معرفی و دانلود کتاب از خطر ایمن باشیم!

برای دانلود قانونی کتاب از خطر ایمن باشیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از خطر ایمن باشیم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از خطر ایمن باشیم!

الوین سیلوراستاین با همکاری همسر و فرزند خود، ویرجینیا سیلوراستاین و لورا سیلوراستاین نان اقدام به تألیف کتاب از خطر ایمن باشیم! نموده تا خطرات احتمالی‌ای که کودکان در محیط زندگی، مدرسه و بازی با آن‌ها مواجه هستند را به آن‌ها متذکر شود و روش‌های ایمن ماندن از آن خطرات را به کودکان آموزش دهد.

درباره‌ی کتاب از خطر ایمن باشیم!

سوختن دست کودکی در اثر برخور با شیء داغ، سقوط از تراس، زمین‌خوردن هنگام بازی، تصادف در هنگام عبور از خیابان و...؛ این‌ها همه خطراتی هستند که کودکان در طول روز با آن‌ها مواجه می‌شوند و ما بارها و بارها اخبار دلخراش مربوط به آن‌ها را می‌شنویم و آزرده‌خاطر می‌شویم. مشکل چیست؟ آیا والدین در آموزش اصول ایمنی به فرزندان خود موفق نبوده‌اند یا همه‌ی این‌ها نتیجه‌ی بی‌توجهی کودکان است؟

کودکان نیز همچون انسان‌های دیگر روی خوشی به نصیحت دیگران نشان نمی‌دهند و حتی از سر لجبازی در جهتی مخالف نصیحت‌ها پیش می‌روند و همین موضوع علت اکثر اخبار ناخوشایندی است که می‌شنویم. کتاب از خطر ایمن باشیم! (Staying safe) نوشته‌ی الوین سیلوراستاین (Alvin Silverstein)، ویرجینیا سیلوراستاین (Virginia B Silverstein) و لورا سیلوراستاین نان (Laura Silverstein Nunn) اینجاست تا به آموزش نکات ایمنی در خانه، مدرسه و هنگام بازی بپردازد و کودکان را از خطرات دنیای پیرامون حفظ نماید.

کتاب از خطر ایمن باشیم! برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر را به تمام کودکان عزیز و دوست‌داشتنی پیشنهاد می‌کنیم.

با نویسندگان کتاب از خطر ایمن باشیم بیشتر آشنا شویم

دکتر سیلوراستاین نویسنده‌ی معروف کتاب‌های مخصوص کودکان در دانشگاه نیویورک به تدریس زیست‌شناسی مشغول است. نخستین همکاری او با همسرش ویرجینیا سیلوراستاین بر روی یک پروژه‌ی تحقیقاتی در دانشگاه پنسیلوانیا بود؛ این همکاری تا کنون ادامه داشته و منجر به انتشار کتاب‌های زیادی شده است. لورا سیلوراستاین نان از دوران دبیرستان با عنوان کمک‌نویسنده در کنار والدین خود مشغول فعالیت است.

در بخشی از کتاب از خطر ایمن باشیم! می‌خوانیم

ارتفاع گرفتن زیاد هنگام تاپ‌بازی، ممکن است باعث سقوط بسیار شدید شود. انجام حرکات سریع روی میله‌های بازی، می‌تواند بریدگی و خراشیدگی به دنبال داشته باشد. هنگام سرسره‌بازی، بالارفتن از قسمت‌هایی که سر می‌خوریم، فکر خوبی نیست، به‌خصوص اگر شخص دیگری در حال سرخوردن از سرسره باشد. یادگرفتن دستورالعمل‌های ایمنی در زمین بازی مهم است، در غیر این صورت یا خودتان صدمه می‌بینید یا به شخص دیگری صدمه می‌زنید.

در صورت امکان، سطح زمین بازی را با یک سطح نرم مثل خاک اره، خرده چوب، برگ و ماسه بپوشانید؛ این مواد در سطح زمین بازی به هنگام زمین خوردن فرد، مانعی بین او و زمین ایجاد می‌کنند. بازی در زمین‌هایی که با آسفالت، خاک و یا سطح چمن پوشیده شده‌اند، احتمال صدمه دیدن شما را بیشتر می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

خطرها در همه طرف ما
ایمنی در خانه
ایمنی هنگام در بازی
ایمنی در خیابان‌ها و جاده‌ها
ایمنی در مدرسه
ایمنی در برخورد با مردم
در یک وضعیت اضطراری چه باید بکنیم؟
لغت‌نامه
نمایه
درباره‌ی نویسندگان این کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از خطر ایمن باشیم!
نویسنده، ،
مترجممحمدرضا کیان نژاد
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-964-420-923-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های ایمنی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از خطر ایمن باشیم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب از خطر ایمن باشیم!

برای دریافت کتاب از خطر ایمن باشیم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.