معرفی و دانلود کتاب باشگاه مغز کودکان 3: آموزش،‌ تمرین،‌ سرگرمی

عکس جلد کتاب باشگاه مغز کودکان 3: آموزش،‌ تمرین،‌ سرگرمی
قیمت:
۳۱,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه مغز کودکان 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باشگاه مغز کودکان 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باشگاه مغز کودکان 3: آموزش،‌ تمرین،‌ سرگرمی

هر فرد باید مهارت‌های ارتباطی،‌ عاطفی، مغزی و جسمی-حرکتی را از دوران کودکی بیاموزد تا در آینده به‌عنوان یک بزرگسال سالم قادر به فعالیت باشد. حامد اختیاری و تارا رضاپور در کتاب باشگاه مغز کودکان 3 مجموعه‌ی کاملی را از تمرین‌های علمی برای رشد و پرورش مغز ارائه داده‌اند که در زمینه‌ی مناسبی را برای رشد مغزی کودک و یادگیری انواع مهارت‌ها برای او فراهم کرده است. این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا کارکرد مغز خود و توانایی‌هایشان را پرورش دهند. اثر نامبرده سومین جلد از مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک است.

درباره‌ی کتاب باشگاه مغز کودکان 3

رشد، مراحل مختلفی دارد و حوزه‌های گوناگونی را در برمی‌گیرد. بنابراین رشد کودک باید در همه‌ی زمینه‌های آن اعم از رشد عاطفی، مغزی، جسمی و حرکتی تأمین شود تا بتواند در آینده به‌عنوان یک بزرگسال سالم در جامعه حضور یابد. در این‌ میان، تمرینات مغزی برای رشد مهارت‌های ذهنی جایگاه ویژه‌ای را به خودشان اختصاص داده‌اند و از اهمیت بسیاری برخوردارند. به‌همین‌دلیل جامعه‌ی علمی و دانشگاهی همواره به‌دنبال طراحی و اجرای طرح‌هایی بوده است که در قالب تمرین، بازی و یا سرگرمی این وجه از رشد کودک را تأمین کند.

کتاب باشگاه مغز کودکان 3 که همانطور که از نام آن پیداست، جلد سوم از مجموعه کتاب‌های باشگاه مغز کودک به‌شمار می‌رود و با دنبال کردن همین هدف تألیف و منتشر شده است. تارا رضاپور و حامد اختیاری نویسندگان این کتاب هستند که آن را در جهت کمک به فرآیند رشد و تقویت عملکردهای مغزی کودکان تألیف کرده‌اند. تمریناتی که در این کتاب وجود دارند، در قالب تصویرهای زیبا و کودکانه و سرگرمی و بازی، با مبنای چارچوب‌های علمی برای توانمندسازی کودکان ارائه شده‌اند. همچنین همه‌ی تمرین‌های موجود در این اثر، به شیوه‌ای منجسم و هدفمند به نگارش درآمده‌اند که به‌خوبی بخش‌های مختلف مغز کودک را درگیر می‌کند و به چالش می‌کشد. کودکان با انجام این تمرین‌ها توانایی توجه، حافظه کاری به معنای حفظ و نگهداری اطلاعات، سرعت پردازش یا نشان دادن واکنش سریع و همچنین هماهنگی حرکات دست و چشم، استدلال، انعطاف‌پذیری، یادگیری جهت‌ها، شیوه معکوس پاسخ‌دهی را می‌آموزند و آن‌ها را در خود تقویت می‌کنند.

درباره‌ی مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک

مجموعه‌ی باشگاه مغز کودک یکی از مجموعه‌کتاب‌های یادگیری و رشد کودکان است که با هدف و دغدغه رشد و تکامل فرآیندهای ذهنی برای کودکان فعالیت می‌کند. این مجموعه در تلاش است که با ارائه‌ی پکیج‌های آموزشی متعدد که شامل تمرین‌های کاربردی هستند، افراد را با فرهنگ مراقبت از مغز و اهمیت آن و همچنین ورزش‌های متنوع مغزی آشنا کند. باشگاه مغز در دو حوزه بزرگسال و کودک فعالیت کرده و کتاب‌های خود را هماهنگ با فرآیندهای یادگیری هر دو گروه تألیف و منتشر می‌کند. والدین و مربیانی که نسبت به یادگیری و رشد مغزی کودکان حساس‌اند و دوست دارند فرآیند یادگیری و رشد در آن‌ها به‌طورکامل شکل بگیرد، می‌توانند این مجموعه‌ی آموزشی و علمی را تهیه کنند.

کتاب باشگاه مغز کودکان 3 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی کودکان در سنین پیش‌دبستانی و دبستان، 4 تا 8 ساله‌هایی که نیاز به یادگیری مهارت‌های مختلف برای رشد و پرورش مغز خود دارند، پیشنهاد می‌کنیم. بنابراین بهتر است همه‌ی مربیان و والدینی که نسبت به یادگیری و فرایند رشد مغزی و ذهنی کودک خود حساس هستند، این مجموعه کتاب را برای فرزندانشان تهیه کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باشگاه مغز کودکان 3: آموزش،‌ تمرین،‌ سرگرمی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-9890-95-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باشگاه مغز کودکان 3

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب باشگاه مغز کودکان 3

برای دریافت کتاب باشگاه مغز کودکان 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.