معرفی و دانلود کتاب از درون سیاهچاله شماره چهار بوی جنگل می‌آید خانم

عکس جلد کتاب از درون سیاهچاله شماره چهار بوی جنگل می‌آید خانم
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از درون سیاهچاله شماره چهار بوی جنگل می‌آید خانم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از درون سیاهچاله شماره چهار بوی جنگل می‌آید خانم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از درون سیاهچاله شماره چهار بوی جنگل می‌آید خانم

کتاب از درون سیاهچاله شماره چهار بوی جنگل می‌آید خانم به قلم طاهره براتی نیا، حکایت مرد جوانی را روایت می‌کند که که عاشق و دلباخته یک زن مطلقه می‌شود.

این مرد جوان یک زندگی تکراری، از آسانسور تا اتاق استیجاره‌ای‌اش دارد اما پس از این که عاشق این زن می‌شود زندگی‌اش تغییر می‌کند و جلایی تازه به خود می‌گیرد.

در بخشی از کتاب از درون سیاهچاله شماره چهار بوی جنگل می‌آید خانم می‌خوانیم:

آن یک مشت آجیل را گذاشتم توی جیبم. مثل کودکی‌هایم همین چند سال قبل که وقتی کاسه‌ی آجیل را خالی می‌کردم توی جیب شلوارم و از خانه بیرون می‌زدم مثل یک دون ژوان حس کشور گشایی و معامله‌های میلیاردی و یا برنده شدن چندباره توی پوکر را داشتم.

این بار این حس کمی غم‌انگیز می‌نمود و قلبم را فشرده می‌کرد. شاید این حس کشور گشایی به قیمت از دست دادن عزیزانم تمام شده بود... حتما توی خانه الان کاسه‌های آجیل را چیده‌اند لب طاقچه و مهمان‌ها که می‌آیند. فاطمه و راضیه تند تند کاسه‌ها را می‌چینند جلویشان... حتما عمو و زن عمو هم به خانه‌مان آمده‌اند. نیلوفر هم آمده... نیلوفر را همین چند ماه پیش توی طبقه دوم دیدم... آمده بود سونوگرافی کبد و روده... می‌گفت مشکوک به کبد چرب است.

پسرش هم دنبالش بود. پسرش بزرگ بود... شاید هفده یا هجده سال... پشت لبش سبیل نازکی گذاشته بود که معلوم بود تردید داشته بگذارد باشد یا همه را بزند... همان حجب و حیای بی‌دلیلی که توی پسرهای همان سن و سال وجود دارد. یک حیای مضحک و کذایی از اینکه مبادا بزرگتری ببیندشان و فورا ماشالا ماشالا بخواند و بگوید چه مردی شده‌ای برای خودت و دیگر وقت آستین بالا کردن برایت رسیده... بیشتر این تردید بین ریش و سبیل‌ زدن و نزدن ناشی از همین حرف‌هاست که با درون دل آدم سازگاری ندارد.

حتما مامان از آن آجیل‌ها فرستاده زندان برای حسین... حتما بابا کمی هم سوهان و شیرینی از حاج ارباب خریده و آورده... از همان شیرینی‌های مشهدی نرم و تازه که تا می‌گذاشتی توی دهان آب می‌شد. سال تحویل توی فلافلی خوزستان نشسته بودم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از درون سیاهچاله شماره چهار بوی جنگل می‌آید خانم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سرای کتاب
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-622-6567-14-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از درون سیاهچاله شماره چهار بوی جنگل می‌آید خانم

صبا بهرامی
۱۳۹۸/۷/۹
کتاب فوق العاده بود. فوق العاده. دقیقا درد جوونهایالان که سنشون رفته بالا و دارن کلی تنهایی میکشن و زندگی توی انزوا رو انتخاب کردن. نویسنده فوق العاده به تصویر کشیده بود شخصیت اصلی و دردش رو. شنیدم نویسنده ش داره رمان جدید مینویسه. نمی‌دونم اسمش چیه اما واقعا منتظرم بخونمش. این که فوقالهاده بود.. وای چقدر کیف کردم. یه جا خوندم. یه شبه
Asal Danayii
۱۳۹۸/۲/۲۸
اصلا قشنگ نیست، از خریدنش واقعا پشیمونم واقعا توصیه میکنم نخرید و نخونیدش، وقت و پولتون رو هدر دادید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب از درون سیاهچاله شماره چهار بوی جنگل می‌آید خانم

برای دریافت کتاب از درون سیاهچاله شماره چهار بوی جنگل می‌آید خانم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.