معرفی و دانلود کتاب آنچه در من می‌گذرد

عکس جلد کتاب آنچه در من می‌گذرد
قیمت:
۲۶,۴۶۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنچه در من می‌گذرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنچه در من می‌گذرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنچه در من می‌گذرد

کتاب آنچه در من می‌گذرد مجموعه‌ای از اشعار عاشقانه‌‌ و دلنوشته‌های عارفه آژخ را دربرمی‌گیرد. سروده‌های این اثر سرشار از احساسات ژرف انسانی‌اند و مخاطب را نیز با خود به اعماق عواطف لطیف شاعر خواهند برد.

درباره‌ی کتاب آنچه در من می‌گذرد

عشق و عاشقی از آن دسته موضوعاتی است که از دیرباز، هم در قلمرو شعر کهن خودنمایی کرده و هم در عرصه‌ی شعر نو خود را به‌زیبایی نشان داده. البته عشق طی سده‌های حضور خود در شعر فارسی هر بار به رنگی درآمده و یا با عرفان همراه شده یا از نوع زمینی بوده و یا رنگی از وطن‌پرستی به خود گرفته اما همواره ثابت‌قدم بوده و حضور پررنگ خود را در شعر فارسی حفظ کرده. شاعران جوان و نوقلم ایرانی نیز از پرداختن به عشق غافل نشده‌اند و اگر هم عاشقانه‌سرا نبوده‌اند، بازهم برخی از اشعار خود را به سخن عشق اختصاص داده‌اند. کتاب آنچه در من می‌گذرد نیز از این قاعده مستثنی نیست و در نیمه‌ی نخست خود اشعاری را دربرمی‌گیرد که عارفه آژخ با درون‌مایه‌‌ی عاشقانه آن را سروده.

کتاب پیش‌رو در حقیقت دو بخش را شامل می‌شود. همگی اشعار در بخش ابتدایی قرار گرفته‌اند و بخش دوم نیز دلنوشته‌های آژخ را شامل می‌شود. مطالعه‌ی این اثر فرصتی خواهد بود تا خواننده در جهان خیال‌انگیز این هنرمند اوج بگیرد و سوار بر بال خیال او در قلمرو شعر و نثرش پرواز کند.

صمیمیت، سادگی و دوری از تکلف و پیچیدگی در سراسر سروده‌ها و دلنوشته‌های این کتاب موج می‌زند. همین نکته باعث می‌شود مخاطب حین مطالعه‌ی آن، با عارفه آژخ احساس هم‌ذات‌پنداری داشته باشد. توجه به عناصر طبیعت نیز در کتاب حاضر به‌خوبی به چشم می‌خورد. گویی خالق این اثر خود را در هماهنگی کامل با طبیعت می‌دیده و از زبان دریا و باران و آسمان برایمان سخت می‌گوید. دلنوشته‌های کتاب آنچه در من می‌گذرد را می‌توان قطعه‌هایی ادبی دانست که درهم‌تنیدگی ظرافت صنایع ادبی را با زبان لطیف عارفه آژخ نشان می‌دهند.

شعر و نثر شاعرانه‌ی امروز با همه‌ی تحولاتی که پشت سر گذاشته، اکنون صورت جدیدی به خود گرفته که اگر بخواهیم تصویری حقیقی از ادبیات معاصر عرضه کنیم، این صورت جدید را نیز باید بشناسیم. با توجه به آثار هنرمندانی چون نویسنده‌ی این کتاب می‌توانیم تحلیلی واقع‌گرایانه از تازه‌ترین دستاوردهای ادبیات کنونی به دست بیاوریم. اشعار و دلنوشته‌های عارفه آژخ را نشر مانیان به چاپ رسانده. علاقه‌مندان شعر امروز و یا طرفداران قطعه‌های ادبی و دلنوشته، مطالعه‌ی کتاب آنچه در من می‌گذرد را فراموش نکنند.

نکوداشت‌های کتاب آنچه در من می‌گذرد

  • کتاب آنچه در من می‌گذرد بیانگر عشق نویسنده است نسبت به عالم هستی. مطالعه‌ی اشعار و دلنوشته‌های عارفه آژخ را به همه‌ی مخاطبان توصیه می‌کنم. (اعظم آقابابایی، نویسنده، مدرس، پژوهشگر)

  • کتابی سرشار از احساس و مفاهیم دلنشین که مخاطب را با خود به دنیایی شیرین می‌برد. توصیه می‌کنم کتاب آنچه در من می‌گذرد را بخوانید و از این طریق مرغ جانتان را به پرواز درآورید. (نسرین سبزواری، کوچ، نویسنده، مدرس و مشاور)

کتاب آنچه در من می‌گذرد برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان اشعار عاشقانه و دلنوشته‌های عاطفی و سرشار از احساسات، همچنین افرادی را که خواهان آشنایی بیشتر با شاعران نوقلم ادبیات معاصر فارسی هستند، به مطالعه‌ی کتاب آنچه در من می‌گذرد دعوت می‌کنیم.

با عارفه آژخ بیشتر آشنا شویم

عارفه آژخ (1381) شاعر جوان ایرانی است که با نام هنری «دلوین» سروده‌های خود را به چاپ می‌رساند. او که در استان گلستان متولد شده، علاقه‌ی خود را به شعر و شاعری از همان کودکی نشان داد. تا جایی که در هجده‌سالگی توانست به‌طور حرفه‌ای به خلق اشعاری زیبا و خیال‌انگیز بپردازد. ترکیب زبان لطیف شاعرانه با مضامین عاشقانه از مشخصه‌های اشعار وی به شمار می‌روند. کتاب حاضر نخستین اثر اوست که به چاپ رسیده.

در بخشی از کتاب آنچه در من می‌گذرد می‌خوانیم

قامت آن سبز بلوط
در محبس پروانه شدن
پیله‌ی غوطه‌ور این زندگی
خواهد مجال گرم زندگی
دوریت سیل غمی‌ست
در چهره‌ی بی‌بال و پرم
جاودان هست فرشته‌ی این تنم
روزگار عاشقان وصف امید است هنوز
گرچه، اینک قصه شد افسانه دیوانگان
باب انصاف و لطافت بازست هنوز
از سر بی‌میلی و شرمندگی
در کنار قصه‌های زندگی

فهرست مطالب کتاب

اشعار
فراز عشق
کوی انتظار
عطش عشق
پلاک دلتنگی
نهال آرزو
وصال ماه
جان و جهان
طلسم دل
تبسم دل
دنیای بی‌رنگ
سیل غمی‌
تب سرد
آوای دل
خانه‌ی ویران
دل‌نوشته
ارغوان بیداری
دل دیوانه
بهار عاشق
رویای پرواز
صبح سپید
خانه‌ی ابری
گیسوان عشق
قلم خیالی
تاریکی همه جا را پر کرده بود دستم را بگیر
گاهی چشمانت پر اشک می‌شود بدون آنکه بفهمی چرا؟
جوانه‌ی دلتنگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنچه در من می‌گذرد
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات52
زبانفارسی
شابک978-622-7611-74-8
موضوع کتابکتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آنچه در من می‌گذرد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آنچه در من می‌گذرد

برای دریافت کتاب آنچه در من می‌گذرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.