معرفی و دانلود رایگان کتاب استارت آپ در تجارت سیار

عکس جلد کتاب استارت آپ در تجارت سیار
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استارت آپ در تجارت سیار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استارت آپ در تجارت سیار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استارت آپ در تجارت سیار

کتاب استارت آپ در تجارت سیار به قلم لیلا ملک پور و عالیه کاظمی، به طور مفصل استارت آپ و تجارت سیار را مورد بررسی قرار داده و سپس چگونگی کارآفرینی در این تجارت را شرح می‌دهد.

این روزها در چالش رقابتی کار و کاریابی، بیشتر از همه واژه استارت آپ و وسوسه شروع شغلی خلاصه شده در تلفن‌های همراه به گوش می‌رسد. کتاب استارت آپ در تجارت سیار (Start up in mobile commerce) در تلاش است تا با زبانی ساده شما را در این راه راهنمایی کند.

اگر قصد دارید موسس یک استارت آپ باشید، برای آغاز کارتان، ذهنتان را برای نوآوری و تحمل ریسک آماده کنید. از شنیدن کلمه نوآوری هراس نداشته باشید و صرفاً هم به دنبال تئوری‌های مطرح در این زمینه نباشید! بسیاری از استارت آپ‌های موفق وجود دارند که ایده‌هایی را عملی کردند که شاید به ذهن هر یک از شما هم رسیده باشد.

تنها دلیلی که باعث شده امروز آن‌ها موسس یک استارت آپ باشند، این است که ریسک تصمیم‌شان را به جان خریده و پیش از شروع، به این باور رسیده‌اند که یک استارت آپ به معنای دستیابی به سودآوری سریع و برگشت هزینه در کوتاه مدت نیست (اگر چه رشد نجومی جزو مولفه‌هایی است که یک استارت آپ را از یک کسب و کار کوچک مجزا می‌کند اما باید توجه داشت که رشد در کسب و کاری که با یک ایده نو، مفید و بر پایه تکنولوژی شروع شده، لزوماً بلافاصله اتفاق نمی‌افتد).

هر یک از استارت آپ‌ها هم مانند سایر مشاغل و کسب و کار‌ها منحنی عمرشان را خواهند گذراند، پس در این مسیر واقع بین باشید زیرا هیچ یک از استارت آپ‌ها معجزه قرن نبودند و در پشت صحنه‌شان تلاش‌های برنامه‌ریزی شده، پیش‌بینی نتایج واقع‌بینانه و چه بسا شکست‌هایی اتفاق افتاده است، تا شما امروز چهره موفق و سودآوری‌های کلان‌شان را ببینید.

در بخشی از کتاب استارت آپ در تجارت سیار می‌خوانیم:

افزایش میزان دسترسی و سرعت اینترنت در عصر حاضر، کسب و کار‌های موفق را موظف به فعالیت در بستر آنلاین کرد. به طوری که یکی از مولفه‌های اساسی برای ایجاد مزیت رقابتی مشاغل، استفاده بهینه از امکانات اینترنت در همه زمینه‌های فعالیت کاری از جمله: بازاریابی و تبلیغات، فروش و پرداخت، خدمات پس از فروش آنلاین و... می‌باشد.

تجارت الکترونیک را به عنوان مادر انواع تجارت‌های مدرن، می‌توان بررسی کرد. به زبان ساده، تجارت الکترونیک: "به شیوه‌ای از تجارت گفته می‌شود که در بازارهای آن خرید و فروش به واسطه شبکه‌های اینترنتی آنلاین صورت می‌گیرد."

بی شک قرن تکنولوژی و تسریع ارتباطات، بی تأثیر در ارتباطات تجاری نبوده است و تنها عاملی که در دنیای تکنولوژی ثابت است، مسلماَ تغییر است. فرقی ندارد کسب و کار شما سنتی یا مدرن باشد، شما می‌توانید با راه اندازی یک پل ارتباطی آنلاین با مشتریانتان، محصولات خود را معرفی کنید و به فروش برسانید. این دقیقاً هر آن چیزی است که یک تجارت الکترونیک را به طور عملیاتی معرفی می‌کند.

جالب است بدانید که امروزه استفاده از بستر آنلاین در کسب و کارها به خرید و فروش یا ارتباط دو سویه بین فروشنده و خریدار ختم نمی‌شود، بلکه مشاغل آنلاین در مسیری گام نهادند که در تلاش‌اند تا تمامی وظایف درون و برون سازمانی خود را به صورت آنلاین به انجام رسانند.

