معرفی و دانلود کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا

عکس جلد کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا
قیمت:
۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا

کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا اثر آرون بلیبی، رمان تصویری است درباره بچه مثبت‌ها، یک گروه چهار نفره از حیواناتی با سابقه ترسناک که می‌خواهند با انجام کارهای خوب، گذشته بدشان را جبران کنند.

موضوع کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا چیست؟

دنیا خیلی بهم ریخته است. حمله‌ی پیشی‌های زامبی گوشت‌خوار بد بود اما بدتر از آن حمله‌ی هاپوهای زامبی، اسب کوچولوهای زامبی، خرگوشک‌های زامبی و... است که به زامپیشی‌ها اضافه شده‌اند. آن‌ها همه چیز را نابود می‌کنند و به همه حمله می‌کنند. تمام این اتفاقات زیر سر دکتر مربای خبیث است. گروه بچه مثبت‌ها به کمک مامور روباه متوجه شده‌اند دکتر مربا به ماه فرار کرده است. آن‌ها می‌خواهند یک موشک قرض بگیرند و با آن به ماه سفر کنند تا دکتر مربا را بگیرند.

کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا (The Bad Guys in Intergalactic Gas) پنجمین جلد از «مجموعه‌ی اراذل و اوباش» است و متن ساده و روانی دارد، لحن طنز کتاب به همراه تصاویر بامزه و جذاب آن بسیار سرگرم کننده می‌باشد و شما را با خود همراه می‌کند.

درباره مجموعه‌ی اراذل و اوباش:

مجموعه کتاب‌های اراذل و اوباش از جمله پرفروش‌ترین رمان‌های تصویری کودکان است که جلد اول آن در سال 2015 منتشر شد. داستان‌های این مجموعه درباره چهار دوست است که ترسناک و خشن به نظر می‌رسند، آقای گرگ، آقای مار، آقای کوسه و آقای پیرانا. آن‌ها می‌خواهند با انجام دادن کارهای خوب به همه ثابت کنند که درموردشان اشتباه می‌کنند اما درگیر اتفاقات بامزه و دردسرهای عجیبی می‌شوند. مجموعه‌ی اراذل و اوباش در سال 2019 در رتبه نخست لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز در شاخه کتاب‌های مجموعه‌ای کودکان قرار گرفت.

با آرون بلیبی بیشتر آشنا شویم:

آرون بلیبی (Aaron Blabey) متولد 1974 در استرالیا است. او تا سال 2005 علاوه بر نویسندگی و تصویرگری کتاب‌های کودکان و نوجوانان، بازیگر هم بود و در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متعددی حضور داشت. بعد از خداحافظی از دنیای بازیگری، تمام وقت تمرکزش را بر روی کتاب‌های کودک و نوجوان و کار در آژانس تبلیغاتی گذاشته است. بلیبی برای بازی در سریال هاروی مک هوگ برنده جازه آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا شد.

کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به همه کودکان 7 تا 12 سال که به داستان‌های طنز علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

(این کتاب دارای حجم بیش از ۲۰ مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا می‌خوانیم:

- مامور روباه؟ حالا قرار است چی کار کنیم؟
- آره، حالا باید چی کار کنیم؟ من خیال می‌کردم تو یک مامور مخفی خفن هستی. حالا چی شده که دیگر هیچ کس به حرفت هم گوش نمی‌کند؟ یک حسی بهم می‌گوید انجمن جهانی قهرمانان فقط یک مشت چرت و پرت...
- ممنون پیرانا.
- قابلی نداشت گوگوری.
- دفعه‌ی اولی که همدیگر را دیدیم هم گفتم؛ آقای مار انجمن جهانی قهرمانان یک سازمان سری است. مامورهای عادی از وجود ما بی‌خبرند. برای همین هم ما باید دنبال یک راه دیگر باشیم...

این کتاب جهت مطالعه در رایانه بهینه‌سازی نشده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا
نویسنده
مترجمرزینا قوامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات153
زبانفارسی
شابک978-600-462-216-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا

فاطمه غطاوی
۱۴۰۱/۶/۵
این کتاب رو خیلی دوست دارم خیلی بامزه بود. پیشنهاد می‌کنم برای کودکان کوچک سعی کنید دستتون رو زیر تصاویری که دارید می‌خوانید بزارید تا کودک بهتر متوجه داستان بشه. از اول تا آخر «1تا7» مجموعه‌ی اراذل اوباش رو بخونید خیلی بامزه بود پیشنهاد میکنم.
Ava Poorahmad
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
خیلا جالب و طنزو خیلی خیلی بامزه آخه دکتر مربا هم شد اسم
Diba Yasini
۱۴۰۰/۶/۲۸
عالی بود
کتاب سرگرم کننده‌ای هست
زنده باد کتابراه
زهره پوراکبر
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بی خودِ
اصلاً نگیریدش
یسنا روحانی
۱۴۰۰/۷/۲۵
خیلی خنده داره و خیلی بامزه بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا

برای دریافت کتاب اراذل و اوباش 5: خنثی کردن اشعه‌ی دکتر مربا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.