه‌ی آخرش رو دوست داشتم اونجا که لی لی برای روح پدرش سخنرانی میکرد🥰🥰🥰
فاطمه علیخانی
۱۳۹۷/۱۱/۲۲
وقتی من پیش از تو را خواندم از شدت زیبایی نمی‌دانستم چگونه هیجانم را خالی کنم و با دیدن سری جدیدش فهمیدم راهی برای خالی کردن خود هست
خاطره مشکینی
۱۳۹۷/۸/۲۷
واقعا کتاب جذابی بود. آدمو ترقیب میکنه تا کتاب‌های بعدی جوجو مویز رو هم مطالعه کنه. حتما کتاب باز هم من رو هم میخونم.
مشاهده همه نظرات 80

راهنمای مطالعه کتاب پس از تو

برای دریافت کتاب پس از تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.