معرفی و دانلود کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی
قیمت:
۶۹۱۶۰ ۳۴,۵۸۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی

کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی یک کتاب کمک‌درسی است که توسط اکرم پرنده پیرشهید گردآوری و تألیف شده است. همانطور که از نام کتاب برمی‌آید، کتاب پیش رو مخصوص دانش‌آموزان و معلمان پایه‌ی ششم دبستان طراحی شده و با در نظر گرفتن تمام سطوح یادگیری و استعداد محصلان، کتابی مناسب برای همه‌ی دانش‌آموزان این پایه است.

درباره‌ی کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات

کتب کمک‌درسی از دیرباز جایگاهی ویژه در امر آموزش داشته‌ و چنانچه با ساختاری مناسب تدوین شده باشند، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند مفاهیم دروس دشوارتری مانند ریاضی را بهتر درک کنند. اکرم پرنده پیرشهید کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی را مخصوص دانش‌آموزان و معلمان پایه‌ی ششم گردآوری کرده است. اثر حاضر با توجه به سبک تثبیت یادگیری طراحی شده تا مطالب کتاب به صورت پایدار در حافظه‌ی دانش‌آموز ثبت شوند. مرور منظم موضوعات درسی تا آخرین بخش از کتاب، عامل دیگری‌ست که به تثبیت و حفظ مطالب آموزشی منجر می‌شود.

کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی شامل تمام نکات و فرمول‌هایی می‌باشد که در کتاب ریاضی پایه‌ی ششم موجود هستند. سبک نگارش این اثر به گونه‌ای انتخاب شده که از ضعیف‌ترین دانش‌آموز تا محصلان تیزهوش می‌توانند از آن بهره ببرند و نگارنده به تمام سطوح یادگیری توجه داشته است. استفاده از جداول و نمودارهای متعدد باعث پرورش حافظه‌ی تصویری دانش‌آموزان می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند راه‌حل‌ها و فرمول‌های ریاضی را بهتر درک نمایند.

کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی توسط انتشارات مانیان به چاپ رسیده و در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفته است.

کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی مناسب چه کسانی است؟

معلمان و دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی مخاطبان اصلی کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات هستند و می‌توانند از این کتاب کمک‌درسی بهره ببرند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: عدد و الگوهای عددی
فصل دوم: کسر
فصل سوم: عدد اعشاری
فصل چهارم: تقارن و مختصات
فصل پنجم: اندازه‌گیری
فصل ششم: تناسب و درصد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات318
زبانفارسی
شابک978-622-7725-09-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۱۶۰ ۳۴,۵۸۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب آهسته و پیوسته همگام با ریاضیات پایه ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.