معرفی و دانلود کتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد

عکس جلد کتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد
قیمت:
۵۶,۴۷۵ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد

کتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد، مجموعه داستان‌هایی کوتاه از نویسندگان نوظهور و شاخص برنده جایزه ا. هنری در سال 2017 است که هر کدام شما را با خود به دنیایی متفاوت خواهند برد.

درباره کتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد:

جشنواره او. هنری هر ساله 20 داستان منتخب از هزاران قصه کوتاه در سراسر جهان را برمی‌گزیند و آن را در مجموعه‌ای پربار منتشر می‌کند. کتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد ترجمه‌ قسمت کوچکی از مجموعه داستان برگزیدگان جایزه ا. هنری 2017 (The O. Henry Prize stories) محسوب می‌شود که 17 داستان نفس‌گیر سال 2017 در مجلات ادبی آمریکا و کانادا را در دل خود جای داده است.

اسم این مجموعه برگرفته از نخستین داستان همین کتاب با نام آن قدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد (Too Good To Be True) به قلم میشل هانیون (Michelle Huneven) است. علاوه بر این شما در این کتاب داستان‌های مختلف دیگری از نویسندگان برجسته و نوظهوری مثل آلان روسی، ماری لاچیپل، جونیو پلانکت، جوزف اونیل، شروتی سوامی، میث ایسنر، پائولا پرونی، هیتر مانلی و... می‌خوانید.

خیلی از این قصه‌ها حاوی موضوعاتی معمولی و شاید به تعبیری کلیشه‌ای مثل مذهب، عشق، محبت، گذشت، دروغ و... هستند اما چنان ماهرانه به رشته‌ی تحریر در آمده‌اند که مقتدرانه وارد مجموعه او. هنری شدند.

به گفته لورا فورمن، سردبیر و ویراستار این مجموعه، داستان‌های موجود در کتاب حاضر این حقیقت را به شما گوشزد می‌کنند که جهان سرشار از آدم‌ها، اتفاقات و احساسات متعدد و بی‌انتهاست. زیرا داستان‌های این کتاب به شما این امکان را می‌دهند تا زندگی دیگری را تجربه کنید. در واقع هر داستان این اجازه را به شما خواهد داد تا درکی درست از مردمانی که نمی‌شناسید و مکان‌هایی که ندیده‌اید، داشته باشید.

نگاهی به جایزه ادبی او. هنری:

جایزه او. هنری با هدف پشتیبانی از هنر داستان‌نویسی کوتاه هر ساله در امریکا اجرا می‌شود. عنوان این جایزه برگرفته از نام ویلیام سیدنی پورتر مشهور به او. هنری نویسنده پرآوازه‌ی آمریکایی است و نخستین بار در سال 1918 به داستان کوتاه برگزیده تقدیم شد.

از بین 240 مجله در سراسر امریکا و کانادا، 20 داستان منتخب انگلیسی زبان می‌توانند با رقیبان خود برای دریافت این جایزه ادبی رقابت کنند. هر ساله سه هیئت منصفه برای بررسی آثار تعیین می‌شوند که هر یک از افراد آن، به طور مستقل عقیده خود را در رابطه با داستان بازگو می‌کنند.

کتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه خارجی هستید، این کتاب برای شما مناسب است.

لورا فورمن را بیشتر بشناسیم:

نویسنده‌ای امریکای تبار است که اغلب مردم او را به سبب ویراستاری مجموعه داستان‌های منتخب جایزه او. هنری می‌شناسند. بیشتر آثار لورا جی فورمن (Laura Furman) تاکنون در نیویورکر، میرابلا، پلوشارز و... منتشر شده است.

فورمن با تاسیس مجله داستان کوتاه امریکا، سه بار نامزد جایزه مجله ملی ایالات متحده شده است و اکنون در زمینه نویسندگی در دانشگاه تگزاس تدریس می‌کند.

در بخشی از کتاب آن قدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد می‌شنویم:

مرد بودایی حالش بد بود. منتظر بود حالش بهتر شود، ولی از زیر بار مسئولیت‌های مربوط به آئین بودایی‌اش شانه خالی نکرده بود؛ با آن حال، نه مراقبه‌اش را رها کرده بود، و نه انجام تمریناتش را پشت گوش انداخته بود. کامپیوتر شخصی‌اش را روی زانوانش گذاشته، و برای جلسه‌ای تصویری با یک دانش‌آموز داشت خودش را آماده می‌کرد. او در سالن مراقبه‌ای که در مرکز جنگل‌های انبوه گرمسیری سری‌لانکا قرار داشت و با تهویه‌ای مطبوع خنک می‌شد نشسته بود، و منتظر بود تا تماسش با زنی به نام الیس گرنت‌ول برقرار شود. الیس زنی بود که در شش ماه گذشته مرد بودائی آموزشش داده بود.

اواخر فصل بارندگی بود. خورشید هنوز طلوع نکرده بود. هر آنچه که بیرون از سالن بود مرطوب و سبز به نظر می‌رسید. در گرگ و میش آن لحظه، آسمان از خاکستری روشن به آبی فوق‌العاده شفافی تغییر رنگ داده بود. مرد بودایی، از پنجره‌ سالن می‌توانست آجان را ببیند. او همراه دو راهب کنار رودخانه‌ای که از جنگل می‌گذشت مشغول مراقبه بودند. آن‌ها روی حصیرهایی از جنس بامبو نشسته و گویی در جنگل سبز برجسته به نظر می‌رسیدند. آن‌ها مثل همه راهب‌ها رداهایی زعفرانی رنگ به تن داشتند، رداهایی که پوشیدنشان بین راهبان سنت تراوادا در جنگل، اجباری بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
آن‌قدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد: میشل هانیوِن
چیزی برای زنی جوان: جنویو پلانکت
مرد بودائی: َالن رسی
حمایت: پائولا پرونی
باغچه در شب: شروتی سوامی
یک بیرحمی: کوین باری
باغ شناور: ماری لاچیپل
مسافر قابل اعتماد: جوزف اونیل
نقطه آبی: کیث ایسنر
شیر: ویل ویتزل
پدال زدن تا کانادا: هیتر مانلی
عروس و مهمانی خیابانی: کیت کیلی
گلوری: لسلی نیکا آریماه
مرسدس بنز: مارتا کولی
به این دلیل که چون: مانوئل مانوز
سوت خانوادگی: جرارد وودوارد
دکمه‌بازی: فیونا مکفارلین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد
نویسنده
مترجممائده رحماندوست
ناشر چاپیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات251
زبانفارسی
شابک978-622-208-677-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد

برای دریافت کتاب آنقدر خوب که نمی‌تواند واقعی باشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.