معرفی و دانلود کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO

عکس جلد کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO

کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO، روش‌های کار با این نرم‌افزار معروف در حوزه‌ی موسیقی را برای ساخت آهنگ‌هایی گوش‌نواز آموزش می‌دهد. آموزش‌های این کتاب‌ به‌گونه‌‌ای تدوین شده تا بدون پیش‌نیاز، به‌راحتی آهنگ‌های دلخواه را با این نرم‌افزار تنظیم کنید. کتابی که از آن صحبت می‌کنیم را شان فردمن، به رشته‌ی تحریر در آورده است.

درباره‌ی کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO

کتاب آهنگ‌سازی و تولید موسیقی با FL STUDIO (FL Studio cookbook)، منبعی ارزشمند برای فراگیری نرم‌افزار اِف.‌اِل استودیو به‌حساب می‌آید. نویسنده‌ی این کتاب در ابتدا توضیح می‌دهد که اف‌.ال‌ استودیو، به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین نرم‌افزارهای تولید موسیقی شناخته می‌شود. این نرم‌افزار از زمان عرضه تاکنون، سنگ‌ِ دستِ آهنگسازهایی است که روش‌های دیجیتال را برای تنظیم موسیقی ترجیح می‌‌دهند. شاون فردمن، آهنگسازی است که قراردادهایی کلان با سلاطین دنیای موسیقی بسته است. وی تجربه‌های خود برای آهنگ‌سازی با اف‌.‌ال‌ استودیو را با زبانی ساده در این کتاب به مخاطب منتقل می‌کند. فردمن، ابتدا در این کتاب توضیح می‌دهد که اف‌.ال‌. استودیو، بستری خام برای خلاقیت و هنرنمایی آهنگ‌سازان فراهم کرده است. آهنگ‌سازان با اضافه‌کردن ملودی‌های دلخواه و ترکیب آن‌ها، آهنگ خود را در اف.ال استودیو می‌سازند. نویسنده در ادامه آموزش‌های خود به روش‌های جالبی برای ایجاد افکت‌های صوتی، استفاده از برابرسازی، فشرده‌سازی، و محدودسازی در اف‌.ال‌ استودیو اشاره می‌کند.

کتاب آهنگ‌سازی و تولید موسیقی با FL STUDIO، در ابتدا به پیش‌نیازهایی لازم برای ساخت آهنگ با این نرم‌افزار اشاره می‌کند. نویسنده قبل از فصل نخست، به تعریفی از مفاهیم رایج در ساختار آهنگ می‌پردازد. فصل اول این کتاب به تنظیمات اف‌.‌ال استودیو اختصاص دارد. شناسایی کارت‌های صدا، رابط‌های صوتی، نصب اف‌.‌ال استودیو، ساخت ایستگاه صوتی دیجیتال، نصب ابزارهای مجازی و افکت‌ها، از آموزش‌هایی است که در فصل نخست کتاب پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد. در دومین فصل از این کتاب به کار با مرورگر و گرفتن صداهای جدید در مرورگر اشاره می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO

سومین فصلِ کتاب آهنگ‌سازی و تولید موسیقی با FL STUDIO به کار با ترتیب سنج‌ و کانال‌ها اشاره می‌کند. در نهایت به فصل چهارم این کتاب می‌رسیم که آموزش‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز دارد. شان فردمن (Shaun Friedman) در فصل چهارم این کتاب به آموزش ساخت آهنگ در اف.‌ال استودیو می‌پردازد. استفاده از فهرست پخش در پنجمین فصلِ این کتاب آموزش داده می‌شود. نویسنده در ششمین فصل کتاب به استفاده از میکسرِ اف.‌ال‌ استودیو اشاره می‌کند. هفتمین فصل کتاب، که استفاده از ادیسون نام دارد، واپسین فصل این اثر آموزشی به‌حساب می‌آید. جالب است بدانید شان فردمن، برای توضیح راحت آموزش‌های این کتاب، دستورالعمل‌هایی را ذکر کرده است. جالب‌تر اینکه کتاب آهنگ‌سازی و تولید موسیقی با FL STUDIO، مجموعاً ۴۰ دستورالعمل کاربردی برای ساخت موسیقی دارد. آشنایی با این دستورالعمل‌ها و انجام آن‌ها، اطلاعات لازم برای هنرنمایی و ساخت موسیقی را در اختیار علاقه‌مندان تنظیم موسیقی‌های دیجیتال قرار می‌دهد.