اگر چه به کسب و کارها با خرید و فروش آنلاین تجارت الکترونیک گفته می‌شود اما این روزها، این سبک از تجارت با اتوماسیون آنلاین فعالیت‌های اداری، تبلیغات آنلاین، استخدام‌های آنلاین و... به دنبال کسب حداکثر بهره از مزیت‌های این بستر است. همان طور که می‌توان از بازرگانی الکترونیک، کسب و کار الکترونیک، بازاریابی الکترونیک، بانکداری الکترونیک و... به عنوان زیر شاخه‌های تجارت الکترونیک نام برد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل یک: استارت آپ
مقدمه
اصلاً استارت آپ چی هست؟
تفاوت استارت آپ، کارآفرینی و کسب و کار کوچک چیست؟
واقعیت‌های دنیای استارت آپ چیست؟
چگونگی تحقق رویای شیرین یک استارت آپ؟!
فصل دوم: تجارت سیار
مقدمه
به طور کلی تجارت سیار چیست؟
چگونگی فعالیت تجارت سیار در بستر تجارت الکترونیک؟
کاربرد اپلیکیشن‌های موبایل در تجارت سیار چیست؟
چرایی و چگونگی تجارت سیار؟
فصل سوم: استارت آپ "در" تجارت سیار
مقدمه
چگونه یک استارت آپ تحت تجارت سیار راه اندازی کنیم؟
ادامه...
فصل چهارم: کلیات
مقدمه
استارت آپ در ایران
تجارت سیار در ایران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استارت آپ در تجارت سیار
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات75
زبانفارسی
شابک978-600-995-173-4
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب استارت آپ در تجارت سیار

هادی محمدی
۱۴۰۲/۴/۱۴
با درود
به هر کس که ایده نو در ذهن دارد این کتاب را که حاصل علم نویسنده است پیشنهاد میکنم؛ به درستی کشور ایران را فقط در نظر گرفته است و با مثال‌ها مناسب هم از موفق‌ها و هم از شکست خورده‌ها با بیان دلیل درک کلی به نوشته هایشان میدهند: عالی بود.
هرگز خارج از موضوع و واقعیت، مطلبی را بیان نکرده.
آفرین به این دو بانو
سپاسگزارم
محمد مریخی
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
با تشکر از نویسندگان کتاب
کتاب برای شروع و انگیزه دهی در استارت آپ الکترونیکی و درآمد زایی دیجیتالی، اطلاعات اولیه در حد یک مقاله آموزنده را ارائه می‌دهد. اما اگر کسی بخواهد به این نوع فعالیت مشغول شود کتابهای بسیار موثرتری را باید مطالعه کند.
با تشکر از کتابراه بابت رایگان ارائه دادن کتاب
نسترن علی زاده
۱۴۰۲/۱/۲۵
کتاب خشک و خالی‌ای نیست و برخلاف اکثر کتابای حوزه استارتاپی سعی داشته که با مثال استارتاپهای معروف، کاملا موضوع رو تفهیم کنه و یه خوبیه دیگهش این بود که یه بخش مهم و کوتاهی از مصاحبه با صاحبان این استارتاپ هارو هم گذاشته بود و به نظرم شاید یکی از بخشای کلیدی این کتاب دقیقا همین بود.
هلیا رادمنش
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
واقعا عالی بود و نکته‌های مفید و ارزشمندی داشت
و این کتاب برای کسی که می‌خواد یه کسب و کار راه بندازه پیشنهاد می‌کنم بخونه
و همچنین خوب فرق بین کسب و کار و استارت آپ رو توضیح داد
ممنون پیشنهاد می‌کنم بخونیدش عالیه
رزا موذنى
۱۴۰۲/۳/۲۵
کلا کتاب هاى استارتاپى فقط براى زدن استارتاپ نیستن به نظر من. خوندنشون در همه ابعاد زندگى میتونه کمک کنه. این کتاب هم به زبان روون و ساده توضیح میده و خیلى آموزنده بود.
سیدرضا موسوی فاضل
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
اطلاعات جامعی نداره ولی برای ابتدای کاربدنیست بخصوص اونایی که قصدتجارت درفضایی مجازی رادارن، اطلاعات خوبی نسبت به آغازکاروفعالیت جهت شروع بکارمیده
Aryan Shakori
۱۴۰۲/۲/۱۷
یه کتاب عالی برای کسایی که تازه میخوان درک کاملی از استارت اپ‌ها و تجارت الکترونیک داشته باشن این کتاب توصیه خوبیه براشون
امیر دالوند
۱۴۰۰/۱۲/۳
برای کسانی که هیچ اطلاعی از واژه استارتاپ ندارندتوصیه می‌شود، میشودجرقه‌های اولیه بسیاری از ایده‌های نو رو دراین کتاب جستجو کرد
آرمینه خرّم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
مطالعه این کتاب را به دانشجویان و علاقمندان رشته های
کارآفرینی، اقتصاد، مدیریت و کسب و کار پیشنهاد میدهم.
با سپاس از کتابراه
متین دهقانی
۱۴۰۱/۸/۲۲
این کتاب برای کسی که اطلاعاتی در زمینه استارت آپ نداره مفیده و در حد بالا بردن اطلاعات عمومی خوبه.
سیداحسان
۱۳۹۹/۷/۱۳
درکل چند نکته عالی میان متن وجود داشت که بهتر بود گزیده ارایه میشد
Parastou Sanjari
۱۳۹۹/۵/۶
کتاب خوبی بود ممنونم از نویسنده برای شروع عالیه
فرح صادقی پور
۱۴۰۲/۹/۳۰
خیلی مطالب درستی ازکارآفرینی درکتاب بود استفاده کردم
نازنین سادات
۱۴۰۰/۱۲/۹
برای ارائه‌ی دانشجوییم ازش استفاده کردم 🌱
هادی صحرایی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خوبه با استار تاپ و مفهومشو کاربرداش اشنا میشین👌
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه کتاب استارت آپ در تجارت سیار

برای دریافت کتاب استارت آپ در تجارت سیار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.