معرفی و دانلود کتاب از قنوت تا غنا

عکس جلد کتاب از قنوت تا غنا
قیمت:
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از قنوت تا غنا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از قنوت تا غنا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از قنوت تا غنا

زندگی پر از دو راهی‌هایی است که هیچکس از انتهای آن‌ها باخبر نیست! کتاب از قنوت تا غنا نوشته‌ی زهرا محمدی فراز اندام روایتگر داستان عاشقانه‌ی دختری به‌نام رعناست که در دوراهی انتخاب میان خانواده و خواسته‌ی قلبی‌اش گرفتار می‌شود.

درباره‌ی کتاب از قنوت تا غنا

کتاب از قنوت تا غنا داستان عاشقانه و آموزنده‌ای است که زهرا محمدی فراز اندام آن را نوشته است. نویسنده، داستان زندگی دختری به نام رعنا را روایت می‌کند که در پیچ‌وخم سرنوشت، در بحران یک انتخاب قرار می‌گیرد و باید میان خواسته دل و حرف پدر و مادرش به سمت یکی از آن‌ها برود. انتخابی که او را لبه‌ی یک پرتگاه قرار می‌دهد و این امر ابتدای مشکلاتی است که گریبان او را خواهد گرفت.

رعنا دختری سربه‌راه و کمی خجالتی است که همیشه مطیع امر پدر و مادرش بوده و طبق خواسته‌ی آن‌ها رفتار کرده است. او در زندگی تقریباً حواسش به همه‌چیز، به‌ویژه رضایت پدر و مادرش است. غافل از اینکه روزگار همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و آدم‌ها را در شرایطی قرار می‌دهد که انتظارش را ندارند...

کتاب از قنوت تا غنا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی طرفداران داستان و رمان‌های ایرانی عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب از قنوت تا غنا می‌خوانیم

روی دور افتاده بود و همین طور گفت‌وگفت و به مرز انفجار نزدیک‌تر می‌شدم. به اتاقم رفتم و در را محکم پشت سرم بستم. آرنجم را به میز تکیه دادم و دو دستم را روی گوش‌هایم گذاشتم تا چیزی نشنوم. چرا نمی‌گذاشتند کمی آرامش داشته باشم؟ مگر خودم خواستم به این دنیا پا بگذارم؟ مگر مزاحم کار و زندگی‌شان بودم؟ تا به امروز که مطابق میل و خواسته آن‌ها رفتار کرده بودم. مثل عروسک خیمه‌شب‌بازی در همان جهتی که خودشان دوست داشتند، هُلم دادند و به بازی گرفتند. دیگر چه از جانم می‌خواستند؟ عشق و دوست‌ داشتن فرزند این گونه است که مطابق الگوی آن‌ها زندگی کنم؟ پس عقل و اراده خودم کجای زندگی قرار داشت؟ بعد از ازدواج هم حتما باید مطابق میل همسرم رفتار کنم. جایگاه خواسته‌های خودم کجا خواهد بود؟ کی می‌توانم طبق آمال و ‌آرزوهای خودم برنامه‌ریزی کنم و زندگی‌ام را پیش ببرم؟

دیگر نه اشتهایی برای خوردن آن عصرانه هوس‌انگیز داشتم و نه مغزم توان یادگیری مطالب ثقیل دروس را داشت. لپ‌تاپ را روشن کردم و مشغول خواندن مطالب استاد ریشو شدم. تنها با خواندن تجربیات این استاد روانشناس بود که کمی می‌توانستم از زندگی پر از جبر خود فاصله بگیرم و برای لحظاتی دغدغه‌هایم را فراموش کنم. دیدن مشکلات عجیب‌وغریب مردمی که برای مشاوره و درمان به او مراجعه می‌کردند، باعث می‌شد کمتر به خودم و تنش‌های موجود در خانه فکر کنم. به راه و روشی که مطابق میلم نبود و به اجبار پیش رویم قرار داده بودند و باید چشم بسته اطاعت می‌کردم.

تا غروب و زمان آمدن بابا خود را با پیج و کانال استاد حسامیِ روانپزشک، سرگرم کردم و یک‌یک کامنت‌هایش را خواندم. داستان‌های کوتاه و جملات ادبی زیبایش پر از پند‌ها و نصایح مفید و سازنده بود و سعی داشتم در زندگی آن‌ها را به کار بندم. تجربیاتش از ویزیت بیماران و ناهنجاری‌های رفتاری و گفتاری افراد را به شکلی جذاب مطرح می‌کرد. چنان مجذوب مطالبش می‌شدم که گذر زمان را فراموش می‌کردم. با تقه‌ای به در و داخل‌شدن سر بابا از لای آن چشم از لپ‌تاپ گرفتم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از قنوت تا غنا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات467
زبانفارسی
شابک978-622-6462-42-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از قنوت تا غنا

F
۱۴۰۲/۲/۳۱
داستان جالب و خوبی داشت با نثر روان البته جذابیت آنچنانی هم نداشت و میتونست قشنگ تر باشه
زهرا باقری
۱۴۰۲/۲/۲۶
بسیار جذاب وداستانی آموزنده
برای پدران ومادران. گرچه تحصیل کرده‌اند ولی فرزند خودرا درک نکرده‌اند.
میترا آرانی
۱۴۰۲/۱/۱۰
ارزش خواندن داشتن ونثر روانی داشت
سیمین نام اور
۱۴۰۱/۸/۲۱
دوست داشتم
جالب بود
آری
۱۴۰۱/۸/۹
خیلی خوشم اومد از خوندنش لذت بردم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب از قنوت تا غنا

برای دریافت کتاب از قنوت تا غنا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.