معرفی و دانلود کتاب ارتباطات موثر در املاک: نکات ریز اما سرنوشت‌ساز در قراردادنویسی

عکس جلد کتاب ارتباطات موثر در املاک: نکات ریز اما سرنوشت‌ساز در قراردادنویسی
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارتباطات موثر در املاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارتباطات موثر در املاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارتباطات موثر در املاک: نکات ریز اما سرنوشت‌ساز در قراردادنویسی

آیا می‌خواهید راز موفقیت در حرفه‌ی مشاوره‌ی املاک را بدانید و در این شغل حرفه‌ای شوید؟! فرشید نادری نژاد و ایمان فارسیجانی در کتاب ارتباطات موثر در املاک همه‌ی اصول برقراری ارتباط موثر را به شما آموزش می‌دهند. با استفاده از این اثر، ‌می‌توانید بر اصول استاندارد برخورد با مشتریان خود مسلط شوید، آن‌ها را اقناع کنید و در نهایت درآمد خود را افزایش دهید.

درباره‌ی کتاب ارتباطات موثر در املاک

کتاب ارتباطات موثر در املاک اثر فرشید نادری‌نژاد و ایمان فارسیجانی برای اولین بار در سال 1401 به چاپ رسید. داشتن ارتباطات قوی و موثر یکی از مهم‌ترین موارد برای رسیدن به موفقیت شغلی است. نیاز به یادگیری این مهارت در مشاغلی مانند مشاوره‌ی املاک بیشتر احساس می‌شود.؛ چرا که عمده فعالیت مشاوران املاک بر گفت‌وگو و مذاکره تمرکز دارد. در واقع، برخورداری از هنر ارتباط موثر با مشتریان بر میزان درآمد شاغلان در این حرفه تاثیر مستقیمی دارد. اگر دوست دارید درآمد خود را افزایش دهید، باید روی یادگیری مهارت ارتباطات موثر سرمایه‌گذاری کنید. برای این منظور مطالعه‌ی کتاب ارتباطات موثر در املاک بسیار موثر عمل می‌کند و می‌توان آن را به‌عنوان یک راهنمای عملی بسیار خوب به کار گرفت.

فرشید نادری‌نژاد و ایمان فارسیجانی کتاب ارتباطات موثر در املاک را در 7 فصل نگاشته‌اند. آن‌ها در ابتدا تعریف دقیقی از مفهوم ارتباط و ارتباط موثر ارائه می‌کنند و در ادامه اصول برقراری چنین ارتباطی را به مخاطبان آموزش می‌دهند. همچنین در کتاب حاضر بر مواردی نظیر اعتمادسازی نیز تاکید می‌شود که حاصل برقراری ارتباط درست و موثر است. نویسندگان در این اثر تاکید می‌کنند فروش درست زمانی اتفاق می‌افتد که مشتری به شما و کسب و کارتان اعتماد کند. اما اعتمادسازی در حرفه مشاوران املاک نقشی محوری را بازی می‌کند و نکته مهم اینجاست که اعتمادسازی در این حرفه مستقیما به توانایی برقراری ارتباط درست با مشتریان بستگی دارد. احتمالا شما هم متوجه این موضوع شده‌اید که تمام مشاوران املاک موفق و پردرآمد به خوبی می‌توانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. اگر شما هم در این حرفه مشغول فعالیت هستید یا دوست دارید وارد این صنف شوید، این اثر را بخوانید تا مهارت خود در برقراری ارتباط موثر را تقویت کنید.

کتاب ارتباطات موثر در املاک برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب ارتباطات موثر در املاک را به تمام مشاوران املاک و صاحبان بنگاه‌های معاملات املاک پیشنهاد می‌کنیم.

با نویسندگان کتاب ارتباطات موثر در املاک بیشتر آشنا شویم

فرشید نادری‌نژاد مجری، گوینده، نویسنده و مدرس مهارت‌های ارتباطی است که در سال 1377 در تهران به دنیا آمد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته‌ی روابط دیپلماتیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز گذراند. از جمله آثار ترجمه و تالیفی او می‌توان به کتاب‌های «همیشه بدانید چه بگویید»، «چگونه با هر کسی فورا ارتباط برقرار کنید»، «چگونه با هر کسی صحبت کنید»، «دنبال نخود سیاه نروید» و ... اشاره کرد.