در این کتاب اشاره می‌شود که نرم‌افزارهای دیگری نیز برای تنظیم موسیقی و آهنگ‌سازی وجود دارد. با این حال، تجربه ثابت کرده که اِف.‌ال استودیو جای پای محکمی در صنعت موسیقی بین‌المللی ایجاد کرده است. در نتیجه با فراگیری اطلاعات این کتاب، به‌راحتی می‌‌توانید وارد دنیای بین‌المللی آهنگ‌سازی شوید و سری در بین سرهای سلاطین دنیای موسیقی در آورید.

انتشارات نبض دانش، وظیفه چاپ و نشر کتاب آهنگ‌سازی و تولید موسیقی با FL STUDIO را بر عهده گرفته است. این کتاب را محمدرضا شیروانی از انگلیسی به فارسی برگردانده است.

کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به محبوبیت و رواج اف‌.‌ال‌ استودیو، تمامی هنرمندان فعال در حوزه‌های مختلف موسیقی را به مطالعه‌ی کتاب آهنگ‌سازی و تولید موسیقی با FL STUDIO تشویق می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO می‌خوانیم

گام‌ها در ترتیب سنج به ترتیب از چپ به راست، شامل باکس‌های مربعی خاکستری و قرمز رنگ هستند. فرآیند ورود برای این گام‌ها با کلیک چپ ماوس صورت گرفته و کلیک راست روی گام‌ها موجب پاک شدن آن‌ها می‌شود. همچنین، در سمت چپ هر کانال، پارامترهای «پنینگ» (panning)، «حجم» (volume) و «انفرادی» (solo) موجود هستند.

کانال‌ها در ترتیب سنج به‌عنوان ستون فقرات تولید کل موسیقی شما شناخته می‌شوند. آن‌ها از تمام فایل‌های WAV و، MP3 ابزارهای مجازی و کلیپ‌های صوتی ساخته خواهند شد. همچنین رنگ‌های مختلف را براساس تنظیمات پیش‌فرض FL Studio تغییر خواهند داد و این به شما کمک می‌کند تا کانال‌های خاص را تشخیص دهید.

فهرست مطالب کتاب

درباره نویسنده
آنچه شما برای این کتاب نیاز دارید
این کتاب برای چه کسانی مفید است؟
قبل از شروع کتاب شما را با چند مفهوم رایج در ساختار آهنگ آشنا خواهیم کرد
فصل اول: تنظیمات FL STUDIO
فصل دوم: استفاده از مرورگر
فصل سوم: کار با ترتیب‌سنج و کانال‌ها
فصل چهارم: ساخت آهنگ شما
فصل پنجم: استفاده از فهرست پخش
فصل ششم: استفاده از Recording Audio و FL Studio Mixer
فصل هفتم: استفاده از ادیسون
فصل هشتم: رندر و خروجی گرفتن از پروژه شما
فصل نهم: انعطاف‌پذیری آهنگ شما
فصل دهم: خودکارسازی (اتومیشن) ضبط
فصل یازدهم: FL Studio در Rewiring Reason

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO
نویسنده
مترجممحمدرضا شیروانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات187
زبانفارسی
شابک978-622-6726-02-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های آموزش موسیقی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO

برای دریافت کتاب آهنگسازی و تولید موسیقی با FL STUDIO و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.