معرفی و دانلود کتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس

عکس جلد کتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس

کتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس نوشته‌ی سجاد سلیمانی سروستانی و محبوبه زارع، علاوه بر تحلیل جزئیات اقتصادی و مالی بازار بورس، افت و خیز سقوط قیمت سهام را در شرکت‌های مورد تایید در بورس تهران وارسی می‌کند.

درباره‌ی کتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس:

بدون شک تا به الان این سوال در ذهنتان شکل گرفته که بورس دقیقا چیست و چطور می‌توان با سرمایه‌گذاری صحیح در آن به موفقیت رسید. تفکر اصلی شکل‌گیری بازار سرمایه‌گذاری بورس از زمانی شکل گرفت که تعدادی از بازرگانان اروپایی در فعالیت‌های تجاری خود دچار ضررهای مالی شدند و به دنبال چاره‌ای بودند تا قادر باشند ضرر مالی خود را جبران کنند و یا حتی جلوی آن را بگیرند.

تا چند سال اخیر بیشتر مردم سرمایه‌ی خود را در حساب بانکی پس‌انداز می‌کردند، زیرا با دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری آشناییت نداشتند اما در حال حاضر اکثریت جامعه به سمت روش‌هایی جهت کسب درآمد بیشتر و سرمایه‌گذاری روی آوردند که یکی از آن‌ها سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار است.

اصلا چرا کسب اطلاعات و آموزش در بورس حائز اهمیت است؟

برای اینکه بورس را به بازارهای دیگر ترجیح دهید، سه دلیل بسیار مهم وجود دارد. اول آنکه می‌توانید در بلند مدت به سود زیادی برسید، آنقدر زیاد که در هیچ بازار دیگری تجربه نخواهید کرد.

دوم بالا رفتن قیمت سهام، زندگی مردم را مختل نمی‌کند. در حالیکه اگر دلار دو برابر شود، اکثریت جامعه درگیر چالش‌های اقتصادی زیادی می‌شوند.

سومین دلیل آنکه اگر شما با پولی که دارید یک مجسمه طلا بخرید، قیمت طلا هر قدر هم افزایش یابد، پس از گذشت سال‌ها باز هم همان مجسمه طلا را دارید، اما اگر با سرمایه‌ی خود یک گاو بخرید، گاوها گوساله بیاورند می‌توانید کم کم یک گاوداری بزرگ راه بیاندازید. بورس دقیقا همینگونه است! موضوع اصلی این کتاب وارسی اثرات ندادن مالیات بر ارزش شرکت و همچنین تأثیر آن بر سقوط قیمت سهام است.

کتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که تمایل دارند تا با بازار بورس و افت و خیزهای قیمت آن آشنا شوند و با دانش کافی این مسیر را طی کنند.

در بخشی از کتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس می‌خوانیم:

پرداخت مالیات منجر به کاهش سود و وجوه نقد متعلق به شرکت و سهامداران و انتقال این منابع به دولت می‌گردد. این موضوع سبب می‌شود که شرکت از طریق مدیران خود و با استفاده از گزارشگری مالیاتی متهورانه اقدام به فرار از پرداخت مالیات نمایند. اگرچه از دیدگاه تئوری‌های سنتی، اجتناب از پرداخت مالیات منجر به افزایش ارزش شرکت از طریق انتقال ثروت از دولت به سهامداران می‌گردد؛ با این حال، در این دیدگاه ویژگی مهم شرکت‌های امروزی، یعنی جدایی مالکیت از مدیریت در نظر گرفته نشده است.

بر مبنای تئوری نمایندگی تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که اجتناب مالیاتی می‌تواند اقدامات فرصت طلبانه | مدیران مانند دستکاری سود را افزایش دهد. چنانچه مدیریت شرکت اقدام به نگهداری و عدم افشای اخبار بد برای یک مدت طولانی کند، بین ارزش ذاتی و ارزش بازار سهام، یک شکاف یا حباب قیمتی ایجاد می‌شود. هنگامی که توده اخبار منفی انباشت شده به نقطه اوج می‌رسد، به یکباره وارد بازار شده و به ترکیدن حباب قیمتی و سقوط قیمت سهام می‌انجامد. علاوه بر این، انباشت و عدم افشای اخبار منفی مانع از انجام اقدامات اصلاحی به موقع یا تصفیه پروژه‌های زیان ده توسط سهامداران و اعضای هیئت مدیره می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: کلیات
فصل 2: مبانی و مطالعات پایه
فصل 3: ابزار و روش‌ها
فصل 4: تجزیه و تحلیل داده‌ها
 نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات ماهواره
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-622-266-250-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس

برای دریافت کتاب اثر مدیریت سود و فرار مالیاتی در بورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.