معرفی و دانلود کتاب واکسیناسیون

برای دانلود قانونی کتاب واکسیناسیون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واکسیناسیون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واکسیناسیون

واکسن‌ها چه هستند و عملکردشان چگونه است؟ کتاب واکسیناسیون، نوشته‌ی الوین سیلوراستاین، ویرجینیا سیلوراستاین و لورا سیلوراستاین نان، که به تعریف واکسن و اهمیت واکسیناسیون در پیشگیری از بیماری‌ها در طول زندگی می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب واکسیناسیون

همان‌طور که می‌دانید به سبب شناخت، تولید و تزریق واکسن‌ها در دو قرن اخیر، میزان شیوع اکثر بیماری‌های واگیردار و مرگ بر اثر آن‌ها تا حدود زیادی کنترل و حتی برخی از بیماری‌ها ریشه‌کن شده است؛ اما واکسن چیست و آیا همه‌‌ی انسان‌ها در هر سنی باید آن را دریافت کنند؟ آیا دنیایی که در آن واکسنی کشف و تزریق نشده و انواع بیماری‌ها در آن شایع و رایج هستند برای شما قابل‌تصور است یا شما هم حتی از لحظه‌ای تفکر درمورد این دنیا احساس بیزاری می‌کنید؟ اگر در پی کسب اطلاعاتی در مورد واکسیناسیون و بیماری‌هایی که واکسن‌ها از ابتلا به آن جلوگیری می‌کنند هستید کتاب واکسیناسیون (Vaccinations) مجموعه‌ای از این اطلاعات را با زبانی ساده در اختیار شما قرار خواهد داد. الوین سیلوراستاین (Alvin Silverstein) با همکاری ویرجینیا سیلوراستاین (Virginia B Silverstein) و لورا سیلوراستاین نان (Laura Silverstein Nunn) اقدام به تألیف کتابی نموده‌اند که ضرورت واکسیناسیون را برای شما شرح می‌دهد.

در سال‌های اخیر شیوع بیماری کرونا همه‌ی دنیا را با شوکی عظیم مواجه کرد و می‌توان گفت که تمام مخالفان تزریق واکسن‌ها برای پیشگیری از بیماری‌ها را به سکوت واداشت و حالا همه به این اتفاق‌نظر رسیده‌اند که پیشگیری بهتر از درمان است. این کتاب را بخوانید تا صحت این گفته بر شما معلوم شود.

کتاب واکسیناسیون مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی کودکان علاقه‌مند به کسب آگاهی درزمینه‌ی واکسیناسیون پیشنهاد می‌کنیم.

با نویسندگان کتاب واکسیناسیون بیشتر آشنا شویم

دکتر سیلوراستاین نویسنده‌ی معروف کتاب‌های مخصوص کودکان در دانشگاه نیویورک به تدریس زیست‌شناسی مشغول است. نخستین همکاری او با همسرش ویرجینیا سیلوراستاین بر روی یک پروژه‌ی تحقیقاتی در دانشگاه پنسیلوانیا بود؛ این همکاری تا کنون ادامه داشته و منجر به انتشار کتاب‌های زیادی شده است. لورا سیلوراستاین نان از دوران دبیرستان با عنوان کمک‌نویسنده در کنار والدین خود مشغول فعالیت است.

در بخشی از کتاب واکسیناسیون می‌خوانیم

واکسن‌ها در بدن چطور عمل می‌کنند؟ واکسن‌ها حاوی موادی هستند که بدن را به تولید آنتی‌بادی علیه میکروب‌های بیماری‌زا تحریک می‌کنند. این آنتی‌بادی‌ها از یک فرد در مقابل ابتلا به عفونت، محافظت می‌کنند؛ حتی اگر با میکروب بیماری‌زا تماس پیدا کرده باشد. گاهی‌اوقات به واکسیناسیون «ایمن‌سازی» هم می‌گویند؛ زیر واکسن باعث ایجاد ایمنی می‌شود. بیشتر واکسن‌ها از میکروب‌هایی تشکیل شده‌اند که محافظت دربرابر آن‌ها لازم است. بعضی واکسن‌ها حاوی ویروس‌ها یا باکتری‌های زنده ولی ضعیف‌شده هستند که به آن‌ها واکسن‌های زنده گفته می‌شود. در این میکروب‌های ضعیف‌شده، تغییراتی داده شده است و به همین دلیل نمی‌توانند تولیدمثل و فرد را بیمار کنند.

فهرست مطالب کتاب

آیا شما محافظت شده‌اید؟
موجودات کوچکی که شما را بیمار می‌کنند
عوامل دفاعی بدن شما
واکسن‌ها چطور در بدن عمل می‌کنند؟
به چه واکسن‌هایی نیاز دارید؟
آیا واکسن‌ها بی‌خطر هستند؟
اگر واکسن نزنیم، چه اتفاقی می‌افتد؟
لغت‌نامه
نمایه
درباره‌ی نویسندگان این کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واکسیناسیون
نویسنده، ،
مترجممحمدمهدی سالم
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-964-420-958-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واکسیناسیون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب واکسیناسیون

برای دریافت کتاب واکسیناسیون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.