معرفی و دانلود کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور

عکس جلد کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور
قیمت:
31200 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور

کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور رمانی تصویری از آرون بلیبی، درباره چهار موجود ترسناک است که دنیا را از حمله‌ی حیوانات زامبی شده نجات دادند و به عنوان قهرمان بین مردم شناخته می‌شوند.

موضوع کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور چیست؟

بعد از اینکه بچه مثبت‌ها یعنی آقای مار، آقای گرگ، آقای کوسه و آقای پیرانا به همراهی رتیلی به نام لنگ‌دراز زمین را از زامبی‌ها نجات دادند، موجودات بیگانه به آنجا حمله کردند. اما بچه مثبت‌ها همچنان خارج از زمین هستند و نمی‌توانند برگردند.

بچه مثبت‌ها که سفینه فضایی‌شان خراب شده و برای برگشت به زمین عجله و هیجان دارند سوار سفینه دیگری می‌شوند تا به زمین برگردند. آن‌ها موفق می‌شوند به زمین برگردند اما یک مشکل وجود دارند، سفینه‌ای که با آن به زمین برگشتند در واقع یک ماشین زمان بوده و آن‌ها را به کره زمین در زمان حیات دایناسور‌ها آورده است.

کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور (The Bad Guys in Do You Think He Saurus) هفتمین و آخرین جلد از «مجموعه‌ی اراذل و اوباش» است و متن ساده و روانی دارد، لحن طنز کتاب به همراه تصاویر بامزه و جذاب آن بسیار سرگرم کننده می‌باشد و شما را با خود همراه می‌کند.

درباره مجموعه‌ی اراذل و اوباش:

مجموعه کتاب‌های اراذل و اوباش از جمله پرفروش‌ترین رمان‌های تصویری کودکان است که جلد اول آن در سال 2015 منتشر شد. داستان‌های این مجموعه درباره چهار دوست است که ترسناک و خشن به نظر می‌رسند، آقای گرگ، آقای مار، آقای کوسه و آقای پیرانا. آن‌ها می‌خواهند با انجام دادن کارهای خوب به همه ثابت کنند که درموردشان اشتباه می‌کنند اما درگیر اتفاقات بامزه و دردسرهای عجیبی می‌شوند. مجموعه‌ی اراذل و اوباش در سال 2019 در رتبه نخست لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز در شاخه کتاب‌های مجموعه‌ای کودکان قرار گرفت.

با آرون بلیبی بیشتر آشنا شویم:

آرون بلیبی (Aaron Blabey) متولد 1974 در استرالیا است. او تا سال 2005 علاوه بر نویسندگی و تصویرگری کتاب‌های کودکان و نوجوانان، بازیگر هم بود و در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متعددی حضور داشت. بعد از خداحافظی از دنیای بازیگری، تمام وقت تمرکزش را بر روی کتاب‌های کودک و نوجوان و کار در آژانس تبلیغاتی گذاشته است. بلیبی برای بازی در سریال هاروی مک هوگ برنده جازه آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا شد.

کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به همه کودکان 7 تا 12 سال که به داستان‌های طنز علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

(این کتاب دارای حجم بیش از ۲۰ مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور می‌خوانیم:

- خب رفقا... ما یک ضرب المثل توی بولیوی داریم که می‌گوید: اگر دایناسورها یک لقمه‌ات کنند بهتر از این است که یک مشت فضایی دست‌دماغی دخلت را بیاورند.
- عمرا همچین ضرب‌المثلی توی بولیوی وجود داشته باشد.
- راست می‌گویی نیست. ولی بازهم بدبخت شدیم.
- دلم می‌خواهد بدانید من عاشق همکاری با شما بودم. فقط از این ناراحتم که فرصت نشد با هم دنیا را نجات دهیم.
- غم به دلت راه نده سرباز... چون ماجرا تازه شروع شده!

این کتاب جهت مطالعه در رایانه بهینه‌سازی نشده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور
نویسنده
مترجمرژینا قوامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات185
زبانفارسی
شابک978-600-462-414-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
31200 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور

پرنیان محمدی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
من این کتاب رو خواندم بد نبود. من به این کتاب ۳ ستاره می‌دهم.
سبحان شایسته مهر
۱۳۹۹/۹/۹
خوب بود دوستش داشتم در مورد چیز‌های خوبه
ساناز عطایی
۱۴۰۱/۲/۱۷
به قول اقا مهرسام خیلی متنوع و خوب بود
amin chegeni zadeh
۱۴۰۰/۶/۱
کتاب دارای سبک داستانی خاص و جالبی هست
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور

برای دریافت کتاب اراذل و اوباش 7: چی چی ناسور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.