ایمان فارسیجانی نیز نویسنده جوان ایرانی و متولد سال 1377 است. تنها اثری که تاکنون از این نویسنده منتشر شده، کتاب «ارتباطات موثر در املاک» نام دارد.

در بخشی از کتاب ارتباطات موثر در املاک می‌خوانیم

سعی کنید در صحبت‌های‌تان برای ارتباط بهتر گرفتن با طرف مقابل‌تان هیچ وقت این حس را منتقل نکنید که دارید یک چیزی را به او می‌فروشید و بهتر است بگوییم، سعی کنید طوری رفتار نکنید که طرف فکر کند به خاطر منافع خودتان در تلاش هستید که این معامله به ثمر برسد. هرجا که توانستید طوری با طرف مقابل‌تان ارتباط برقرار کنید که او شما را در کنار خود ببیند و فراموش کند که قرار است به شما کمیسیون پرداخت کند؛ در این حالت قطعاً شما پیروز میدان خواهید بود، حتی اگر معامله‌ای صورت نگیرد. در واقع، این مبحث همان توانایی برقراری ارتباط مؤثر است که در موردش صحبت می‌کنیم. ما در رفتار، گفتار، کردار، نگاه و عمل خودمان نشان می‌دهیم که خواسته‌ی قلبی‌مان این هست که بتوانید بهترین و ایده‌آل‌ترین خرید را برای متقاضی و بهترین و ایده‌ال‌ترین فروش را برای مالکین‌مان رقم بزنیم حتی اگر منافع‌مان در آن نباشد و قرار باشد این اتفاق توسط مشاور املاک دیگری صورت گیرد.

برای درک بهتر اشاره می‌کنم که اگر قرار هست متقاضی ما خرید بهتری را توسط همکاران‌مان داشته باشد که برای ما هیچ آورده‌ای ندارد، ما از آن بسیار خوشحال می‌شویم و استقبال می‌کنیم؛ در واقع منافع او (خریدار) را به منافع خودمان ارجع می‌دانیم و در خصوص مالکین هم به همین ترتیب عمل می‌کنیم. اگر بتوانید در این روش توانمند شوید، تضمین می‌کنیم که انقلابی در کسب و کار و تعداد جلسات‌تان اتفاق بیفتد، و دقیقاً همان موقع است که مالک و متقاضی‌هایتان شیفته‌ و دیوانه‌ی شما خواهند شد و حتی اگر از سمت مشاور دیگری، موردی معرفی شود، باز هم دوست دارند که حداقل بازدید آن فایل را با حضور شما انجام دهند؛ یا اگر بازدید کرده باشند، دوست دارند که جلسه‌ی آن را شما برگزار کنید یا حداقل شما هم بازدید کنید و نظر کارشناسی‌تان را بگویید؛ این مسئله قطعاً در خرید یا عدم خرید آن فایل، بسیار تعیین‌کننده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: تعریف ارتباط و ارتباط موثر
فصل 2: سبکهای ارتباطی
فصل 3: اصول برقراری ارتباط موثر
فصل 4: اهداف و انواع ارتباط
فصل 5: ویژگیهای پیام موثر
فصل 6: تعارض
فصل 7: چگونه مشتریانمان را از دست میدهیم
از زبان نویسنده – ایمان فارسیجانی
از زبان نویسنده – فرشید نادری نژاد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارتباطات موثر در املاک: نکات ریز اما سرنوشت‌ساز در قراردادنویسی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-622-7977-04-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارتباطات موثر در املاک

فاطیما عاشوری
۱۴۰۱/۱۱/۴
این کتاب اصول کلی مشتری مداری و نکات ریز قرارداد نویسی روبه زبان ساده توضیح میده
و من خوندن این کتاب رو به مشاورای حرفه‌ای و تازه کار توصیه می‌کنم
امین خوش نیت
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کتاب فوق العاده زیبا و ارزشمندی است پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
Farzad radmard
۱۴۰۲/۳/۲۰
خیلی معمولی بود، احساس کردم خلاصه شده خیلی اب رفته یک کتاب دیگس
محمد دشتی
۱۴۰۲/۱/۳۰
کتابی خوب و آغازگر در را ایجاد یک ارتباط مؤثر
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب ارتباطات موثر در املاک

برای دریافت کتاب ارتباطات موثر در املاک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.