معرفی و دانلود کتاب ارزش گذاری دانش روزانه در سازمان‌ها: قابلیت ردیابی و سرمایه سازی

عکس جلد کتاب ارزش گذاری دانش روزانه در سازمان‌ها: قابلیت ردیابی و سرمایه سازی
قیمت:
۲۸۵۰۰ 14250 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارزش گذاری دانش روزانه در سازمان‌ها: قابلیت ردیابی و سرمایه سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارزش گذاری دانش روزانه در سازمان‌ها: قابلیت ردیابی و سرمایه سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارزش گذاری دانش روزانه در سازمان‌ها: قابلیت ردیابی و سرمایه سازی

کتاب ارزش گذاری دانش روزانه در سازمان‌ها: قابلیت ردیابی و سرمایه سازی نوشته‌ی مارک بیور، مفهوم دانش روزانه را توضیح می‌دهد و به شما در مواجه شدن با چالش‌های مدیریتی آن کمک می‌کند.

مارک بیور در ابتدای کتاب خود به شرح مفاهیم و سوال‌های اصلی پیرامون این موضوع می‌پردازد و به شما می‌گوید که دانش روزانه بیشتر متشکل از دانش فنی حاصل از کار روزانه انسان است. کتاب ارزش‌گذاری دانش روزانه در سازمان‌ها: قابلیت ردیابی و سرمایه‌سازی (Daily knowledge valuation in organizations: traceability and capitalization) یک راهنمای کوتاه است تا اگر می‌خواهید رویکردی سازمانی به دانش روزانه و کار خود در موقعیت‌ها و شرایط مختلف داشته باشید از آن استفاده کنید.

در بخشی از کتاب ارزش‌گذاری دانش روزانه در سازمان‌ها می‌خوانیم:

مفهوم دانش از زمان باستان تعریف شده است. به عنوان مثال، افلاطون فکر را مدل ذهنی اشیا تعریف می‌کند. هراکلایت سخن را به مثابه‌ی مثلثی می‌داند که فکر را از بیان و واقعیت متمایز می‌سازد. سوسور مبنای نمادشناختی را نمایش دانش نهفته در فعالیت مرتبط با یک نماد مشخص تعریف می‌کند.

در حال حاضر، از این نمایش‌ها استفاده‌ی بسیار زیادی برای تقویت یادگیری از تخصص و تجربه‌ی گذشته می‌شود. به طوری که انسان مجبور است مفاهیم را نسبت به مرجع آن‌ها بشناسد تا مقصود معنی‌دار شود.

معنی، ترکیبی از یک دلالت‌کننده (شکلی که نماد به خود می‌گیرد) و یک دلالت شونده (مفهومی که نماد آن را نشان می‌دهد) است. در این نظریه، انسان یک نماد را به کمک دلالت کننده و دلالت شونده آن می‌شناسد. مثلث نمادشناختی، نمایش این نظریه را با استفاده از سه بُعد دانش یعنی «معنی»، «مرجع» و «نماد» تکمیل می‌کند: انسان بر اساس مرجع خود، معنایی را به یک نماد می‌دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارزش گذاری دانش روزانه در سازمان‌ها: قابلیت ردیابی و سرمایه سازی
نویسنده
مترجمروح الله جعفری
ناشر چاپیانتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات298
زبانفارسی
شابک978-622-248-034-9
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۲۸۵۰۰ 14250 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ارزش گذاری دانش روزانه در سازمان‌ها: قابلیت ردیابی و سرمایه سازی

برای دریافت کتاب ارزش گذاری دانش روزانه در سازمان‌ها: قابلیت ردیابی و سرمایه سازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.